Tuli tässä mieleen 3- ja 5- vuotiaiden ihailun kohteet.
Nuorempi joka on tyttö kysyi saunassa:"Äiti, tuleeko mullakin isona varmasti tuollaiset löllöt ja pitkät tissit?". Helppo luvata ainakin :)
Pojalla, joka on siis vanhempi, ihailuna on isän pitkät kädet ja pitkät jalkakarvat...
Sama poika kertoi tarhakaverilleen: "Meidän äiti kaatu pyörällä niin sillä on nyt sellainen raitainen maha." Raskausarpia siis.
Tässä on myös pari hienoa vitsiä jotka 5-vee keksi. Eka menee näin: "Jos on vauva, niin ei pestä siltä hampaita vaan annetaan niiden tippua pois, sitten laitetaan sille kultahampaat niin siitä tulee arvokas lapsi." Nauraa puoli tuntia vedet silmissä ja pissaa housuun. Jes
Toinen: "Minä ja sisko ajetaan moottoripyörällä. Sisko sanoo että silmiä kirvelee kova tuuli, niin minä annan sille laastarin, että laita silmiin se.." Ja sama taas.
Ja sitten poika kysyi vielä, että onko aikuisena pakko polttaa tupakkaa. On kuullut tutkimuksen (?), että myös tajuttomat lapset polttavat, etenkin sellaiset 13-vuotiaat..
Sellaista
Ihmiskehon ihmeitä
3
714
Vastaukset
- MAMMAMMAAH123
NAUROIN XD
- hehhee...
Totuus kuuluu taas lasten suista !
Minun kuulemma täytyisi synnyttää pojallemme (8v) pikkuveli... - Nyt
- Ennen kuin olet eläkkeellä... (olen 30 )- DEfl'k'ÅWEK
Ihanat serkkupojat oli käymäs tädillänsä, eli äidilläni.
Vanhempi 5vee, tuli mun viereen ja sano et sillä ois mulle tosi tärkeetä asiaa..
Kumarruin sit pojan puoleen ja nauroin vedet silmis kun kuulin mikä tää salainen asia oli.
Mun pitäis kuulemma synnyttää veljeksille (5V ja 3V) leikkikaveri ku muuten tulee tylsää tädin luona:DD
Olin sillon varmaan jotain 16-vuotias:DD
Oli se kyl aika sulosta:)
Onneks sisko saa kaksoset:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768