Kattelin vaan että noi laskutuskaudet on aina pituudeltaan yli 30 pv, nytkin 36 pv (8.12-11.1)
V'TUTTAVAA sanon minä!
P*SKA TELEFINLAND
6
2077
Vastaukset
- hiko
Mulla paukkuu lasku kahden kuukauden välein.Eikä #ituta yhtään.Jos laskua maksaessa meinaa p#rse aueta,niin sehän on käyttäjän moka.
- Niin Soneralla
Se on tapa rahastaa - tyypillistä Soneraa.
- sillä on
jos laskutuskaudet menee miten sattuu? samanhan sä maksat siitä oli laskutuskausi sit puoli vuotta tai päivän.
- entinen TeliaSoneran asiakas
Laskutuskausien pituuden vaihtelu EI vaikuta puheaikaa sisältämättömiin liittymiin, minuutti maksaa aina saman. Puhepakettiin kuuluvat minuutit maksavat 3,58 senttiä (17,90 e / 500 min), kun paketin minuutit on käytetty niin lisäminuutti maksaakin 9 senttiä. Pidentämällä laskutuskautta saadaan asiakkaat maksamaan lisäminuuteista.
Kytkyliittymissä minuuttihinnan korotus antaisi asiakkaalle oikeuden irtisanoa sopimus, joten reaalihinnan korotus on tehtävä muuten.
Tarkempi analyysi löytyy keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001252&posting=22000000039704248
Siirryin viime viikolla kilpailijan 3G verkkoon (näen uuden tukiaseman ikkunastani), samalla irtisanoin myös TeliaSoneran ADSL-yhteyden. TeliaSoneran asiakaspalvelu sanoi: "3G data sopii vain satunnaiseen käyttöön, puhelinlinja ADSL on varmempi." Kuitenkin sama firma purkaa puhelinlinjoja:).
Vielä parivuotta sitten arvostin TeliaSoneraa, heillä oli ja on yhä toimiva tekniikka, mutta nykyään heille on tärkeintä asiakkaan huijaaminen. Sanoin tämän myös asiakaspalvelulle. - assss
entinen TeliaSoneran asiakas kirjoitti:
Laskutuskausien pituuden vaihtelu EI vaikuta puheaikaa sisältämättömiin liittymiin, minuutti maksaa aina saman. Puhepakettiin kuuluvat minuutit maksavat 3,58 senttiä (17,90 e / 500 min), kun paketin minuutit on käytetty niin lisäminuutti maksaakin 9 senttiä. Pidentämällä laskutuskautta saadaan asiakkaat maksamaan lisäminuuteista.
Kytkyliittymissä minuuttihinnan korotus antaisi asiakkaalle oikeuden irtisanoa sopimus, joten reaalihinnan korotus on tehtävä muuten.
Tarkempi analyysi löytyy keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001252&posting=22000000039704248
Siirryin viime viikolla kilpailijan 3G verkkoon (näen uuden tukiaseman ikkunastani), samalla irtisanoin myös TeliaSoneran ADSL-yhteyden. TeliaSoneran asiakaspalvelu sanoi: "3G data sopii vain satunnaiseen käyttöön, puhelinlinja ADSL on varmempi." Kuitenkin sama firma purkaa puhelinlinjoja:).
Vielä parivuotta sitten arvostin TeliaSoneraa, heillä oli ja on yhä toimiva tekniikka, mutta nykyään heille on tärkeintä asiakkaan huijaaminen. Sanoin tämän myös asiakaspalvelulle.asiakkaat saavat takaisin, jos noin ajatellaan. Vastaavasti tulee muutama lyhyt laskutuskausi vuodessa. Lyhyet ja pitkät lask.kaudet kattavat yhdessä koko kalenterivuoden.
Vaikeutena on se, että 500 min puhepaketissa pitää joka kuukausi tarkistaa laskutuskausitaulukoista milloin kausi päättyy. Ei pääse puhumaan niin tasaisesti kuin ennen. Olen huomannut että puheaikaa voi jäädä käyttämättä, ellei huomaa kiristää tahtia lyhyen laskutuskauden lopussa. - takaisin
assss kirjoitti:
asiakkaat saavat takaisin, jos noin ajatellaan. Vastaavasti tulee muutama lyhyt laskutuskausi vuodessa. Lyhyet ja pitkät lask.kaudet kattavat yhdessä koko kalenterivuoden.
Vaikeutena on se, että 500 min puhepaketissa pitää joka kuukausi tarkistaa laskutuskausitaulukoista milloin kausi päättyy. Ei pääse puhumaan niin tasaisesti kuin ennen. Olen huomannut että puheaikaa voi jäädä käyttämättä, ellei huomaa kiristää tahtia lyhyen laskutuskauden lopussa.Toimitusehtojen 10.1. "... Jos palvelua koskeva perusmaksu sisältää tietyn määrän liikennettä esim. puheaikaa, tekstiviestejä tai tiedonsiirtoa, jäljelle jäänyttä perusmaksua ei palauteta. ..." eli suomeksi sanottuna käyttämättä jääneitä puhepaketin minuutteja ei hyvitetä. Joten lyhennetyillä laskutuskausilla puhepakettiasiakas ei saa mitään takaisin, hän maksaa täyden paketin kuukausimaksun ja TeliaSonera säästää niiden minuuttien siirtohinnat, jota asiakas ei soittanut kilpailijoiden verkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733