Itken

Margitta

*Niinkuin tuhka tuuleen.
Puhallat.
Minä katoan.
Hiljaisuuden varjoksi vajoan.
Olen poissa.

Piiloudun peittoihin.
Omaan itseeni käperryn.
Saan olla hiljaa.
Itkeä.

Itkeä sitä.
Kuinka onnellinen minä.
Saan olla.
On joku maailmassa.
Ajattelee minua kanssa.

En olekaan yksin.
Kuiskaan.
I love you rakas.
Tulethan takas.
Ja nukahdan.
Hymy huulilla*

15

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ...tekstiä,
      veit alussa niin surullisiin mietteisiin
      mutta kuin tuuli nouseva
      virisin ilosta loppua kohti
      ja kuinka mahtava se olikaan...

      huippuhyvä hyvä upea margitta!!!

      • Kiitos ja Uutta-Runovuotta ihanaa.
        Toivotan Sinulle runo64-1


    • Kyynelien puroista kasvaa
      voimakas koski,joka
      nostaa tunteiden kasvun
      uuteen tasoon

      Onneksi Uuteen Vuoteen
      muiden iloksi Margitta.

      • Ja Uutta-Runovuotta ihanaa toivotan


      • Margitta kirjoitti:

        Ja Uutta-Runovuotta ihanaa toivotan

        Kiitos Sinulle - mutta älä
        pokkuroi minulle,en ole
        tottunut moiseen,enkä osaa
        oikein miten siihen suhtaudun,
        kun en itsekään niin ketään
        sillä tavalla pokkuroi
        ... synnynnäistä
        lahjamattomuutta
        geeneissä ja asenteiden
        tukiviidakossa käyskentelen.

        Sinulla minä pokkaan
        mielikuvilla ja Hyvää
        Uuden Vuoden ihanuutta.


    • tomppa2006

      ...ei ollenkaan huono asia itkeä onnesta ja ilosta...

      Tunteellisen rakkausrunon olet kirjoittanut, pidin.

      • Ja ihanaa matkata.
        Uuteen runovuoteen kanssasi. Kiitos


    • lindalinda1

      ikävä se on miullakii ...

      Etkä niin varmaan ole yksin,
      ensi vuodenkin kohtaamme täällä taas yhdessä
      kaikkine tunteinemme.

      Kiitos tästä vuodesta ja rakkauden kantamoista
      uuteen vuoteen Sinulle !

      • Ja ihan sitä samaa "Äiteelle" toivotan.
        Olet ihana.KIITOS


    • Itkulla ja naurulla
      ne molemmat purkautuu kyynelillä
      ne niin käsikädessä kulkee.
      Hyvä niin, lahjaa on itkeminen
      aivan kuten hyväksytty nauraminen.

      On vain totuus
      "Nauraessaki sydän voi itkeä"

      Margitta
      On onnekasta onnesta itkeä
      lääkettä sydämelle.
      Sinulle tuntevalle tunteitten tulkitsijalle.
      Liisa toivottaa..Onnellista Uutta Vuotta 2009

      • Menneestä Vuodesta.
        Ihanaa Uutta Runovuotta Sinulle
        Kiitos,,,,


    • *MURUKULTA*

      ********************

      Kyyneleestä kasvaa
      kaunis puu
      Sen lehdistä
      ilo heijastuu

      Kukat puhkeaa
      oksielle sen
      Raukkaus jokaisessa
      jaamme sen kauneuden

      Oksat sen suojaa
      runko vahva on
      Kukkii se aina -
      meidän rakkaus se on

      ********************

      Halirutistus Tuitukka-Ystävälle!
      Runokyyhky tuokoon repussaan jotain muutakin hyvää,,mmm...
      'Maiskis',, UuteenVuoteen, Gitta, totta kait, Murukulta vilkuttaa! :)

      • Nautitaan Uudesta Runovuodesta, ja ihaillaan Mennyttä Vuotta,,,joka kohta on historiaa....
        Olet oikea Ystävä:)


    • tiiger-66

      aitoutesi ja herkkyytesi
      koskettaa,
      itkeä ilosta,
      olla onnellinen
      ja saa rakastaa,
      olla rakastettu
      kaivattu,,
      *wow*

      runoilemisiin,

      hymyilee~~

      • Kiitos menneestä ja Ootetaan Ihanaa Uutta Runovuotta,,,,olet likellä kun sua tarvitsen:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe