MIKSI GOOGLE TÖKKII NIIIIIN...

ärrrrri

Nyt en tajua...kaikki muut sivut toimii, mutta se kaikista tutuin ja kätevin ei... oon tässä nyt muutaman päivän aikana pystyny tekemään vaan muutaman googlehaun / koneellaolo, ja sen jälkeen mikään sillä sivulla ei toimi mitenkään. koko ajan saa odottaa ja tuloksena on "SIVUN LATAAMISVIRHE." Mistä johtuu? todella ärsyttävää...

5

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärrrrri

Bloggerikin on älyttömän hidas eikä näytä kaikkea, ja Youtube ei näytä esikatselukuvia videoista. nää siis Googleen kuuluvia juttuja...

• MinäIte.
    • kannattaa scannata.

a2 free, spybot search & destroy, spywareblaster, virustorjunta, palomuuri, wintoosan päivitykset...siinä muutama homma. lataa ja päivitä kaikki noi, sitten netti poikki ja täydellinen skannaus kaikilla.

• ärrrrri

Ei näy loppua tälle vieläkään. Kaikki Googlen palvelut toimii vaihtelevasti/onnettomasti.

Kone on aivan uusi, ja muut sivut toimivat hyvin. Skannattu on. Olenko ihan tosi ainoa?

• Perkkkle

Meillä on kanssa yksi Win XP -kone, jossa tietyissä sivustoissa ei voi surffailla. Ongelmat alko jossain joulun aikoihin tietoturvapäivitysten jälkeen.

IE mm kaatu hs.fi sivustossa. Näytönohjaimen ominaisuuksista otettiin läpinäkyvyys pois päältä niin vähän helpotti. Mutta monessa paikassa täytyy käyttää toista selainta, FireFoxia. Mutta sekin jumittaa joskus.

Mitään täydellistä ongelman poistoa ei ole vielä löytynyt, epäillään kuitenkin, että viimeisimmät tietoturvapäivitykset ei ole yhteensopivia näytönohjaimen ajureiden kanssa ja kenties muidenkin ohjelmien/ajureiden.

Myös samoihin aikoihin ilmestyi ongelma työpöydällä olevien kuvatiedostojen kanssa. Kuvan avaaminen ei enää onnistu työpöydältä ilman virheilmoitusta. Tosin samat kuvat toimii ihan hyvin, kunhan ne avaa jostain muualta kuin työpöydältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe