Korkeaan verenpaineeseen?

meku

Kyolic-valkosipulikapselit, magnesium, kalium, punainen riisi, mitä muita ????
V-paine 150/95 ikä 51, nainen ja kolmivuorotyö.

9

4064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadlin

      Terveelliset elämäntavat ja liikunta. Turhat rasvat pois. (Näitä lääkäritkin ensimmäiseksi määrävät.) Ei mitkään poppaskonstit (saati sitten luontaistuotteet) auta.
      Sinun alapaineesi on mielestäni vielä normaalin ylärajoilla, yläpaine hieman koholla, joten mieletöntä hätää ei ole.

      • Verenpainepotilaaksi väitetty

        Mielenkiintoista tuo normaalin yms arvioiminen.
        Minulla oli viimeksi 140/95 ja sain ankaran saarnan ja pahat nuhteet.
        Verenpaine seikkailee sterssitason vaihtelun mukaisesti 130-170/80-95.
        Nyt kun on YT-neuvotteluissa tullut tehtävänkuvanmuutos, niin paineet on noususuunnassa...(siis palkanalennus ja uusi tylsä työ).
        Sain ohjeen syödä antisaltia --- lääkäriltä....


      • ...

        ole normaalit paineet. Selvästi koholla. Itse olen 24 ja mulla on verenpaine 140/95-100. Olen seurannassa ja jos ei ala laskee, niin varmaan lääkitys. Normaalisti paineiden pitäisi olla alle 120/80.


      • Malviina

        ole lääkäreiden mielestä normaali. Minullakin oli vähän alle 90, eipä kelvannut. Mistäs luulet nitrot keksityn, jollei luonnosta. Niitä pitää osata vain käyttää. Makuasia... Vaikka olisi kuinka terveelliset elämäntavat ja liikunnat, rasvat mäessä. Ei välttämättä onnistu tiputtamaan verenpainetta.. Eikä kaikkia rasvoja kannata heittää mäkeen. Niitäkin kun tarvitaan. Vai aletaanko kaikki "ortorekseiksi". Siinähän sitä on sitten taas hommaa lääketieteellä.


    • Diamond

      Voit kysyä lääkäriltäsi vahvistuksen, mutta Omega-3 rasvahapot alentavat verenpainetta merkittävästi. kokemusta itsellä ja lähipiirissä monella.. useilla jopa verenpaine lääkitys poistettu omegan syönnin ansiosta

    • Malviina

      Ja että silleen ... Mulle on sanottu normaaliksi jotain 138/75. Nykyään ei ole enää väliä iällä, eikä millään. Kaikilla pitää olla sama paine, tai alkaa saarnat mitä verenpaineen pitää olla. Liikuntaa ja rasvat pois, epäterveellistä on kaikki. Jotta silleen. Meikäläisen verenpaine pomppii missä sattuu. Tuolla logiikalla suurin osa ihmisistä on verenpainetautisia, ehkä se sitten on niin.

      Poppaskonstit auttavat (ainakin minulla), olen testannut. Orapihlajauute laski verenpainetta, niinpä terveydenhoitaja ei uskonut ensi mittauksella ... mutta toisella ihmetteli, mitäs tämä on. Auttaa myös muutenkin sydämen toimintaan tuo orapihlajauute.

      Aion testata vielä punaisen riisin, sitä kun on tabletteina. Jos löytyy joku luontaistuote, niin miksi hommata kemiallisia lääkkeitä. Luonnostahan nekin on alunperin kehitetty.

    • sair.hoit.

      Itse olen 52, RR 125 / 75
      Joka päivä lenkkeilen noin 1 tunti.
      400 g kasviksia, vihanneksia ja hedelmiä /päivässä
      Riittävä lepo, yöuni 7 tuntia.
      Valkosipulia joka päivä.
      Flunssaa ei ole ollut seitsemään vuoteen.
      Avantouinti.
      Aikaisemmin verenpaine oli 150/100
      Ylipainoa oli 15 kg
      Nyt 169cm / 67Kg
      Ruuanvalmistuksessa öljyä.
      Olo on kuin nuorella tytöllä, pirteä ja reipas olo, talvella ei palella ja energiaa riittää.
      3-vuorotyö.

    • Kikka

      on, jos tykkää lakritsasta ja salmiakista kuten minä.
      Ja minulla oli myös korkea verenpaine,oli mittari vuorokauden päällä ja rekisteröi lukemat että lääkärini oli lääkityksen kannalla.
      Yritin välttää viimeiseen asti lääkitystä.
      Lopetin lakritsin ja salmiakin syönnin (vaikka en paljon syönytkään)kävin seurannassa ja nyt lukemat ovat kuin entiset, viimeksi 125/84
      Nyt aioin makeannälkään syödä hedelmäkarkkeja.

      • Anonyymi

        Mitä luotaistuotteitta suosittelette 2019?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe