Inkiväärikapseli

jäykkäjalka

Hei

Eilen kävin elämäni ensimmäisen kerran luontaistuotekaupassa tosimielellä. Kärsin aamuisin jäykistä jaloista, jalkapohjat ja nivelet ovat kipeät.
Myyjän suosituksesta ostin Zinaxin Omega3 tabletteja kuukauden kuurin.
Vaikuttavana pääaineena inkivääri.
Onko mitään kokemuksia ko. tuotteesta,, onko kukaan saanut niistä apua?

8

6679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaa.....

...mulle. Söin sitä useamman kuukauden. Sitten ostin tavallisesta kaupasta inkivääri jauhetta joka on pakattu isompaan pussiin kuin tavallinen maustepussi ja käytin sitä lusikallisen joka päivä jogurttin tai puuron päällä. Sitten alkoi nivelsäryt kuudauden käytön jälkeen hellittään.

• kaksi vuotta

Söin kaksi vuotta. Tosin siihen aikaan ei vielä ollut omegoita, mutta zinnax-kapseleita kyllä. Minuun ne eivät vaikuttaneet millään lailla, en ollut inkiväärille otollinen maaperä.

Olen nyt myöhemmin ajatellut, että jos tulisi otettua, kun ostaa mausteinkivääriä, niin vaikka viilin tai jugurtin kanssa, mutta sekin on jäänyt haaveeksi. Maitotuotteita en ole eläissäni säännöllisesti käyttänyt, ei tullut siitäkään edes kokeilua.

Tiedä sitten, toteutuuko kohdallani koskaan.

• riittää kun raastaa

tuoretta inkivääriä joka aamu mehulasilliseen.
        Kyllä auttaa, mutta jos sohvalla löhöö ja syö liikaa niin mikäänhän ei auta pidemmän päälle...

• Kalaöljy auttaa
        riittää kun raastaa kirjoitti:

tuoretta inkivääriä joka aamu mehulasilliseen.
        Kyllä auttaa, mutta jos sohvalla löhöö ja syö liikaa niin mikäänhän ei auta pidemmän päälle...

Eri aineet ihmisen kehossa vaikuttavat hyvin yksilöllisesti. Itselläni on auttanut kalaöljy 1rkl joka aamu tyhjään vatsaan. Aluksi maku voi ällöttää ja tulee röytäisyä päivän mittaan mutta ne häviävät muutaman kuukauden päästä. Kuulin tämän vinkin kansanradiosta n. kymmenen vuotta sitten. Siis näin kauan olen juonut tätä polvieliksiiriä. Otan myös matkoille mukaan ettei tule katkoja käyttöön.
        Kokeilin aikoinaan inkivääripuristeita. Ei mitään tehoa. Voi olla että raaka inkivääri voisi auttaa. Eikun kokeilemaan.

• pilaa mahan
        Kalaöljy auttaa kirjoitti:

Eri aineet ihmisen kehossa vaikuttavat hyvin yksilöllisesti. Itselläni on auttanut kalaöljy 1rkl joka aamu tyhjään vatsaan. Aluksi maku voi ällöttää ja tulee röytäisyä päivän mittaan mutta ne häviävät muutaman kuukauden päästä. Kuulin tämän vinkin kansanradiosta n. kymmenen vuotta sitten. Siis näin kauan olen juonut tätä polvieliksiiriä. Otan myös matkoille mukaan ettei tule katkoja käyttöön.
        Kokeilin aikoinaan inkivääripuristeita. Ei mitään tehoa. Voi olla että raaka inkivääri voisi auttaa. Eikun kokeilemaan.

Jos haluat mahasi limakalvot sököksi, käytä vaan raakaa inkivääriä.

• inkivääri..

Osta kaupasta tuoretta inkivääriä ja jauha se veden kanssa tehosekoittajalla. Siivilöi ja käytä laimennettuna esim. vihreän teen kanssa.
      Vähennä tavallisen teen ja kahvin juontia, samoin sokeria ja hiivaleivonnaisia.
      Lisänä maitohappo- ja kalaöljykapselit (ei kalanmaksaöljy) ja ruusunmarjajauhe... kalsium-d-piimaata voisit kokeilla myös.
      Itse olen saanut näistä avun.

• koiramummu

Ostin inkiväärikapseleita ja heti ensimmäisen jälkeen alkoi kova närästys ja kirvely ruokatorvessa. Otin kapselin ohjeen mukaan ruuan kanssa, mutta korvennus jatkuu edelleen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

• tokoferoli
        koiramummu kirjoitti:

Ostin inkiväärikapseleita ja heti ensimmäisen jälkeen alkoi kova närästys ja kirvely ruokatorvessa. Otin kapselin ohjeen mukaan ruuan kanssa, mutta korvennus jatkuu edelleen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Zinaxin pitäisi olla vatsa ystävällinen.
        Koostumusta on muutettu useasti juuri sen takia.
        Tosin ei se pois sulje etteikö se voisi sinulla aiheuttaa vatsakipuja .
        Xinaxin on jo ollut markkinoilla varmaan 15 vuotta .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe