Tulevaisuuden näkymät alkavat olla Microsoft johdolle selvät, Linuxille ei ole mahdollista pärjätä tulevaisuudessa ELLEI:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=36261&tyyppi=1
Jos ei muuten pärjää...
vai miten se meni
2
166
Vastaukset
Eli nyt otetaan jo rahat ja KONEETKIN pois tyhmiltä.. voi vittu ei kai porukka todella lankea tällaiseen paskaan ahhahhhah!!
"Microsoft myöntää, että tietokoneen käytön kokonaiskustannukset kasvaisivat tällä mallilla, mutta uskoo sen olevan silti eduksi sekä käyttäjille että kauppiaille"
Taitaa olla eduksi vain Microsoftille.Mitä saatanaa se pallomeri taas laukoo. Tuohan on täysin sairasta. Minä en ainakaan maksa senttiäkään mikkikselle. Toiseksi haluan itse päättää mitä ohjelmia koneessani käytän.
Onneksi on olemassa muitakin käyttiksiä kuin windows.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286