FTP-siirto

Ongelmaa

Käytän WS_FTP95LE kotisivujen siirtoon .
Kuinkahan saisi poistettua koko kansion kerralla
palvelimelta . Kun klikkaan kansion sisällä olevia tiedostoja ja sitten delete ne kyllä poistuu mutta kuinka saisi poistettua tuon kansion kerralla ettei tarvitsisi ensin poistella
sen sisällä olevia tiedostoja .

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääse siitä näkymästä ylöspäin, niin et kai millään, mutta mitä väliä sillä on?

      • ongel

        Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
        tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
        Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
        ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista .


      • ftp ei sisällä
        ongel kirjoitti:

        Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
        tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
        Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
        ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista .

        moista toimintoa, mutta vähän auttaa se että
        kun klikkaa ekan ja vimpan tiedoston siniseksi
        shift pohjassa niin kaikki merkkaantuvat ja saa
        poistettua kerralla.


      • ongel kirjoitti:

        Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
        tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
        Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
        ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista .

        Ei kyllä hajua. Kokeilin nyt tästä Ubuntukoneesta gFTP-ohjelmalla omilta sivuiltani (Sonera), niin kyllä komeasti onnistui poistaa kansio fileineen. Voisiko johtua palvelimesta sitten tuo?


      • ei puhuttu
        ThreeMice kirjoitti:

        Ei kyllä hajua. Kokeilin nyt tästä Ubuntukoneesta gFTP-ohjelmalla omilta sivuiltani (Sonera), niin kyllä komeasti onnistui poistaa kansio fileineen. Voisiko johtua palvelimesta sitten tuo?

        mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
        Eri asia.


      • käyttävät
        ei puhuttu kirjoitti:

        mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
        Eri asia.

        kokeile kansiossa Valitse kaikki-komentoa.
        CTRL a ja sitten poistat kerralla.


      • ei puhuttu kirjoitti:

        mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
        Eri asia.

        kokeilin Vistakoneella ja AtomFtp:llä ja komeasti poisti. Ei tämä ohjelmasta ole kiinni.


      • ftp ei sisällä
        ThreeMice kirjoitti:

        kokeilin Vistakoneella ja AtomFtp:llä ja komeasti poisti. Ei tämä ohjelmasta ole kiinni.

        AtomFtp toimii noin, mutta WS-Ftp ei.


      • ftp ei sisällä kirjoitti:

        AtomFtp toimii noin, mutta WS-Ftp ei.

        vaihda sitä ohjelmaa, ilmaisia ne ovat. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe