Käytän WS_FTP95LE kotisivujen siirtoon .
Kuinkahan saisi poistettua koko kansion kerralla
palvelimelta . Kun klikkaan kansion sisällä olevia tiedostoja ja sitten delete ne kyllä poistuu mutta kuinka saisi poistettua tuon kansion kerralla ettei tarvitsisi ensin poistella
sen sisällä olevia tiedostoja .
FTP-siirto
9
198
Vastaukset
pääse siitä näkymästä ylöspäin, niin et kai millään, mutta mitä väliä sillä on?
- ongel
Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista . - ftp ei sisällä
ongel kirjoitti:
Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista .moista toimintoa, mutta vähän auttaa se että
kun klikkaa ekan ja vimpan tiedoston siniseksi
shift pohjassa niin kaikki merkkaantuvat ja saa
poistettua kerralla. ongel kirjoitti:
Paljon on väliä sillä sivuillani on kansioita kansoitten sisällä ja satakunta tiedostoa eli
tiedostojen poistossa on pirunmoinen homma .
Mutta kun kun en saa mitään kansiota poistettua
ennenkuin olen tyhjentänyt sen tiedostoista .Ei kyllä hajua. Kokeilin nyt tästä Ubuntukoneesta gFTP-ohjelmalla omilta sivuiltani (Sonera), niin kyllä komeasti onnistui poistaa kansio fileineen. Voisiko johtua palvelimesta sitten tuo?
- ei puhuttu
ThreeMice kirjoitti:
Ei kyllä hajua. Kokeilin nyt tästä Ubuntukoneesta gFTP-ohjelmalla omilta sivuiltani (Sonera), niin kyllä komeasti onnistui poistaa kansio fileineen. Voisiko johtua palvelimesta sitten tuo?
mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
Eri asia. - käyttävät
ei puhuttu kirjoitti:
mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
Eri asia.kokeile kansiossa Valitse kaikki-komentoa.
CTRL a ja sitten poistat kerralla. ei puhuttu kirjoitti:
mitään gFTP:stä vaan ws-ftp:stä.
Eri asia.kokeilin Vistakoneella ja AtomFtp:llä ja komeasti poisti. Ei tämä ohjelmasta ole kiinni.
- ftp ei sisällä
ThreeMice kirjoitti:
kokeilin Vistakoneella ja AtomFtp:llä ja komeasti poisti. Ei tämä ohjelmasta ole kiinni.
AtomFtp toimii noin, mutta WS-Ftp ei.
ftp ei sisällä kirjoitti:
AtomFtp toimii noin, mutta WS-Ftp ei.
vaihda sitä ohjelmaa, ilmaisia ne ovat. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402