Tässä vahingossa väärälle palstalle kirjoittamani viesti uudelleen. Blue1:n nettisivut on huonot. Lähes joka kerta yrittäessäni etsiä lentoja tai jopa varata niitä, tulee virheilmoitus, että lähettämääni "tietoa ei voida käsitellä; tapahtui virhe. Yritä muutaman minuutin päästä uudelleen."
Jos firma ei osaa edes nettisivuja tehdä, niin jo kyllä saa huonon kuvan firmasta ja sen tasosta.
Blue1:n kehnot nettisivut
4
997
Vastaukset
- toimikaan
Yritin varata Lontoon lentoja, mutta tällainen ilmoitus tuli kaksi kertaa peräkkäin:
"Valitettavasti pyyntöäsi ei pystytä juuri nyt käsittelemään. Odota muutama minuutti ja yritä sitten uudelleen. Pahoittelemme"- muttamutta
tulee osata käyttää. Pitää arvata mitä eri kohtiin pitää ilmoittaa. Jos ei osaa kansainvälistä lentoliikennekieltä on pulassa, ja silloin sivut ovat tietenkin "kehnot". Ei ne itse arvaa että asiakkailla on vaikeuksia muusta kun että tyhjiä penkkehjä löytyy yhä enemmän lennoilla, mutta eivät asialle mitään tee.
- jepjepjep
jos et tänne osaa viestiä laittaa
- sivut
Nyt Blöön sivut eivät enää avaudu lainkaan, viimeinenkin nettihemmo irtisanottu? Luokaton on varauspalvelu kyllä ollut tähänkin asti. Matkustuspäiviä ei pääse muuttamaan mistään vaan koko haku on aina aloitettava alusta. Tiedot aloitussivulla siirtyvät itsestään ruudusta toiseen ja tietojen syöttäminen on äärimmäisen hidasta. Jos eivät itse keksi niin voisivat katsoa muilta yhtiöiltä mallia, joissa homma toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815