Tässä vahingossa väärälle palstalle kirjoittamani viesti uudelleen. Blue1:n nettisivut on huonot. Lähes joka kerta yrittäessäni etsiä lentoja tai jopa varata niitä, tulee virheilmoitus, että lähettämääni "tietoa ei voida käsitellä; tapahtui virhe. Yritä muutaman minuutin päästä uudelleen."
Jos firma ei osaa edes nettisivuja tehdä, niin jo kyllä saa huonon kuvan firmasta ja sen tasosta.
Blue1:n kehnot nettisivut
4
947
Vastaukset
- toimikaan
Yritin varata Lontoon lentoja, mutta tällainen ilmoitus tuli kaksi kertaa peräkkäin:
"Valitettavasti pyyntöäsi ei pystytä juuri nyt käsittelemään. Odota muutama minuutti ja yritä sitten uudelleen. Pahoittelemme"- muttamutta
tulee osata käyttää. Pitää arvata mitä eri kohtiin pitää ilmoittaa. Jos ei osaa kansainvälistä lentoliikennekieltä on pulassa, ja silloin sivut ovat tietenkin "kehnot". Ei ne itse arvaa että asiakkailla on vaikeuksia muusta kun että tyhjiä penkkehjä löytyy yhä enemmän lennoilla, mutta eivät asialle mitään tee.
- jepjepjep
jos et tänne osaa viestiä laittaa
- sivut
Nyt Blöön sivut eivät enää avaudu lainkaan, viimeinenkin nettihemmo irtisanottu? Luokaton on varauspalvelu kyllä ollut tähänkin asti. Matkustuspäiviä ei pääse muuttamaan mistään vaan koko haku on aina aloitettava alusta. Tiedot aloitussivulla siirtyvät itsestään ruudusta toiseen ja tietojen syöttäminen on äärimmäisen hidasta. Jos eivät itse keksi niin voisivat katsoa muilta yhtiöiltä mallia, joissa homma toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892