Blue1:n kehnot nettisivut

ei toimi kunnolla

Tässä vahingossa väärälle palstalle kirjoittamani viesti uudelleen. Blue1:n nettisivut on huonot. Lähes joka kerta yrittäessäni etsiä lentoja tai jopa varata niitä, tulee virheilmoitus, että lähettämääni "tietoa ei voida käsitellä; tapahtui virhe. Yritä muutaman minuutin päästä uudelleen."

Jos firma ei osaa edes nettisivuja tehdä, niin jo kyllä saa huonon kuvan firmasta ja sen tasosta.

4

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimikaan

Yritin varata Lontoon lentoja, mutta tällainen ilmoitus tuli kaksi kertaa peräkkäin:

"Valitettavasti pyyntöäsi ei pystytä juuri nyt käsittelemään. Odota muutama minuutti ja yritä sitten uudelleen. Pahoittelemme"

• muttamutta

tulee osata käyttää. Pitää arvata mitä eri kohtiin pitää ilmoittaa. Jos ei osaa kansainvälistä lentoliikennekieltä on pulassa, ja silloin sivut ovat tietenkin "kehnot". Ei ne itse arvaa että asiakkailla on vaikeuksia muusta kun että tyhjiä penkkehjä löytyy yhä enemmän lennoilla, mutta eivät asialle mitään tee.

• jepjepjep

jos et tänne osaa viestiä laittaa

• sivut

Nyt Blöön sivut eivät enää avaudu lainkaan, viimeinenkin nettihemmo irtisanottu? Luokaton on varauspalvelu kyllä ollut tähänkin asti. Matkustuspäiviä ei pääse muuttamaan mistään vaan koko haku on aina aloitettava alusta. Tiedot aloitussivulla siirtyvät itsestään ruudusta toiseen ja tietojen syöttäminen on äärimmäisen hidasta. Jos eivät itse keksi niin voisivat katsoa muilta yhtiöiltä mallia, joissa homma toimii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe