Christina peittosi B:b

jo 2000luvun alussa...

Kun britney toimi pepsin mannekiinina,kilpaileva juomajätti Coca-cola löi Christinalle tarjouksen pöytään,joka jätti Spearsin pepsi-diilin varjoonsa. Coca cola-mainoksista tulikin yksi Christinan uran suurimpia diilejä! Christina on jättänyt B:n varjoonsa lukuisina muina kertoina,vaikka toki tilanne on ollut myös toisinpäin!

12

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna91

      Christina vaan noilla tarjouksilla leveilee, mutta mitenkäs jälleen kerran sen musiikin laita? Britney on jälleen listojen kärjissä ja on kuningatar taas! :)

      • mua kuvottaa

        tuo "kuningatar"-sana Britneyn yhteydessä,kun se ei sitä selvästikään ole.Meni lisäksi VAIN 7 maassa listaykköseksi,joka on säälittävää verrattuna popin kuningatar Madonnaan,jonka levy Hard Candy meni listaykköseksi ainakin 29 maassa.


      • ja pysyy siinä!!!
        mua kuvottaa kirjoitti:

        tuo "kuningatar"-sana Britneyn yhteydessä,kun se ei sitä selvästikään ole.Meni lisäksi VAIN 7 maassa listaykköseksi,joka on säälittävää verrattuna popin kuningatar Madonnaan,jonka levy Hard Candy meni listaykköseksi ainakin 29 maassa.

        Madonna on:

        - Monipuolinen
        - Kirjoittanut omaa musiikkia
        - Tuottanut musiikkia ja elokuvia
        - Herättää keskusteluja vuodesta toiseen
        - Pysynyt huipulla jo kauan ja edelleen jaksaa
        - Hän ei ole ykstyiselämänsä takia julkisuudessa, toisin kuin eräät tähdet, jotka eivät muuten pärjäsi alalla
        - EI tyydy yhteen tyyliin, musiikkikin muuttuu
        - Roolimallista en tiedä, mutta silti inspiroinnut monia nykyisiä artisteja
        - Sivutyöt, hyväntekeväisyyttä, suosittu myös lasten maailmassa (!)
        - ENNEN KAIKKEA HÄN ON EDELLÄKÄVIJÄ!

        Siinä teille. Britney ei uskalla tehdä erilaista ja tyytyy siihen, että hän on "vain" "seksisymboli"


        Niin. Vaikkei Michael Jackson ole enää saanut merkittävää aikaiseksi, hän on silti popin kuningas monipuolisen uransa ansiosta.


      • anna91
        mua kuvottaa kirjoitti:

        tuo "kuningatar"-sana Britneyn yhteydessä,kun se ei sitä selvästikään ole.Meni lisäksi VAIN 7 maassa listaykköseksi,joka on säälittävää verrattuna popin kuningatar Madonnaan,jonka levy Hard Candy meni listaykköseksi ainakin 29 maassa.

        sillä sijoituksella on?? Vain sillä, että levy pysyy listalla ja MYY. Ainakin minua artistina ärsyttäisi enemmän se, että levyni menee ensimmäisellä viikolla ykköseksi, mutta tippuu heti sen jälkeen pois kun se että levyni menee vaikkapa sijalle 4 mutta pysyy top10:ssä kauan.


      • anna91
        ja pysyy siinä!!! kirjoitti:

        Madonna on:

        - Monipuolinen
        - Kirjoittanut omaa musiikkia
        - Tuottanut musiikkia ja elokuvia
        - Herättää keskusteluja vuodesta toiseen
        - Pysynyt huipulla jo kauan ja edelleen jaksaa
        - Hän ei ole ykstyiselämänsä takia julkisuudessa, toisin kuin eräät tähdet, jotka eivät muuten pärjäsi alalla
        - EI tyydy yhteen tyyliin, musiikkikin muuttuu
        - Roolimallista en tiedä, mutta silti inspiroinnut monia nykyisiä artisteja
        - Sivutyöt, hyväntekeväisyyttä, suosittu myös lasten maailmassa (!)
        - ENNEN KAIKKEA HÄN ON EDELLÄKÄVIJÄ!

        Siinä teille. Britney ei uskalla tehdä erilaista ja tyytyy siihen, että hän on "vain" "seksisymboli"


        Niin. Vaikkei Michael Jackson ole enää saanut merkittävää aikaiseksi, hän on silti popin kuningas monipuolisen uransa ansiosta.

        mutta tällä hetkellä Britney on kuningatar. USA:n mediakin nykyään kutsuu Britneytä nimellä kuningatar joten hänhän sitten on ja PISTE.


      • kokonaisuus?
        anna91 kirjoitti:

        sillä sijoituksella on?? Vain sillä, että levy pysyy listalla ja MYY. Ainakin minua artistina ärsyttäisi enemmän se, että levyni menee ensimmäisellä viikolla ykköseksi, mutta tippuu heti sen jälkeen pois kun se että levyni menee vaikkapa sijalle 4 mutta pysyy top10:ssä kauan.

        Siinä mielessäkin Madonna on YKKÖNEN! Britneyllä oli välivuosia ja sillo kaveerasi pelkästään paparazzien kanssa ja teki itsestä pellen.

        Ja myös se uran laatu jne..


      • mitä USA:n
        anna91 kirjoitti:

        mutta tällä hetkellä Britney on kuningatar. USA:n mediakin nykyään kutsuu Britneytä nimellä kuningatar joten hänhän sitten on ja PISTE.

        mediat sanovat,kun tilastot puhuvat aivan eri kieltä.Ainoa maa,jossa B:tä hypetetään näyttää olevan USA.Muuten aika kuollutta,jos ei lasketa Brittejä.Madonna hallitseekin edelleen koko maailmaa...


      • anna91
        mitä USA:n kirjoitti:

        mediat sanovat,kun tilastot puhuvat aivan eri kieltä.Ainoa maa,jossa B:tä hypetetään näyttää olevan USA.Muuten aika kuollutta,jos ei lasketa Brittejä.Madonna hallitseekin edelleen koko maailmaa...

        USA ja UK ovat maailman arvostetuimmat musiikkimaat! Kaikkihan tähtävät niissä menestykseen! Ja Britneyhän on kuningatar niissä molemissa! :DDD JA USA ON MAAILMAN ISOIN JA VAIKEITEN VALOITETTAVA MAA!!!! hah hah Christina ei ole koskaan ollut tollaiseissa menestyksessä!!!!!


      • bellali
        anna91 kirjoitti:

        sillä sijoituksella on?? Vain sillä, että levy pysyy listalla ja MYY. Ainakin minua artistina ärsyttäisi enemmän se, että levyni menee ensimmäisellä viikolla ykköseksi, mutta tippuu heti sen jälkeen pois kun se että levyni menee vaikkapa sijalle 4 mutta pysyy top10:ssä kauan.

        "Siis mitä väliä sillä sijoituksella on?? Vain sillä, että levy pysyy listalla ja MYY."

        Ei vaan mitä väliä sillä myynnillä on? Musiikin laatu merkitsee eniten: jos minä tykkään, myynnillä ei ole väliä.

        Turhaa edes vastata trollille mutta vastaanpa huvikseni kun olen tätä mieltä:D


      • blkp¨mkp¨¨å
        bellali kirjoitti:

        "Siis mitä väliä sillä sijoituksella on?? Vain sillä, että levy pysyy listalla ja MYY."

        Ei vaan mitä väliä sillä myynnillä on? Musiikin laatu merkitsee eniten: jos minä tykkään, myynnillä ei ole väliä.

        Turhaa edes vastata trollille mutta vastaanpa huvikseni kun olen tätä mieltä:D

        Siis B.S on sinusta siksi popin kuningatar koska hän on USA:ssa tällä hetkellä ykkönen,niinkö? ellet ole sattunut huomaamaan,musiikkimaailamn ainoa ja oikea kuningatar Madonna teki JÄLLEEN uuden ennätyksen USA:SSA sillä hänen kiertueensa tuotti sielllä enemmän kuin kenekään muun artistin. B:n keikat tuskin ovat koskaan päässeet lähellekään moisia tuottoja. Niin että kuka se kuningatar oli. Lisäski Madonnna kiertueet ovat myös muualla maailmassa ykkösiä,joten hän se taitaa kuningatar olla kaikkialla.

        ps.ja eikös M:n hard candy-albumikin ollut #1 USA:ssa,joskerta oli B:nkin uusin?


      • läpi kansaivälisesti,
        anna91 kirjoitti:

        USA ja UK ovat maailman arvostetuimmat musiikkimaat! Kaikkihan tähtävät niissä menestykseen! Ja Britneyhän on kuningatar niissä molemissa! :DDD JA USA ON MAAILMAN ISOIN JA VAIKEITEN VALOITETTAVA MAA!!!! hah hah Christina ei ole koskaan ollut tollaiseissa menestyksessä!!!!!

        kun taas muut tähtäävät Hollywoodiin. Niin se menee. Tosin he ovat jo kansainvälisesti menestyneitä. Nämä Disney pennut ovat ainoastaan jenkeissä kuuluisia.


      • ykköseksi sekä
        anna91 kirjoitti:

        USA ja UK ovat maailman arvostetuimmat musiikkimaat! Kaikkihan tähtävät niissä menestykseen! Ja Britneyhän on kuningatar niissä molemissa! :DDD JA USA ON MAAILMAN ISOIN JA VAIKEITEN VALOITETTAVA MAA!!!! hah hah Christina ei ole koskaan ollut tollaiseissa menestyksessä!!!!!

        USAssa ja Briteissä,joten edelleen queen,kun lasketaan mukaan muut about 35 maata,(Britney USAn ja Brittien lisäksi vain 5 maassa...)joissa meni listaykköseksi Hard Candyllä ja kiertue teki uuden ennätyksen,kun kassaan kilahti n.300 miljoonaa dollaria,mihin B ei ole MYÖSKÄÄN kyennyt.Ja mainitsen vielä sen Christinasta,että hänen Back To Basics-levy meni myös ykköseksi sekä USAssa että Briteissä about 20 muussa maassa?(Kukakohan jälleen suoltaa shittiä...)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe