hei kaikki, hei!
olen joensuuhun muuttanut opiskelija(aikuisssellainen). nyt haluaisin kysyä täältä palstalta, tietääkö kukaan missä ja milloin joensuun homot tapailevat? onko jotain vaikiomestaa? eri ikäisille eri paikat?
ja ennenkaikkea haluan kysyä joensuun homoilta ja kaikilta muiltakin:
onko pakko mennä kapakkaan ja/tai käyttää alkoholia, että voisi tutustua toisiin homoihin?
en jaksa tuota ikuista kaljan kanssaa läträämistä ja täällä joensuussa niitä paikkoja -siis heterojen- riittää.
Joensuun Homot?
43
7625
Vastaukset
- asd
Mee vesikkoon. Siellä niitä homoja riittää katselemassa nuoria poikia.
- skini
Tulehan!
- Tappi
skini kirjoitti:
Tulehan!
tällainen kait tämä joensuu sitten on. yksi skini huutelemassa perään, hohhoijaa...
minulla on muuten muuan täkäläinen hard core uusnatsi skini monesti kyläillyt. hän kovasti ehdottaa kaikenlaista homostelua ja kertoo, että on olemassa Gay Nazis -ryhmäkin jossain.
sitten tämä sama skini JULKISESTi esim. ravintola jokelassa haukkuu homoja ja somaleja.
tällaiseen tuppukylään sitä meikäläinen nyt sitte joutu pakosta opiskelujen vuoksi. ei voi mittää. olisihan se kyllä eksoottinen kokemus tuollainen umpimielinen mystinen metsätyömieskin, huiiiiiii!! - nam
skini kirjoitti:
Tulehan!
Otatko homo suihin? ;-)
- Tappi
nam kirjoitti:
Otatko homo suihin? ;-)
katsokaa ihmiset, tällaisella tasolla Joensuussa operoidaan.
olen samaa meiltä tuossa aiemmin eri otsikolla kirjoittaneen kanssa, että pitääkö homojen tapaamiseen, suhteisiin aina ja vain liittää seksi. eikö voisi ns. normaalilla tavalla ilman panoaikeita -tai suihinottoja- tavata? Joensuussa nyt ei millään muotoa! tämä Karjala on oikein junttien kuningaskunta.
vai että skiniä treffaileen torille ja toiselta suihin ottamaan, hohhoijaa... - joku11111111
Hyvää suuseksiä sain kirjaston vessa.:)
- USAinJoensuu
Etsin Joensuusta mies joka haluu että ottanut sinut suuhun...loppuun asti!
- bear.is.the.best
Hmm... USA... olisikohan silloin Joen suussa???
;D - USAinJoensuu
yeah i'm a cum eater!
- Anonyymi
Moiiii
- Anonyymi
Tässä oon rantakyläs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oon rantakyläs
Ota yhteys
Millanen oot
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla mamuja niistä vissiin suurin osa bi tai homoja. Ovat ottaneet sota oloissa persuuseen ja nauttivatkin vähän. Tartu niit vaa hihasta ja kysäse.
- Anonyymi
yeah just ask
- Anonyymi
JUU JUPIT JOTKA PÄÄSSEET OPISEKELEE TÄNNE JOJENSUUHUN, ONKO JOSSAIN PA..KA HESASSA TAI SIELLÄ PÄIN PAREMPAA MESTAA, OTTAKAA SELVÄÄ JOS T O D E L L A HOMOSEURAA HAETTE, SETA YM. LÖYTYY FIKSUJA KAVEREITA JOS VAIN VIITTII PANNA SIIHEN AIKAA, SAAMERIN ETELÄN HOMOT, HUH HUUUUUUUUU
- Anonyymi
Moi joensuussa ei ole homo paikkoja missä vois tavata. Yleiset chatit missä homoja mut ei aina.
Itekkin ettinyt seuraa joensuusta mut turhaan.olis kiva ees tutustuu ja saada ystävii homo miehistä. Ite jo 52w - Anonyymi
Syntyykö elämäntavoista elämäntapoja? https://www.tv7.fi/arkki/derek-prince/jumalan-tuomion-kohtaaminen-1-2_p10572/
- Anonyymi
Joensuun homot eivät halua sinua.
- Anonyymi
Joko baariin tai cruising paikkoihin panemaan. Lopputulos suurella todennäköisyydellä joka tapauksessa on pikapanot,
- Anonyymi
Kampin keltainen ruusu!
- Anonyymi
Se ei ole Joensuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole Joensuussa.
Tänne homot pakenevat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne homot pakenevat!
Homoja on joka puolella! Pelkkiä homoja! Paska roiskuu kun homot nussii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja on joka puolella! Pelkkiä homoja! Paska roiskuu kun homot nussii!
Olet nussinut ripuli persettä hullu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nussinut ripuli persettä hullu!
Ime mun paskaista kyrpää, boy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ime mun paskaista kyrpää, boy!
Ei ikinä.
Sun ripulipaskan hajuinen pippeli ei kiinnosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä.
Sun ripulipaskan hajuinen pippeli ei kiinnosta!Raiskaan sut suuhun! Vedän tukasta ja huudan HUORRRRRAAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiskaan sut suuhun! Vedän tukasta ja huudan HUORRRRRAAA!
Puren poikki prinssinnakkisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puren poikki prinssinnakkisi.
Pure mun kaulaan Fritzu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun haave ,
- Anonyymi
Mä txtaan heille jotka Hki, Vnt tai Espoo. Ostin suihkuun bideen. Kiiltävät maiharit, valkoiset tennissukat ja jockstrapit on merkki puhtaudesta.
- Anonyymi
Tsekkaa Internetistä Pinterest sport butts
- Anonyymi
no hei minä olen kanssa ollut joensuun seta ja siellä oli kanssa samaa mitä sinä kuvailit joten olen jättäytynyt siitä pois ja nyt olen yksinäinen gay mies ja enkä tykkää käydä siellä jotenka nyt kysyn että minkä ikäistä ja mistä päin etsit voisitko vastata
- Anonyymi
Moi mistä päin oot Joensuusta
- Anonyymi
Onko ketään nyt?
- Anonyymi
Nyt
- Anonyymi
Eikö ne kaikki jotka tykkäävät Joen suusta oli vähän tai enempi homoja.
- Anonyymi
Tänään ravintola santa tuu sinne
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768