Eli kuinka putsataan polttava DVD asema, jollain DVD puhdistus levylläkö? onko kellään tietoa mikä olisi paras puhdistus DVD jos näikseen on? Kiitos.
Tietokoneen polttavan DVD aseman puhdistus
13
2481
Vastaukset
- Kaupassa myydään
paineilmapulloja tuohon tarkoitukseen. Voit tietenkin kokeilla normaalilla paineilmakompressorilla, mutta kondenssivesi tai öljytin saattaa tehdä tepposet. Eli hae kaupasta.
- Pölyä on...........
Ok, kuinkas se puhdistus sitten tapahtuu. Pitääkö kone sammuttaa ja putsata vai koneessa virrat päällä asema vaan auki ja ilmaa sinne??? Kiitos
- miten haluat
Pölyä on........... kirjoitti:
Ok, kuinkas se puhdistus sitten tapahtuu. Pitääkö kone sammuttaa ja putsata vai koneessa virrat päällä asema vaan auki ja ilmaa sinne??? Kiitos
ja tietysti valitsemastasi puhdistusvälineestä riippuen. Mieluummin kuitenkin virrat pois ja luukku auki.
- ostamassa..
uusi asema. Yleensä siinä vaiheessa kun alkaa epäillä että putsauksella selviää on asema sökö. Halvat muovi-rimpulat ei kestä kuin muutaman vuoden. Toista oli ennen, vielläkin eka 2x romppu-asema tallella (v. 1995) ja kaiketi toimiikin viellä. Mutta hintaa olikin 1000 mummon-markan verran.
- kaksi asiaa
pirtua ja nahkasäämiskä. Pikkusen spriitä säämiskään ja pyyhitään varovasti luku/kirjoituspää puhtaaksi.
Bonus:
Vakuutetaan emäntä että pirtun hankkiminen tulee edullisemmaksi litran erissä. Aseman puhdistuksen jälkeen suoritetaan käyttäjän puhdistus ja boottaus jäljelle jääneellä pirtulla.- lisää tietoo
mistä saa pirtuu tai vastaavaa konehommiin ?
mikä olis se vastaava ?
nimmerkki. kaikki töhnää täys ! - sopivaa
lisää tietoo kirjoitti:
mistä saa pirtuu tai vastaavaa konehommiin ?
mikä olis se vastaava ?
nimmerkki. kaikki töhnää täys !isopropyylialkoholia saa apteekista, 100ml:n pullo maksaa muutaman euron.
- pyyhitään varovasti luku/ki...
sopivaa kirjoitti:
isopropyylialkoholia saa apteekista, 100ml:n pullo maksaa muutaman euron.
Mistä löytyy dvd-aseman luku/kirjoituspää ???
Tarviiko koopa avata ? - tapauksissa
pyyhitään varovasti luku/ki... kirjoitti:
Mistä löytyy dvd-aseman luku/kirjoituspää ???
Tarviiko koopa avata ?joutuu kopan avaamaan. Joissakin kannettavissa lukupää on kiinni ulostulevassa kelkassa.
Koppa auki, piuhat irti ja DVD-asema irti. DVD-aseman suojakuori auki. Ja eikun putsaamaan.
Täällä ohjeet Playstation 2:n DVD-aseman puhdistukseen, soveltuvat osittain myös tietokoneelle:
http://www.consoleportal.net/show_article.php?article_id=8&page_number=1
- harrilevo
Moi, DVD-aseman puhdistava VD/DVD-levy €20,00. Puhdisti aseman lukupään kaatuneesta oluesta.
- Helpoimman kautta
Onnistuu erään tapauksen perusteella myös silmälasien puhdistusnesteellä. Ei kun kostuttaa optiikkaliinan puhdistusnesteellä ja puhdistaa lukupään. Jokaisella tietokonenörtillä on varmaankin silmälasien puhdistusnestettä...
- -&imhf~+
Kyllä nörttikin rahan tuntee. Tuollaiset nesteet maksavat maltaita. Astianpesuaine on halpaa ja riittoisaa. Ja puhdistaa hyvin.
- joofixataan
Paineilmapullot kenties ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243