Kuten varmaan jo kaikki Gwen-fanit tiedättekin, No Doubt palaa ens vuonna!! Gwen on sanonut mm. Ryan Seacrestin haastiksessa, että ei tod.näk. enää koskaan esitä livenä soolotuotantoaan, joten se aika on ohitse. Ens vuonna No Doubt keikkailee USAssa, Kanadassa ja E-Amerikassa. Sitten tulee levy, ehkä loppuvuodesta -09, jota työstetään tänä keväänä ja kiertueen aikana.
Adrian (bändin rumpali)on kertonut uuden matskun olevan reggaeta ja skaata eli paluu bändin juurille. Can't wait!! Levyn myötä on odotettavissa maailmankiertue, joten toivottavasti No Doubt tulisi myös Suomeen! Se olisi mun unelma!
No Doubt palaa! Jee!
gwenuski
4
1882
Vastaukset
- gwenabea
No Doubt teki coverin Adam & antsin hitistä:Stand and deliver. Gwenin ääni on hyvä.Biisi on hyvä.uusi albumi on varmaan hyvä.
- ........
se uus levy tulee 2010 aikana..siis no doubtilta..
- Granny May
Uusi albumi tulee olemaan paras!
- hhhmmmmmmmmm
Granny May kirjoitti:
Uusi albumi tulee olemaan paras!
siis oon iloinen ja surullinen..iloinen siit et nd teki paluun ja surullinen et "gwenin ura on ohi.."tykkään siit ehkä enemmän yksin..:DDDDDDDnooooo kyl tää täst..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717457Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435281HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032876- 1622278
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362225- 241824
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121642Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51567