miten noi pokeri ohjelmat saa toimiin macilla vai toimiiko mikää :( haluun pelaan
Vastaukset 4
- mä voisin kyl
lähtee vähä pelailee sun kaa ya know?
- googleta vaikka
hakusanalla "pokeriohjelma mac" niin sieltä enemmän apua..
-pelionnea-
- Jorma97
Macilla toimii vain selaimen (Firefox, IE) kautta pelattavat pokerihuoneet, u know beibe. ;) Paf, Pokerihuone jne.
Eikä sun kannata pelata, koska oot niin kala. Käytä rahasi ennemmin ziduccaan.- parempi et
tollane teinari chiku panee rahansa saiderii! ja sit torille pyllistelee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931496
- 711221
- 65981
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste168881- 118857
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78784Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105710- 45693
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova63684Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37666