miten noi pokeri ohjelmat saa toimiin macilla vai toimiiko mikää :( haluun pelaan
auttakaa
jonna89hukas
4
827
Vastaukset
- mä voisin kyl
lähtee vähä pelailee sun kaa ya know?
- googleta vaikka
hakusanalla "pokeriohjelma mac" niin sieltä enemmän apua..
-pelionnea-
- Jorma97
Macilla toimii vain selaimen (Firefox, IE) kautta pelattavat pokerihuoneet, u know beibe. ;) Paf, Pokerihuone jne.
Eikä sun kannata pelata, koska oot niin kala. Käytä rahasi ennemmin ziduccaan.- parempi et
tollane teinari chiku panee rahansa saiderii! ja sit torille pyllistelee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555