Olis kyseinen peli myynnis, aj. 1000km. jaksaako tollanen viedä 100kg:sta "ukkoo". Olis kiva saada kokemuksia, hyvät -ja huonot puolet, kantsiiko ostaa?
Kymco people 50 -06
4
1150
Vastaukset
- kymcorider
Ei vie tarpeeksi hyvin mielestäni itse olen 75kg ja hyytyy mäessä.
muuten olen ollut(mitä nyt virtalukon pohja takuuseen) tyytyväinen.
poikani haluaisi samanlaisen,mutta niitä ei enään vissiintuoda suomeen.
Saiski jostain vielä vähän ajetun.- Kymco_on hyvä
Minulla olis jouten yksi People S 4T?
Vuosimallia 2006 ajettu 5000 km. Kunnossa ei kaaduttu... Paljonko tarjoat?
Ribe
- Palstanlukija
Riippuu siitä onko Peoplesi 2 vaiko nelitahtinen...
2-tahtisessa hieman enemmän wääntöä - mesetti
Siinä on agilityn 4-t kone, kestävä kun mikä ja mielestäni jaksaa viedä, itse painan 95kg ja olen ajanut 2 kesää työmatkaa sillä. olen tosin ottanut sen variaattorin rajoittimen pois ja laittanut 6,5g rullat, vie vähemmän bensaa ja kulkee 60. mulla on siis agility mutta kone on sama. jos saat sopivasti osta pois, on vielä isommilla renkailla voi olla mukavampi ajaa ainakin jos soralle joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27626387
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472205- 1991576
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1411468- 281219
- 122988
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84821Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien22798Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82776