Olis kyseinen peli myynnis, aj. 1000km. jaksaako tollanen viedä 100kg:sta "ukkoo". Olis kiva saada kokemuksia, hyvät -ja huonot puolet, kantsiiko ostaa?
Kymco people 50 -06
4
1160
Vastaukset
- kymcorider
Ei vie tarpeeksi hyvin mielestäni itse olen 75kg ja hyytyy mäessä.
muuten olen ollut(mitä nyt virtalukon pohja takuuseen) tyytyväinen.
poikani haluaisi samanlaisen,mutta niitä ei enään vissiintuoda suomeen.
Saiski jostain vielä vähän ajetun.- Kymco_on hyvä
Minulla olis jouten yksi People S 4T?
Vuosimallia 2006 ajettu 5000 km. Kunnossa ei kaaduttu... Paljonko tarjoat?
Ribe
- Palstanlukija
Riippuu siitä onko Peoplesi 2 vaiko nelitahtinen...
2-tahtisessa hieman enemmän wääntöä - mesetti
Siinä on agilityn 4-t kone, kestävä kun mikä ja mielestäni jaksaa viedä, itse painan 95kg ja olen ajanut 2 kesää työmatkaa sillä. olen tosin ottanut sen variaattorin rajoittimen pois ja laittanut 6,5g rullat, vie vähemmän bensaa ja kulkee 60. mulla on siis agility mutta kone on sama. jos saat sopivasti osta pois, on vielä isommilla renkailla voi olla mukavampi ajaa ainakin jos soralle joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861437EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36810Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804- 54793
- 30716