Olis kyseinen peli myynnis, aj. 1000km. jaksaako tollanen viedä 100kg:sta "ukkoo". Olis kiva saada kokemuksia, hyvät -ja huonot puolet, kantsiiko ostaa?
Kymco people 50 -06
4
1135
Vastaukset
- kymcorider
Ei vie tarpeeksi hyvin mielestäni itse olen 75kg ja hyytyy mäessä.
muuten olen ollut(mitä nyt virtalukon pohja takuuseen) tyytyväinen.
poikani haluaisi samanlaisen,mutta niitä ei enään vissiintuoda suomeen.
Saiski jostain vielä vähän ajetun.- Kymco_on hyvä
Minulla olis jouten yksi People S 4T?
Vuosimallia 2006 ajettu 5000 km. Kunnossa ei kaaduttu... Paljonko tarjoat?
Ribe
- Palstanlukija
Riippuu siitä onko Peoplesi 2 vaiko nelitahtinen...
2-tahtisessa hieman enemmän wääntöä - mesetti
Siinä on agilityn 4-t kone, kestävä kun mikä ja mielestäni jaksaa viedä, itse painan 95kg ja olen ajanut 2 kesää työmatkaa sillä. olen tosin ottanut sen variaattorin rajoittimen pois ja laittanut 6,5g rullat, vie vähemmän bensaa ja kulkee 60. mulla on siis agility mutta kone on sama. jos saat sopivasti osta pois, on vielä isommilla renkailla voi olla mukavampi ajaa ainakin jos soralle joutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297676Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937244Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit307170Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66340Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736321Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa705313Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475180Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv194985