Sain useita kertoja siirrettyä rahaa takaisin visalle. Nyt täytyis vähän siirtää takaisin pelitilille, että peli jatkuis. Mutta en saa partylle siirrettyä rahaa visalta enää. Mitäs nyt voin tehdä? Ja missä syy?? Pisteetkin jo käytin ja tahtois jatkaa. Netelleriä en enää ole käyttänyt kun jumitti rahani.
Mitäs nyt
7
975
Vastaukset
- rerrrere
sulla on tullu kuukauden limiitti täyteen?
- mitäs nyt teen
Kuukauden limiitti? En muistaakseni tässä kuussa ole tallettanut pelitilille visalta, mutta kotiuttanut olen useita kertoja. Olisiko sitten tullut? Muuttuisiko se sitten, että ensi kuussa saisin taas tehtyä talletuksen.
- mitäs nyt teen?
mitäs nyt teen kirjoitti:
Kuukauden limiitti? En muistaakseni tässä kuussa ole tallettanut pelitilille visalta, mutta kotiuttanut olen useita kertoja. Olisiko sitten tullut? Muuttuisiko se sitten, että ensi kuussa saisin taas tehtyä talletuksen.
Joo en saa talletettua vieläkään. Sanoo vain, etteivät pysty käsittelemään talletuspyyntöäni. Noi talletusrajatkaan ei ole ylittyneet. Rahaa pitäisi olla kortilla, kun olen sinne pelitililtä siirtänytkin.
Harmi kun pelit on menny mukavasti viime aikoina.
Mitä voin tehdä? Soittaa en voi sinne kun en osaa englantia niin hyvin. - tai soitto
mitäs nyt teen? kirjoitti:
Joo en saa talletettua vieläkään. Sanoo vain, etteivät pysty käsittelemään talletuspyyntöäni. Noi talletusrajatkaan ei ole ylittyneet. Rahaa pitäisi olla kortilla, kun olen sinne pelitililtä siirtänytkin.
Harmi kun pelit on menny mukavasti viime aikoina.
Mitä voin tehdä? Soittaa en voi sinne kun en osaa englantia niin hyvin.Sivusto on käännetty suomeksi, niin jos s-postilla koittaisit ensin pyytää apua ja kysyisit samalla, onko mahdollista puhua suomenkielisen tai ruostin (?)kielisen asiakaspalvelijan kanssa?
- mitäs nyt teen
tai soitto kirjoitti:
Sivusto on käännetty suomeksi, niin jos s-postilla koittaisit ensin pyytää apua ja kysyisit samalla, onko mahdollista puhua suomenkielisen tai ruostin (?)kielisen asiakaspalvelijan kanssa?
Entäs kun koitin tallettaa myös pokerstarssiin, niin sekään ei onnistunut. Ja siinä luki, että jos se edelleenkään ei onnistu, niin ota yhteyttä rahalaitokseen. Onko vika siis omassa pankissani? Voiko ne sieltä laittaa jonkun topin rahansiirrolle? Noin tuhat euroa olen kotiuttanut viime kuussa.
- saattaa...
mitäs nyt teen kirjoitti:
Entäs kun koitin tallettaa myös pokerstarssiin, niin sekään ei onnistunut. Ja siinä luki, että jos se edelleenkään ei onnistu, niin ota yhteyttä rahalaitokseen. Onko vika siis omassa pankissani? Voiko ne sieltä laittaa jonkun topin rahansiirrolle? Noin tuhat euroa olen kotiuttanut viime kuussa.
kestää jopa 13 arkipäivää. eli eivät ole vielä siellä tililläsi / kortillasi.
- mitäs nyt teen
saattaa... kirjoitti:
kestää jopa 13 arkipäivää. eli eivät ole vielä siellä tililläsi / kortillasi.
Kyllä ne kaikki kotiutukset näkyy siellä tapahtumissa ja kortilla on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13711225Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710351- 268050
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976588Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545739- 815187
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1554464Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314276Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1363666