Sain useita kertoja siirrettyä rahaa takaisin visalle. Nyt täytyis vähän siirtää takaisin pelitilille, että peli jatkuis. Mutta en saa partylle siirrettyä rahaa visalta enää. Mitäs nyt voin tehdä? Ja missä syy?? Pisteetkin jo käytin ja tahtois jatkaa. Netelleriä en enää ole käyttänyt kun jumitti rahani.
Mitäs nyt
7
931
Vastaukset
- rerrrere
sulla on tullu kuukauden limiitti täyteen?
- mitäs nyt teen
Kuukauden limiitti? En muistaakseni tässä kuussa ole tallettanut pelitilille visalta, mutta kotiuttanut olen useita kertoja. Olisiko sitten tullut? Muuttuisiko se sitten, että ensi kuussa saisin taas tehtyä talletuksen.
- mitäs nyt teen?
mitäs nyt teen kirjoitti:
Kuukauden limiitti? En muistaakseni tässä kuussa ole tallettanut pelitilille visalta, mutta kotiuttanut olen useita kertoja. Olisiko sitten tullut? Muuttuisiko se sitten, että ensi kuussa saisin taas tehtyä talletuksen.
Joo en saa talletettua vieläkään. Sanoo vain, etteivät pysty käsittelemään talletuspyyntöäni. Noi talletusrajatkaan ei ole ylittyneet. Rahaa pitäisi olla kortilla, kun olen sinne pelitililtä siirtänytkin.
Harmi kun pelit on menny mukavasti viime aikoina.
Mitä voin tehdä? Soittaa en voi sinne kun en osaa englantia niin hyvin. - tai soitto
mitäs nyt teen? kirjoitti:
Joo en saa talletettua vieläkään. Sanoo vain, etteivät pysty käsittelemään talletuspyyntöäni. Noi talletusrajatkaan ei ole ylittyneet. Rahaa pitäisi olla kortilla, kun olen sinne pelitililtä siirtänytkin.
Harmi kun pelit on menny mukavasti viime aikoina.
Mitä voin tehdä? Soittaa en voi sinne kun en osaa englantia niin hyvin.Sivusto on käännetty suomeksi, niin jos s-postilla koittaisit ensin pyytää apua ja kysyisit samalla, onko mahdollista puhua suomenkielisen tai ruostin (?)kielisen asiakaspalvelijan kanssa?
- mitäs nyt teen
tai soitto kirjoitti:
Sivusto on käännetty suomeksi, niin jos s-postilla koittaisit ensin pyytää apua ja kysyisit samalla, onko mahdollista puhua suomenkielisen tai ruostin (?)kielisen asiakaspalvelijan kanssa?
Entäs kun koitin tallettaa myös pokerstarssiin, niin sekään ei onnistunut. Ja siinä luki, että jos se edelleenkään ei onnistu, niin ota yhteyttä rahalaitokseen. Onko vika siis omassa pankissani? Voiko ne sieltä laittaa jonkun topin rahansiirrolle? Noin tuhat euroa olen kotiuttanut viime kuussa.
- saattaa...
mitäs nyt teen kirjoitti:
Entäs kun koitin tallettaa myös pokerstarssiin, niin sekään ei onnistunut. Ja siinä luki, että jos se edelleenkään ei onnistu, niin ota yhteyttä rahalaitokseen. Onko vika siis omassa pankissani? Voiko ne sieltä laittaa jonkun topin rahansiirrolle? Noin tuhat euroa olen kotiuttanut viime kuussa.
kestää jopa 13 arkipäivää. eli eivät ole vielä siellä tililläsi / kortillasi.
- mitäs nyt teen
saattaa... kirjoitti:
kestää jopa 13 arkipäivää. eli eivät ole vielä siellä tililläsi / kortillasi.
Kyllä ne kaikki kotiutukset näkyy siellä tapahtumissa ja kortilla on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961