Hei!
Osaako kukaan sanoa, minkälaista retkitoimintaa(/muuta aktiviteettiä) on tarjolla Saigonista ja ennen kaikkea Phan Thietistä käsin.
(Meinaan nyt siis muiden kuin näiden matkanjärjestäjien kuten Tjäreborgin tarjoamia retkiä. Niistä on tietoa, tarjontaa vähän.)
Onkohan esim. vastaavanlaisia paikallisten(?) matkatoimistoja kuten Thaimaassa näytti paljon olevan?
Millä tavoin suosittelisitte tutustumaan Vietnamiin noilta seuduilta käsin?
Kiitos, Vietnami odottaa tammikuun lopulla!
Retket, Phan Thiet/Saigon
3
1330
Vastaukset
- -vietcongi-
tehdään päivän retkiä lähinnä Cu Chi - Tay Ninh ja Mekong-delta.
Miljoona matkatoimistoa ja hotellin respaa kauppaa sinulle noita retkiä. - hotellin sivuilta
kannattaa katsoa hotellin omilta sivuilta, me ollaan menossa helmikuussa Phan Thietiin hotelli Sunny Beach Resortiin ja ainakin siellä hotellin omilla sivuilla kerrottiin että hotellilta voi ostaa retkiä mm.aavikkosafareille (hinta n 10 euroa johon sisältyy jeeppi, englanninkielinen opas, ruuat..) Oli myös retkiä vuoristoon sekä jotain lumivalkoisen hiekan retkiä..melko edullisia nuo retket, halvimmat 8 euroo per nuppi ja niihin sisältyy kaikki kuljetukset, ruoat yms :) innolla odotan.
Olen kuullut että myös kalastusretkiä olisi tarjolla juuri tuolla Phan Thietissä. - GD250
PT:ssä ei vuosi sitten ollut kysymiäsi matkatoimistoja. Paras tapa nähdä paikkoja on skootterin vuokraaminen. Katso vastaustani nimimerkille
"matkalle läh..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882