Mallorca-Ibiza

Kokemuksia kaivataan :)

Elikkäs onko kukaan tehnyt matkaa 1 viikko mallorcalla ja 1 viikko Ibizalla? Lautallahan pääsee helposti, mutta paljonkohan tulisi kustantamaan noin? Kaksi aikuista siis olisi lähdössä ja Mallorcan päässä saisi hotelli olla Palma Novassa tai Magalufin alueella.. Ibizasta ei meillä ole mitään kokemuksia joten mikäs siellä olisi kiva alue?

8

3367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huevos con gas

Miksi lähteä Ibizalle kun 2 viikossa ei ehdi Mallorcaakaan käymään läpi. Toisinpäin ymmärrän täysin, Ibizalla ei löydy kahdeksi viikoksi muuta tekemistä kuin uiminen ja ryyppääminen!

• alkuper.

Mallorcalla ollaan oltu jo niin monta kertaa se saari on tullut jo tutuksi :) Joku siellä vetää aina vaan takas ja siks tekis nyt mieli lisätä siihen viikko Ibizaa!

• Huevos con gas

70-luvulta lähtien olen joka lähes kesä käynnyt Mallorcalla ja vieläkin löytyy uusia kokemuksia joka reissu. Huuliposkellahan tuo heitto, miks lähteä Ibizalle! Itse yritän joka kesä lähteä johonkin muualle ja aina löydän itseni ja perheeni Mallorcalta. Aina kun skideiltä, 10-15v kysyy että mennäänkö vaikka Kreikkaan välillä niin vastaus on aina sama, Mallorcalle! Käsittääkse Mallorcalta pääsee tosi näppärästi ibizalle ja miksei vaikka Barcelonaan.

• Jokinen
        Huevos con gas kirjoitti:

70-luvulta lähtien olen joka lähes kesä käynnyt Mallorcalla ja vieläkin löytyy uusia kokemuksia joka reissu. Huuliposkellahan tuo heitto, miks lähteä Ibizalle! Itse yritän joka kesä lähteä johonkin muualle ja aina löydän itseni ja perheeni Mallorcalta. Aina kun skideiltä, 10-15v kysyy että mennäänkö vaikka Kreikkaan välillä niin vastaus on aina sama, Mallorcalle! Käsittääkse Mallorcalta pääsee tosi näppärästi ibizalle ja miksei vaikka Barcelonaan.

Tervehdys!
        Isehän olen lähdössä kaverini kanssa koko kesäksi töihin juurikin tuonne Mallorcalle Palma Novan hotelliin ja mietittiin myös reissua ibitzalle jonain vapaa päivänä. Lennot näytti olevan jotakin 29euroa, lautat on varmaan jopa halvempia...

• don luis
        Huevos con gas kirjoitti:

ajoista lähtien olen käynyt mallorcalla,siten että muutama välivuosi on tullut,manner-espanjassa,nyt taas palaan alkuperäiseen kuvioon.ibizalle menimme kerran laivalla ja kun seuraava päivä oli jokin fiesta niin emme päässeet pois kuin lentäen.maksoi silloin n.60 markkaa.laivamatka kesti varmaan neljä tuntia.

• pekkarinen
        Jokinen kirjoitti:

Tervehdys!
        Isehän olen lähdössä kaverini kanssa koko kesäksi töihin juurikin tuonne Mallorcalle Palma Novan hotelliin ja mietittiin myös reissua ibitzalle jonain vapaa päivänä. Lennot näytti olevan jotakin 29euroa, lautat on varmaan jopa halvempia...

Annas muutama vinkki työnhakuun Mallorcalta!?

• voi tiedustella
      • playa de palma

paljon se lautta suunnilleen maksaa?? En löytänyt hintoja tuosta edel. viest. osoitteesta. Ja kulkeeko niitä joka päivä? onko tietoa jos menee Ibizalle 2 yöksi, saako sieltä varattua hostellia ihan vaan paikanpäältä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe