luulen että sama firma, tietääkö kukaan tarkemmin?
pokerimaa/pokerihuone
10
832
Vastaukset
- .lk
miksi muka sama firma?
- ...........................
Eri firma, toimivat samassa verkossa (Entraction).
- face187
luulen että sama firma, onko?
- ..............................
face187 kirjoitti:
luulen että sama firma, onko?
Eri firma, toimivat vaan samalla alalla.
- SHmars
mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D
- vielä mainita
SHmars kirjoitti:
mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D
että Eri firma. hups :D
- mutta sehän
vielä mainita kirjoitti:
että Eri firma. hups :D
selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D
ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :D - SHmars
mutta sehän kirjoitti:
selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D
ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :Dniin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi
- mitä jos
SHmars kirjoitti:
niin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi
nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?
- SHmars
mitä jos kirjoitti:
nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?
Kenenhän tässä pitäis nukkua päänsä selväksi, olen luotettava henkilö, tietoa minusta, operaattorinani toimii Elisa yhteystiedot:
Pääkonttori
Ratavartijankatu 5, Helsinki
PL 1
00061 ELISA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816