luulen että sama firma, tietääkö kukaan tarkemmin?
pokerimaa/pokerihuone
10
865
Vastaukset
- .lk
miksi muka sama firma?
- ...........................
Eri firma, toimivat samassa verkossa (Entraction).
- face187
luulen että sama firma, onko?
- ..............................
face187 kirjoitti:
luulen että sama firma, onko?
Eri firma, toimivat vaan samalla alalla.
- SHmars
mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D
- vielä mainita
SHmars kirjoitti:
mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D
että Eri firma. hups :D
- mutta sehän
vielä mainita kirjoitti:
että Eri firma. hups :D
selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D
ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :D - SHmars
mutta sehän kirjoitti:
selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D
ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :Dniin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi
- mitä jos
SHmars kirjoitti:
niin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi
nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?
- SHmars
mitä jos kirjoitti:
nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?
Kenenhän tässä pitäis nukkua päänsä selväksi, olen luotettava henkilö, tietoa minusta, operaattorinani toimii Elisa yhteystiedot:
Pääkonttori
Ratavartijankatu 5, Helsinki
PL 1
00061 ELISA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557