Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

pokerimaa/pokerihuone

luulen että sama firma, tietääkö kukaan tarkemmin?
10883
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

miksi muka sama firma?

Äänestä

Eri firma, toimivat samassa verkossa (Entraction).

Äänestä
  • luulen että sama firma, onko?

Äänestä

• face187 kirjoitti:

luulen että sama firma, onko?

Eri firma, toimivat vaan samalla alalla.

Äänestä

• mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D

Äänestä

• SHmars kirjoitti:

mene molmepien firmojen etusivulle ja klikkaa alalaidasta tietoja yhtiöstä, täsmälleen samat yhteystiedot. Sama osoite, sama verkko, sama ohjelmisto, hups :D

että Eri firma. hups :D

Äänestä

• vielä mainita kirjoitti:

että Eri firma. hups :D

selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D

ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :D

Äänestä

• mutta sehän kirjoitti:

selvisi jo tuossa ekassakin vastauksessa. hups :D

ps. osoite on hyvin pitkälti tuon kyseisen operaattorin jota kummatkin käyttävät. eikö ole ihmeellistä? hups :D

niin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi

Äänestä

• SHmars kirjoitti:

niin minkälainen? yritys? omilla sivuillaan sinne OMIA yhteystietojaan laittaisi, ja minkälainen? yritys? ei laittaisi

nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?

Äänestä

• mitä jos kirjoitti:

nukkuisit pääsi selväksi. vai oletko selvänäkin noin sekava?

Kenenhän tässä pitäis nukkua päänsä selväksi, olen luotettava henkilö, tietoa minusta, operaattorinani toimii Elisa yhteystiedot:

Pääkonttori
    Ratavartijankatu 5, Helsinki
    PL 1
    00061 ELISA

Äänestä

Kommentoi aloitusta

face55 kirjoitti:

luulen että sama firma, tietääkö kukaan tarkemmin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu