Microsoftilta käyttömaksu

windowsille

10

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he nyt osaisivat olla, moni aloittelijahan on saanut semmoista oppia että tietotekniikan maailmassa ei muuta olekaan kun Microsoftin tekoja ja suunnitelmia joihin pitää aina kuuliaisena lähteä mukaan. Sehän se keksi tietokoneenkin, eikö?

• Heh.

Ei pelkkä patenttihakemus mitään merkitse.

• turhanpäiten

hae patentteja, kyllä suunnitelmat on tarkkaan mietitty.

• Heh.
        turhanpäiten kirjoitti:

hae patentteja, kyllä suunnitelmat on tarkkaan mietitty.

..että suojataan keksinnön idea, vaikka itse ei sitä koskaan aikoisi käyttääkään.
        Patentin oikeudet voi myydä.

• mielessä...

"hahmotellaan käyttöhinnoiksi toimistokoneelle dollari tunnilta, nettikoneelle 20 senttiä vähemmän ja pelikoneelle saman verran enemmän." Melkoisiin hintoihin tulisi koneen käyttö noillahinnoilla jos vähänkin enemmän käytät konetta. Taitaisi monelta jäädä koneen käyttö aika vähiin ? Jos tuo tuntuu halvalta niin laskeppa vuosikustannus jos käytät konetta esim. 2h päivässä ja huomioi että ostettu oma kone on käytössä yleensä useamman vuoden sillä ostohinnalla.

Ja tietysti Microsoft voisi muutella (eli nostaa) hintoja kunhan riittävän moni on sitonut kätensä tuollaiseen. Mitään omia ohjelmiahan tuollaisesa ei tietysti voisi käyttää vaan ainoastaan Microsoftin hyväksymiä ohjelmia (ei Photoshoppia tai PaintShopProta vaan Microsoft PhotoEditoria, Ei Pinacle Studiota vaan Microsoft MovieMakeria jne).

• idea aivan perseestä

Miten määritellään tietokoneen käyttö. Mulla on kone 24/7 käynnissä mutta en mä sitä kokoajan käytä.

Toi tulis maksamaan mulle vähän enemmän kuin mun asunnon vuokra! Ei järjen häivää. Jos mä päivitän koneeni kompponentteja parin vuoden välein niin noilla hinnoilla sais parin- kolmen kuukauden välin nytkin uuden koneen.

• ....

..että Microsoftin kaltaisella omaa tutkimustyötä tekevällä puulaakilla kymmeniä tuhansia patentteja, joiden teknologiaa ei käytetä missään.

• mieltä.

Minulta loppuu netin käyttö sitten siihen.

• sentään sellaisessa asemassa ole, että voisi tuollaista toteuttaa tekemättä samalla hitaahkoa finanssi-itsemurhaa. Linuxilla pääsee nettiin tekee MS mitä tahansa ja W-kone voi olla irti verkosta. Vaikka pitäisi 5 konetta olla kiertämässä tällaisia järjestelmiä, on se silti PALJON halvempaa kuin mokomat "vuokrat".

• olematon....

Olishan sulla kuitenkin kone jolla voisit hoitaa pankkiasiat jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe