Hei!Osaako kukaan neuvoa miten saa Littlest Petshop pelin kirahvi hahmon salasanan?
Kaikki muut hahmot lapset ovat jo saaneet,mutta em.hahmo on ja pysyy kuvagalleriassa salasanan takana.
Littlest pet shop
28
3796
Vastaukset
- lps
Moikka,
täällä kaipaillaan myös samaa salasana jutskaa... - pikku googlettamisen
mukaan täytyy mennä nettiosoitteeseen ea.onlineregister.com ja rekisteröidä siellä peliohjeen takana oleva koodi. Jolloin sen saa.
Mutta salasanakin löytyy suoraan ja jos lähteisiin on uskominen niin se on LPSGIR.- Peli kiinnostaa taas.
Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!
- on ilo
Peli kiinnostaa taas. kirjoitti:
Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!
olla avuksi!
- jaska jokunen
on ilo kirjoitti:
olla avuksi!
meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
kiitos - jaska jokunen
jaska jokunen kirjoitti:
meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
kiitossaako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
-kiitos- - lps
jaska jokunen kirjoitti:
saako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
-kiitos-ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
Sitä se on meilläkin. - jaska jokunen
lps kirjoitti:
ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
Sitä se on meilläkin.taitaa olla sitten perjantai illan ohjelma ns varattu...
- Itkut loppui
on ilo kirjoitti:
olla avuksi!
Kyllä kannatti googlettaa :) Itkut loppui kun vastaus löytyi, kiitos ystävälliselle ja tietäväiselle auttajallemme !!!!!
- Antsuppa
Oonkin miettinyt koodia koska pikkusiskoni halusi kyseisen kirahvin!
- ichigotchi
mäkin haluisin tietää mikä on se kirahvi koodi pliis kertokaa ken tietää????
- lps
sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR
- hilja aliranta
lps kirjoitti:
sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR
moi! voisko joku ystävällisyyttään ketroa siihen VIP lemmikki juttuun panda ja kilpikonna salasana
- nolo nolo nolo nolo nolo
Nolo lastenpeli.
- Antsuppa
lastenpelistähän tässä kyse onkin.
- joku vaa
Miten salasanan saa syötettyä?
- littlest pet shop
se kirahvin salasana on LPSGIR ja ole hyvä
- lpso1
en tiedä
- ...
Sen salasanan saa syötettyä, ku painat sitä taulua mis on kirahvi.
- moi:D
mikä sivu se on josta sen pelin muuten löytää?:D
- Hulluitee
testaan tota koodi heti =) sain ton pelin toissa päivänä ja oon saanu jo melki kaikki otuket puuttuu olisko 7 = )
- Etitty on
mistä ton pelin löytää?? Oon ettiny.
- Ainjusjsjj
Mäkin etin sitä
- Unohtelia, etsiä
Mäki oon ettiny sitä jo kauan. Nyt kun on uus kone ja pitäs asentaa se, nii en millään muista siinä alussa olevaa koodia ja se ohjekirja on kadonnut :( Voisiko joku muistaa sen?
- Tyhmä ku oon
Uus kone ja pitäs saaha se koodi, jolla voi asentaa kyseisen pelin, voisiko joka kertoa koodin(:
- Kiittelijä
Kiitos paljon LPSGIR!
- Tip tip tip tip
Tiedättekö myös sen Lps Biggest stars: Blue stars/purple flowers/pink hearts? Siellä myös tarvitaan koodi jotta saisit ton jonkun asusteen? Niin mikä on se koodi???? :O
- No kertokaa
Myydäänkö sitä friendsiä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048