Littlest pet shop

lps

Hei!Osaako kukaan neuvoa miten saa Littlest Petshop pelin kirahvi hahmon salasanan?
Kaikki muut hahmot lapset ovat jo saaneet,mutta em.hahmo on ja pysyy kuvagalleriassa salasanan takana.

28

3835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lps

Moikka,

täällä kaipaillaan myös samaa salasana jutskaa...

• pikku googlettamisen

mukaan täytyy mennä nettiosoitteeseen ea.onlineregister.com ja rekisteröidä siellä peliohjeen takana oleva koodi. Jolloin sen saa.

Mutta salasanakin löytyy suoraan ja jos lähteisiin on uskominen niin se on LPSGIR.

• Peli kiinnostaa taas.

Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!

• on ilo
        Peli kiinnostaa taas. kirjoitti:

Lasten riemulla ei ole rajoja.Salasana toimi.Meillä mies kyllä googletti,mutta ilmeisesti asia ei ollut niin "tärkeä",että olisi jaksanut ihan englanniksi juttua tutkia.Itse en tajua mistään mitään.Joten kiitos ja kumarrus vielä kerran sinulle!

olla avuksi!

• jaska jokunen
        on ilo kirjoitti:

olla avuksi!

meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
        kiitos

• jaska jokunen
        jaska jokunen kirjoitti:

meillä pikku likka tykkää pelkästään pukea noita pikku ötököitä. pelaaminen ei kiinnosta.
        kiitos

saako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
        -kiitos-

• lps
        jaska jokunen kirjoitti:

saako niitä muita "maailmoja" auki millään mulla kuin pelaamalla.... ja jos ei saa niin mitä pitää pelissä tehdä että ne saisi auki
        -kiitos-

ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
        Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
        Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
        Sitä se on meilläkin.

• jaska jokunen
        lps kirjoitti:

ettei ne aukea kuin pelaamalla.Tosin ne pelithän ovat lyhyitä ja helppoja(ainakin aikuisille).
        Eli aina,kun saa uuden hahmon,teet ko.hahmolla sille määrätyn tehtävän.Kun se on suoritettu kauppaan tulee lisää väkeä,vaatteita yms.Ja jossain vaiheessa aukeaa niitä uusia maitakin.
        Eli ei kun pelaamaan.Ja pitkää pinnaa :)
        Sitä se on meilläkin.

taitaa olla sitten perjantai illan ohjelma ns varattu...

• Itkut loppui
        on ilo kirjoitti:

olla avuksi!

Kyllä kannatti googlettaa :) Itkut loppui kun vastaus löytyi, kiitos ystävälliselle ja tietäväiselle auttajallemme !!!!!

• Antsuppa

Oonkin miettinyt koodia koska pikkusiskoni halusi kyseisen kirahvin!

• ichigotchi

mäkin haluisin tietää mikä on se kirahvi koodi pliis kertokaa ken tietää????

• lps

sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR

• hilja aliranta
        lps kirjoitti:

sen eräs ystävällinen jo kertoikin, se on LPSGIR

moi! voisko joku ystävällisyyttään ketroa siihen VIP lemmikki juttuun panda ja kilpikonna salasana

• nolo nolo nolo nolo nolo

Nolo lastenpeli.

• Antsuppa

lastenpelistähän tässä kyse onkin.

• joku vaa

Miten salasanan saa syötettyä?

• littlest pet shop

se kirahvin salasana on LPSGIR ja ole hyvä

• lpso1

en tiedä

• ...

Sen salasanan saa syötettyä, ku painat sitä taulua mis on kirahvi.

• moi:D

mikä sivu se on josta sen pelin muuten löytää?:D

• Hulluitee

testaan tota koodi heti =) sain ton pelin toissa päivänä ja oon saanu jo melki kaikki otuket puuttuu olisko 7 = )

• Etitty on

mistä ton pelin löytää?? Oon ettiny.

• Ainjusjsjj

Mäkin etin sitä

• Unohtelia, etsiä

Mäki oon ettiny sitä jo kauan. Nyt kun on uus kone ja pitäs asentaa se, nii en millään muista siinä alussa olevaa koodia ja se ohjekirja on kadonnut :( Voisiko joku muistaa sen?

• Tyhmä ku oon

Uus kone ja pitäs saaha se koodi, jolla voi asentaa kyseisen pelin, voisiko joka kertoa koodin(:

• Kiittelijä

Kiitos paljon LPSGIR!

• Tip tip tip tip

Tiedättekö myös sen Lps Biggest stars: Blue stars/purple flowers/pink hearts? Siellä myös tarvitaan koodi jotta saisit ton jonkun asusteen? Niin mikä on se koodi???? :O

• No kertokaa

Myydäänkö sitä friendsiä vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5430
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2737
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2541
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1904
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1211
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90