Pitäis päästä Alicanten lentokentältä Benidormiin ja helpoin tapa lapsen ja matkalaukkujen kanssa on taksi. Jostain luin, että taksi kannattaisi varata etukäteen. Ainoa paikka, jonka olen toistaiseksi löytänyt on http://www.resorthoppa.com/
Onko olemassa huokeampia luotettavia paikkoja?
Alicantesta Benidormiin
6
4216
Vastaukset
- Vallu 2
Luin yhdeltä sivulta että taksi kyyti maksaa 60-70e ja kyllä niitä saa lennosta siitä aseman edestä, jos taas bussilla menisit niin se halpaa noin 7e ja bussit lähtee lentokentän edestä pysäkiltä 29-30 ja matka kestää noin tunnin.Toivottavasti näistä sulle jotain hyötyä ja eiköhän matkatoimistot osaa kanssa antaa hyviä neuvoja.
- laspagnola
Bussilla ens. pääset vasta Alicanteen ja sieltä piti vaihta toisen bussiin Benidormiin!Kyllä bussilla pääset halvempi!Taksi kentällä ei ole ongelmaa....
- laspagnola
Pyydän ANTEKSI!Kentaltä kulke bussi Alicante---Benidorm! Jos kuintenkin haluat tarjon sinulle Benidormiin kyyti 50€ eli tulen hakemaan sinua Alicanten kentälle, jos kerrot tulo päivä sekä aikataullu,nimi että laitam lappu.Taksi maksa noin 80€ ilmoitelle spostini;[email protected]
- Vallu 2
Vai on sitä asunnon välittäjät ruvenneet jo taksi yrittäjiksi vai vietkö muuten vaan paikallisilta takseilta kyydit?
- Tepainkeri
Tietääkö joku onko siinä isoja takseja alicanteen kentän edustalla. Meitä on yhdeksän hengen porukka, kun taksia tarvitaan
- vuosien.kokemuksell
on siell isoja takseja paljonki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594