mitä viä noin 25 tonnonen puöräkone montulla autoja lastatessa polttoainetta tunnissa?entä oppiiko pyöräkoneen käytön nopeasti?
polttoaineen
4
801
Vastaukset
- l 150c
mulla on volvon 150c. kulutus ollut noin 8-12 litraa tunnissa. enemmänkin saa kyllä poltettua helposti, mutta rauhallisella ajotyylillä pääsee helposti noihin lukemiin.) ei kai sitä opi koskaan, jos joku muuta väittää niin väittäköön. pelkkä kuormaushomma onkin aika yksinkertaista, mutta pyöräkuormaajan ajoon tulee paljon vaativuutta jos täytyy tehdä myös trukkihommia ja nostopuomihommia ahtaissa paikoissa, ainakin noin isolla koneella. tasaushommat on myös ammattihommaa, sitä ei kaikki opi koskaan.) oppimiseen on paljon etua siitä jos on ollut mukana hommissa ja tietää yleensäkin miten toimitaan ja mitä hommia pyöräkoneella tehdään. kokeilemallahan se selviää!
- :O.
pienellä menee oisin kuvitellu 20 litraa mutta kiitos:)
- Tienrakentaja5
Kokemuksesta kerron,hyviä kaivinkonekuskeja tulee varmasti 70 % porukasta. Hyviä pyräkoneekuljettajia, jotka osaavat pinnan teon, tulee 10% porukasta, se on vaikeeta!!!
- vastaa
Tienrakentaja5 kirjoitti:
Kokemuksesta kerron,hyviä kaivinkonekuskeja tulee varmasti 70 % porukasta. Hyviä pyräkoneekuljettajia, jotka osaavat pinnan teon, tulee 10% porukasta, se on vaikeeta!!!
aika kovat prosentit annoit kaivinkonekuskeille, itse olen kyllä hiukan eri mieltä ettei nyt noin monesta tule mitään taitavia. oikeat ammattimiehet on ehkä noin 30 % minun mielestä, korjatkaa jos väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056