Voi hemmetti, mitäs nyt juodaan illalla. Olin jo ostanut useita pulloja tuota lasinpesunestettä :(
Myrkytystietokeskus varoittaa, ettei Shellin sinistä lasinpesunestetiivistettä pidä missään tapauksessa juoda.
Kolme ihmistä on joutunut Meilahden sairaalaan nautittuaan sitä.
Eräissä muissa lasinpesunesteissä on "vain" denaturoitua etanolia, mutta Shellin sinisessä lasinpesunesteessä on etyleeniglykolia, minkä vuoksi jo litra voi olla tappava annos aikuiselle.
Pakkauksessa ei lue, että aine on myrkyllistä, koska nykyiset lait eivät sitä vaadi.
Meilahteen joutuneet potilaat olivat juoneet ainetta jopa kaksi litran pullollista. Osa päihteiden väärinkäyttäjistä nauttii denaturoituja alkoholeja paremman puutteessa.
Asiasta kertoi ensin Yle.
Älä juo Shellin lasinpesunestettä
7
579
Vastaukset
- ..................
Kyllä sellaset tenukepit joutaakin kuolemaan,helvetin yhteiskunnan elätit.
- aivodonna
Olen pahoillani, kun stereotypiasi tuottaa sinulle (taas kerran) pettymyksen.
Asiat eivät koskaan ole pelkästään mustavalkoisia, jos olisivat niin sinua voitaisiin pitää rasistisena rodunjalostajana ja hitlerin aatun oppipoikana.
Missä on kerrottu sairaalaan joutuneiden olevan tenukeppejä?
Jos vain LUULET heidän olevan tenukeppejä, on vaarallista tuomita pelkän luulon perusteella meitä kaikkia lasolin/sinolin-juojia lainsuojattomiksi.
Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?
Et varmaan ole vielä maksanut kovinkaan paljoa veroja valtiolle/kunnalle, joten kynästäsi pulpahtelee kaikenmoista skei***.
Emme me ole siis sinun elättejäsi. - OsulanKioski
aivodonna kirjoitti:
Olen pahoillani, kun stereotypiasi tuottaa sinulle (taas kerran) pettymyksen.
Asiat eivät koskaan ole pelkästään mustavalkoisia, jos olisivat niin sinua voitaisiin pitää rasistisena rodunjalostajana ja hitlerin aatun oppipoikana.
Missä on kerrottu sairaalaan joutuneiden olevan tenukeppejä?
Jos vain LUULET heidän olevan tenukeppejä, on vaarallista tuomita pelkän luulon perusteella meitä kaikkia lasolin/sinolin-juojia lainsuojattomiksi.
Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?
Et varmaan ole vielä maksanut kovinkaan paljoa veroja valtiolle/kunnalle, joten kynästäsi pulpahtelee kaikenmoista skei***.
Emme me ole siis sinun elättejäsi.Ovatko juopotkin nykyään oma rotunsa?
"Jos taas väität TIETÄVÄSI heidän juomakulttuurinsa tarkalleen, voit varmaan tietää jo viikonlopun lottorivinkin etukäteen, vai mitä?"
Ilmeisesti juomakulttuuriin kuuluu lasol.
- Vieläkö saa
Kolinaa,ennen vanhaan oli hyvin suosittua,ukot sanoivat olleensa parturissa aina kun kolinalle pöllysivät,kysyinkin naapurin sedältä että mistä sulla aina niitä hiuksia riittää niin hän vastasi että kolinahan niitä kasvattaa.
- tenukeppi,
Eipä taida kolinaa enää saada, eikä liekkiviinaa :(
olisi hyvissä ajoin ennen joulua julkaistava lista suositeltavimmista tuulilasinpesunesteistä ja muista korvikealkoholeista, että ei pääsisi syntymään tällaisia hätätilanteita.
Shellin on nyt kiireesti tuotava markkinoille puhdas etanolipesuaine. Maine taitaa kyllä olla tahraantunut pitkäksi ajaksi.- kelpaa juotavaksi
mitä korvikkeita juotte. mikä on halvinta? miten laimennetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514