Sain joululahjaksi pyytämäni metallisen Mikki Hiiri leivänpaahtimen. Luulin lukeneeni jostain, että leivän valmistuttua paahtimesta pitäisi kuulua jokin sävelmän tyyppinen merkkiääni?? Minun paahtimestani tulee ärsyttävä piip-piip ääni joka toistuu varmaan 10kertaa. Onko paahtimeni viallinen vai olenko lukenut väärin sävelmästä?
Vastaukset 9
- mallit...
ilman soittoääntä, näin mailma murjoo meitä.
- Zickey Mouse
Niinpä, sama piipitys meillä uudessa joululahjapaahtimessa. Tunnelma meni kerrasta pilalle keittiössä, joten palautin paahtimen ostopaikkaan ja sain rahat takaisin. Paketissa ei ollut minkäänlaista mainintaa siitä soittoäänestä eikä piippauiksista. Raivostuttava kapine.
- kotosalla
No empä tiiä onko tuo vanhan mallin renkutuskaan nyt mikään mieltä ylentävä, mutta varmaankin piipitystä kivempi :)
- minnihiiri
Sain myös tämän kauan toivomani leivänpaahtimen joulupukilta. Melkeinpä säikähdin kun ekaa kertaa sitä testasin ja se lopuksi vain piippaili yli suureen ääneen ja kauan aikaa!! Olisin NIIN halunnut sen mikkisävelmän :(
- leipä
Arieten sivuilla sanotaan kyllä ihan selvästi että paahtimesta kuuluu mikkihiiri tunnari.
(arieten sivuilla on myös kuva paahtimesta, eli tämä mitä nyt myydään; punareunainen mikkipaahdin)
Olen nyt siitä syystä taistellut gigantin kanssa pari viikkoa, en nimittäin voi uskoa että joku haluaa tehdä paahtimen joka piippaa n. 20 kertaa korkeita piippauksia ja joista naapurini ovat mm. saaneet valituksenaihetta.- Ei rekkamies
Sama rekanperuuttamisääni kuuluu meidänkin paahtimesta! Taitaa mennä kone vaihtoon?
- mukavaa
Ei rekkamies kirjoitti:
Sama rekanperuuttamisääni kuuluu meidänkin paahtimesta! Taitaa mennä kone vaihtoon?
jumalauta mikä kapistus,meidänkin sävelmä on tasan 22 kimeää piippausta.emännän hermot loppu.
- Fanitan Mikkiä
mukavaa kirjoitti:
jumalauta mikä kapistus,meidänkin sävelmä on tasan 22 kimeää piippausta.emännän hermot loppu.
Kyseinen hauska leivänpaahdin on ehkä tarkoitettu vain fanklubilaisille. Ei kannata hankkia esineitä joiden muotoilijoita ei kunnioita.
- Anonyymi00009UUSI
Mulla vanhempi paahdin soittaa oikeaa mikki tunnusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571