mistä tykkäätte? mistä haluatte että teitä kosketellaan, miten kosketellaan? :)
pojat! mikä tuntuu hyvältä?
22
4248
Vastaukset
- dcdceef
Kaikista parhaimmalta tuntuu kun saa työntää munaa sinne pimppiin ja piste.
- erittäin hauska
vastaus. Eikö yhtään parempaa tullut mieleen? Olis sen nassun voinu kiinnikkin sit pitää.
- Niin niin niin
erittäin hauska kirjoitti:
vastaus. Eikö yhtään parempaa tullut mieleen? Olis sen nassun voinu kiinnikkin sit pitää.
Mutta kun niin se vaan on, usko tai älä.
- tunkija
mitä vittua? kyllä se munan tunkeminen sinne pilluun tuntuu parhaalta.
- hell0b31b
tunkija kirjoitti:
mitä vittua? kyllä se munan tunkeminen sinne pilluun tuntuu parhaalta.
pitäisi selvitä että kyse on KOSKETUKSESTA.
no jos nyt mainitsen että mitään nivusten alapuolella ei tapahdu, sinne ei laiteta mitään siellä ei kosketa mitään. - dcdceef
Pitää nassua kiini. Haluan kertoa totuuden.
Niin se vain on. "Niin on aina ollut ja niin on aina oleva" Mikään ei ole parempaa kun saa nussia niin että varpaat tärisee. - dcdceef
hell0b31b kirjoitti:
pitäisi selvitä että kyse on KOSKETUKSESTA.
no jos nyt mainitsen että mitään nivusten alapuolella ei tapahdu, sinne ei laiteta mitään siellä ei kosketa mitään.Edes nuolla tai sormittaa? Sehän on kivaa!
- ettää
että tyttö imisi pippeliäni
- hell0b31b
ei pojista oo mihkään? aattelee vaa itteensä ja kaluaan?
ihan oikeesti. en haluu yleistää. mut näin tuppaa olemaa -.-
pystyisittekö elää suhteessa ilman seksiä? ilman sukupuolielimillä leikkimistä?
jos et, niin rakastatko oikeesti?
jos muija ei haluu panna, mut rakastaa sua, rakastatko sä sitä? NAAT.
pellet jättäkää vastaamatta - välillä
hell0b31b kirjoitti:
pellet jättäkää vastaamattanussia. muuten ei tule mitään
- hiljaa nyt :P
hell0b31b kirjoitti:
pellet jättäkää vastaamattaWell.. Minä voisin elää suhteessa nussimatta. Siis seurustelusuhteessa! En nyt koko ikääni. Enkä vois elää enää suhteessa rakastamatta sitä toista. Sen takia näitä suhteita on ollu hetkellisesti vähemmän, rakastettavia naisia ei juurikaan ole. Sellasia vaan joiden pää on yks iso vittu :D.
Henkilöohtasesti mika tahansa kosketus on mukavan tuntuista, siis jos se koskettaja on vaas se oikee henkilö. Painautuminen kylkeen kiinni, olkapäähän nojaaminen, reiden hyväily.. kaikki menee. Ei oo mitään yhtä ylitse muiden, ellei se sitten tullu ilmi edellisessä viesteissä :P. mene ja tiedä. - kävisit
hiljaa nyt :P kirjoitti:
Well.. Minä voisin elää suhteessa nussimatta. Siis seurustelusuhteessa! En nyt koko ikääni. Enkä vois elää enää suhteessa rakastamatta sitä toista. Sen takia näitä suhteita on ollu hetkellisesti vähemmän, rakastettavia naisia ei juurikaan ole. Sellasia vaan joiden pää on yks iso vittu :D.
Henkilöohtasesti mika tahansa kosketus on mukavan tuntuista, siis jos se koskettaja on vaas se oikee henkilö. Painautuminen kylkeen kiinni, olkapäähän nojaaminen, reiden hyväily.. kaikki menee. Ei oo mitään yhtä ylitse muiden, ellei se sitten tullu ilmi edellisessä viesteissä :P. mene ja tiedä.huorissa/vieraissa vitun esittäjä.
- Anonyymi
hell0b31b kirjoitti:
pellet jättäkää vastaamattaKysyttiin vaa mikä tuntuu hyvältä. Ei kukaan sanonut että ei rakastaisi kumppaniaan ilman seksiä. Ei ne miehet nyt vaan yleensä välitä muusta kuin perus nussinnasta. Mutta voisitte kertoa mikä esileikissä tuntuisi hyvältä esim suutelu,halaus. Luulen että moni mies ehkä eniten siinä haluaisi vain kosketella kumppania ja sitten panna.
- syvästi rakastunut..
mulla on ollu likkaystävä jo lähemmäs vuoden eikä me mitn ''nussintaa'' tarvita ..
suutelu on se normi sitten kun meinaa ''nussia'' sen pitää ekalla kerralla olla ikimuistoinen hetki eikä mikn pika paska..
niin että pitäkää te pikkulapset vaan turpanne kiinni.
(sori huonost kielen käytöstä) - mä..
Ihan nyt tyttönä vastaan, koska suurin osa vastaajista on vaan puhunut nussimisesta.
Luulen, että suurin osa tykkää hellästä kosketuksesta, ei niinkään rajusta. Tai no jos joku poika haluaa, että tyttö lyö ja nauttii siitä, niin sitten taitaapi jokin olla pielessä.
Kosketella voi käsillä, suulla ja kielellä. On yksilöllistä mistä kukin tykkää. Ja toista voi hyväillä ihan kaikkialta kehoa, sääntönä toimikoon "se mikä ei satuta ja mihin toinen suostuu".
Ja sitten vielä tohon nussimiseen. Jos seurustelee jonkun kanssa ja rakastaa sitä, niin silloin nimikkeen pitäisi olla "rakastelu" eikä "nussiminen".
Nussiminen, paneminen ja hässiminen ovat vaan sellaista tunteetonta jyystämistä omasta mielestäni.
Mutta jos te pojat yhtään välitätte tytöistänne, niin älkää panko tai nussiko heitä, vaan rakastelkaa :)- 16v poika
Rakastan kun tyttöystävä, tai joku muu läheinen henkilö raaputtaa selkääni, sen parempaa tunnetta ei löydy jos ei mennä intiimimpiin asioihin. sama asia jos hieroo korvia niin olen aivan myyty. =)
- Anonyymi
Kyllä se pippeli peppuun tuntuu ihan parhaalta
- Anonyymi
Se tuntuu ihanalta kun poika imee pojan munaa
- Anonyymi
Alasti oleminen tuntuu ihanalta
- Anonyymi
Se tuntuu tosi hyvältä kun laukee lastit sisään pilluun tai peppuun
- Anonyymi
ku voittaa faceitis 16-0 ez
- Anonyymi
Riippuu vähän tilanteestakin jne.
Mutta itse seksiaktista ym, niin itse tykkään kun tyttö/nainen koksee mun kalua ja runkkaakin sitä. Ja kyllähän itse yhdyntäkin on ihanaa.
Pimppa on niin ihanan lämmin ja märkä ja kaikista parasta on laueta sinne.
Siemensyöksy ja pimppa kumpikin tuntuu todella hyvältä, niin siemensyöksy pimppaan on tietysti se kaikista mahtavin tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859