Kunde grillailee ja toivottelee
Hyvää Uutta Vuotta Khoratista !!!
ja pian aukeaa ne mun omat KeepExceling sivut
Hyvää Uutta Vuotta
3
487
Vastaukset
- ...
Koita tareta siellä.
A1: 2008
A2: A1 1Sub UusiVuosi()
Range("A1")=2009
End Sub
;-)
uusi vuosi ja uudet kujeet
jälleen grillataan (nyt aamulla 22 C (klo 7), joten kaiketi tarkenen...)
Keep Exceling
@Kunde- paavali50
kunde kirjoitti:
Sub UusiVuosi()
Range("A1")=2009
End Sub
;-)
uusi vuosi ja uudet kujeet
jälleen grillataan (nyt aamulla 22 C (klo 7), joten kaiketi tarkenen...)
Keep Exceling
@KundeHyvää uutta vuotta myös sinulle ja muille excel-palstan käyttäjille.
Täällä pohjanmaalla -5 C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453669Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063483Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202462Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331143Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171021- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744