Raketteja omakotitaloalueella

idiootit asialla

On se perkele ihme että idiootit ampuu raketteja tiheällä omakotialueella tämmöisellä ilmalla.

Tämä ei siis koske ainoastaan lapsia, vaan aikuisia ihmisisä lapset mukana. Siinä sitä on esimerkkiä kerrakseen.

30

3603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se kumma

mistä näitä kitisijöitä aina sikiää,pistä turkishaalari päälle ja mene katsomaan ja nauttimaan

• tuoliltasi ylös

ja käy katsomassa minkälainen ilma on....jos vaan mitenkään viitsit!

• ampukaa muualla perkele!

raketit ymmärrän ja niiden oikean käytön, mutta ei kai niitä taloja ja autoja päin ole tarkoitettu ammuttavan?

• ---------
        ampukaa muualla perkele! kirjoitti:

raketit ymmärrän ja niiden oikean käytön, mutta ei kai niitä taloja ja autoja päin ole tarkoitettu ammuttavan?

Kerää matot lattioilta ja vie autosi suojaksi. Ei ole ikkunnat jäässä aamulla ja on vielä huvittavan näkönen. Moni tulee hyvälle mielelle sen nähtyään.

• On...
        ampukaa muualla perkele! kirjoitti:

Kahtoppas uutisista miten Israelilaiset lähettävät raketteja ilmasta ja joka suunasta Palestiinalaisten autojen ja talojen päälle.
        Taitaa olla vielä oikein kunnon jumboja kun ei isoista kerrostaloistakaan jää jäljelle kuin kivijalka.

Tuollaisia ne raketit pitäis olla Suomessakin.

• niitä....
        On... kirjoitti:

Kahtoppas uutisista miten Israelilaiset lähettävät raketteja ilmasta ja joka suunasta Palestiinalaisten autojen ja talojen päälle.
        Taitaa olla vielä oikein kunnon jumboja kun ei isoista kerrostaloistakaan jää jäljelle kuin kivijalka.

Tuollaisia ne raketit pitäis olla Suomessakin.

samanlaisia raketteja täälläkin, sää et vaan tiiä ekkä ymmärrä kun et oo käynny armeijaa.

• Mihin sattuu

Ainakin täällä Koivuhaassa omakotialueella ei uskalla ulos lenkille ei mitään rajaa.

• Happisaturainen

Ei ole mitääm verrattuna siihen mitä oli vuoden 2oo4 viimeisenä päivänä, tuuli oli melkoinen, ja ilma huonoista huonoin. J ahyvin lähti, ainski täällä, joten, taivaalle vaan, iloiten ja hyvää uutta vuotta!

• Pataisä

Omat raketit lähti suoraan ylös. Ensimmäisen raketin kävin kokeilemassa vähän sivummalla. Ongelmia oli lähinnä miten sai syttymään. Ei kai se niin vakavaa ole, jos uunna vuonna paukkuu. Muiden paukutteluista en ole vastuussa, mutta omani hoidin turvallisesti. Hyvää Uutta Vuotta.

• Mutta mutta

Miksei paukuttajat tajua ettei asutusalueilla ole luvallista pommittää edes???????????
        Eilen illalla kun vein panikoivia koiria autolla ulkoileen koivistoon niin eiköhän joku valopää (aikuisia ja lapsia) heittänyt semmosen pyörivän pommin tielle automme eteen Isokylässä. Siinä ei takakontin kalterikaan pidätellyt panikoivaa isoa koiraa!
        Mua niin vituttaa. Jos pommittajat noudattais sääntöjä niin asia ois täysin ok. Mutta ei, joka vuosi pommitetaan asutusalueilla.. Pitäis kieltää kokonaan kun ei sääntöjä kerran osata noudattaa!!!!!!!!!!!

• pommittää
        Mutta mutta kirjoitti:

Miksei paukuttajat tajua ettei asutusalueilla ole luvallista pommittää edes???????????
        Eilen illalla kun vein panikoivia koiria autolla ulkoileen koivistoon niin eiköhän joku valopää (aikuisia ja lapsia) heittänyt semmosen pyörivän pommin tielle automme eteen Isokylässä. Siinä ei takakontin kalterikaan pidätellyt panikoivaa isoa koiraa!
        Mua niin vituttaa. Jos pommittajat noudattais sääntöjä niin asia ois täysin ok. Mutta ei, joka vuosi pommitetaan asutusalueilla.. Pitäis kieltää kokonaan kun ei sääntöjä kerran osata noudattaa!!!!!!!!!!!

pommittää

• myös koira
        pommittää kirjoitti:

pommittää

Koko illan sylissä ja tärisi,en myös ymmärrä paukuttelua vielä tullaan omalle pihalle pommittaan,ja kun kiellät niin saat haistattelut.

• neuvo.....
        myös koira kirjoitti:

Koko illan sylissä ja tärisi,en myös ymmärrä paukuttelua vielä tullaan omalle pihalle pommittaan,ja kun kiellät niin saat haistattelut.

paukkupelkoon: Elaimen kanssa ulos leikkimään, sitten leikin yhteydessä pamautellaan yksittäisiä mattopommeja kunnes eläin hyväksyy heitetyn paukun osaksi leikkiä tämän jälkeen eläin sisälle ikkunasta katsomaan kun toinen paukuttelee pihalla, jos vielä pelon merkkejä niin takaisin ulos leikkimään. Toimii pentuihin ja aikuisiin eläimiin. Meillä kissat ja koirat eivät opetuksen jälkeen ole reagoineet mitenkään paukutteluun.

• niin minä tein
        myös koira kirjoitti:

Minä kävin repimässä poikien raketeista sytytyslangat irti ja katkoin raketeista ne kepit. Kyllä meni pojankossit hiljaiseksi, sanoin samalla keppejä katkoessani, että teille käy samoin jos ei homma lopu. Ei muuten kuulunut haistatteluja!

• voi kun
        niin minä tein kirjoitti:

Minä kävin repimässä poikien raketeista sytytyslangat irti ja katkoin raketeista ne kepit. Kyllä meni pojankossit hiljaiseksi, sanoin samalla keppejä katkoessani, että teille käy samoin jos ei homma lopu. Ei muuten kuulunut haistatteluja!

poika poloisilta ilon veit ja itsellesi onnen sait.

• juttu!

Hienosti lähti kohtisuoraan ylös eikä tuuli napannut rakettiä mihinkään suuntaan!

• koirillensa
        myös koira kirjoitti:

eläinlääkäristä rauhoittavia. Monet lähtevät jo ajoissa pauketta pakoon.
        Aina pitää narista joka asiasta.
        Pommeja ja raketteja ammutaan pari kertaa vuodessa mutta koirat paskoo päivittäin ihmisten pihoille ja postilaatikoille. Ulkoilutetaan asutusalueella vaikka metsää löytyy. Kuten tässäkin asiassa, jotkut kerää ne paskat ja jotkut ei.
        Aika kinkkistä vai mitä?

• Vitunhomo-
        niin minä tein kirjoitti:

Jos olisin tuon tiennyt, oisin repinyt sun surkeen kullin irti juurineen saatanan homo.

• raketit kiellettävä yksityi...
      • ole........

liian jyrkkä. Niitähän on paljon erilaisia pieniä ja kivoja ilotulitteita, jotka sinullekkin ovat tuottaneet suurta iloa elämäsi taipaleella.

• gottnyttår

iloista uutta vuotta kaikille

• pappismieskokkolasta

kaustarin uudella alueella ammutaan raketteja toisten tonteille miksi?

• Kkkkkkkkkkkkkl

''On se kumma'' on itse kitisijä.

• Velkaperä

Omakotitaloalueet pitäis kuorruttaa napalmilla.

• toisenliikkeenjäsen

onko ne lestadiolaisten lapset jotka ampuu raketteja miksi RY:llä ei opeteta sivistyneitä tapoja?

• Anonyymi

ampuuko tyllin pojat

• Anonyymi

kyllä jörri ampuu ja pettu

• Anonyymi

auratiella joku vl on ostanut huonokuntoisen talon jota nyt remontoidaan

• Anonyymi

OttAa eteen kun räjähtää

• Anonyymi

No niin pitääkin. Eikös nyt oo venetsialaiset...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe