50 kuollut

Bangkokissa

8

4302

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja muuallakin

Eikähän lopullinen uhriluku asettune 100 tienoille. AINA kun menette diskoon kaikkialla, miettikää poistumistiet etukäteen.

• ulosmenoteillä

Kaikkialla ei myöskään tollaista tapahdu.Ainoastaan paikoissa, jotka vähättelee turistien turvallisuutta.Rahat pois,mutta mitä vastineeksi?

• Sonninen.
        ulosmenoteillä kirjoitti:

Kaikkialla ei myöskään tollaista tapahdu.Ainoastaan paikoissa, jotka vähättelee turistien turvallisuutta.Rahat pois,mutta mitä vastineeksi?

Mitäkö rahalle vastinetta;noh kulunutta pillua että silleen toisessa kerroksessa.

• wing tsun
        Sonninen. kirjoitti:

Mitäkö rahalle vastinetta;noh kulunutta pillua että silleen toisessa kerroksessa.

Käytkö sä urpo maailman äärissä pilluu kinumassa ,kun et täältä saa ??? taidat olla joku hra 47 tyylinen tuhkamuna:) hyi saatana

• Virya
        wing tsun kirjoitti:

Käytkö sä urpo maailman äärissä pilluu kinumassa ,kun et täältä saa ??? taidat olla joku hra 47 tyylinen tuhkamuna:) hyi saatana

Suomalaiset naiset tulee niin kalliiksi.

• Auervaaran Entinen
        wing tsun kirjoitti:

Entinen mies haki Kamagrat Thaimaasta ja kuvautti itseään paikkanaisten kanssa.Itse oli Impotentti ja siellä oli muuten hauskempaa,osakkeet,pikkupimpsat,pillerit ja juhlaa yötä päivää. Olis vaan sillon saanut olla se tulipalo kun tämä jätkä siellä hamstras Vitamiineja Suomeen!!!

• Virya
        Auervaaran Entinen kirjoitti:

Entinen mies haki Kamagrat Thaimaasta ja kuvautti itseään paikkanaisten kanssa.Itse oli Impotentti ja siellä oli muuten hauskempaa,osakkeet,pikkupimpsat,pillerit ja juhlaa yötä päivää. Olis vaan sillon saanut olla se tulipalo kun tämä jätkä siellä hamstras Vitamiineja Suomeen!!!

Kumppanin vaihtaminen auttaa yleensä potenssiongelmiin.

• PENA VAAN

Mitä täää ny tarkoitti,50 kuollut Bangkokissa yökerhopalossa.http//www.iltalehti.fi paljonko sait .onks niin vaikeaa pitää saittinsa kii,vai yritätkö sinä olla SUURI...????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      129
      1246
    2. 73
      1203
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      967
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      895
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      768
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      624
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe