Ylimieliset nuoret naiset !!!!!!

anonyyminen jätkä

Miksi vaikka yleistää ei saisi niin sanotaan raaka arvio 98,9% nuorista suomalaisista naisista on niin helvetin ylimielisiä ????!

Minä en ymmärrä olen 21v, jätkä ja mun elämä on naisten takia pilalla en voi luottaa keneenkään enään miks näin ? Tottakai mä aattelen et onhan minussakin vikaa ja varmaan paljon mutta miksi mun kaikilla kavereilla on tyttökaverit jne.. ??? miks kaikki tytöt mitä olen tavannut vaihtaa heti ns. parempaan jätkään kun eteen tulee ??

Kertokaa jtn. olenko minä itse se täysi paska vai onko nykynaiset sitä ?

12

1948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .------------

      Ei kaikki ole, paskan seasta pitää vaan etsiä helmiä, tsemppiä nuori mies!!!!!!

    • vaan17

      musta tuntuu lähes samalta tällä hetkellä. joten en kyllä tiedä missä vika itses vai naises

    • Niinne

      Ei ne naiset teitä sitten paljoa arvosta. Haluaa vaan että on kokoajan joku, ja sitten kun löytääkin sen minkä halua ja saa, niin heippa vaan sinä aiempi.
      Tyhmää touhua minusta.

    • mikey'¨''

      Joo ite oon kans tuota ihmetelly.Menipä sitte uus vuosi pilalle ku jäi tyttöystävä rysän päältä kiinni ku se nuoli toista jätkää.Alko pikkusen keittää nii laiton sitte pisteen sille jutulle.Ei tuommoset tytöt kiinnosta

      • omfggg9876

        turha jätkien sanoo että muijat vaihtaa aina parempiin! itellä kolmesti käyny niin että jätkä vaihtaa "parempaan" muijaan ja tiedän kyllä tapauksia, joissa muija on vaihtanu parempaan jätkään. että ihan yhtä paskoja ollaan.
        :(
        mutta juu tsemppiä. eti tyttö ja selvitä sen todellinen luonne ennen ku rupeet säätää mtn :)


    • Herrahattuöä

      ...On helvetin oikein teille katkerille nörteille.

    • ettää......

      Oot jokko helvetin kusipää tai ruma... Tai sitte Sä vää liikut väärässä seurassa ja tutustut aina väärii muijjiin!

    • uutena vuotena sua

      voivoi.
      urputa yksinäs.
      et osaa edes toimia ja kaapata naistas.

    • Nimeni

      Jos aletaan yleistää niin yleistetään oikein kunnolla, niin miehissä kuin naisissakin, aivan joka ikisellä on huonoja puolia.

      Jotkut pettää, jotkut ei. Aivan niinkuin joillakin on tummat hiukset ja toisilla vaaleat, on pitkiä ja on lyhyitä.

      Ihmisiä on kaikenlaisia jos vain jaksaisitte huomioida muutkin kuin nämä joihin "yleensä tulee törmättyä". Tutustukaa, jutelkaa, miettikää vasta sitten tuleeko enemmästä jotain vai ei.

      Käyttäkää ihmiset päätänne joka teille on annettu. Kyllähän teidän täytyy tajuta etteivät kaikki naiset eivätkä miehetkään ole samanlaisia.

      • minnnääääääääää

        JUURI NÄIINNN!!! APLOODIT EDELLISELLE!! :DDDD


      • anonyyminen
        minnnääääääääää kirjoitti:

        JUURI NÄIINNN!!! APLOODIT EDELLISELLE!! :DDDD

        Kiitos vaan kaikille vastaajille, kiva tietää etten ole yksin asian kanssa vaan löytyy muitakin jotka samaa mieltä.

        Tosin eihän sitä sovi alkaa yleistään, koska onhan meissä jätkissäkin sitä vikaa ja myös minussa.

        Jospa se joskus vielä sattus kohdalle "se oikea"

        Eihän mitään väkisellä saa...


      • piiristä
        anonyyminen kirjoitti:

        Kiitos vaan kaikille vastaajille, kiva tietää etten ole yksin asian kanssa vaan löytyy muitakin jotka samaa mieltä.

        Tosin eihän sitä sovi alkaa yleistään, koska onhan meissä jätkissäkin sitä vikaa ja myös minussa.

        Jospa se joskus vielä sattus kohdalle "se oikea"

        Eihän mitään väkisellä saa...

        Ei pahalla mutta etsit selkeesti "vääränlaisia naisia" joita ei kiinnosta asettua on meitä kunnollisiakin onnea etsintään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe