Miksi vaikka yleistää ei saisi niin sanotaan raaka arvio 98,9% nuorista suomalaisista naisista on niin helvetin ylimielisiä ????!
Minä en ymmärrä olen 21v, jätkä ja mun elämä on naisten takia pilalla en voi luottaa keneenkään enään miks näin ? Tottakai mä aattelen et onhan minussakin vikaa ja varmaan paljon mutta miksi mun kaikilla kavereilla on tyttökaverit jne.. ??? miks kaikki tytöt mitä olen tavannut vaihtaa heti ns. parempaan jätkään kun eteen tulee ??
Kertokaa jtn. olenko minä itse se täysi paska vai onko nykynaiset sitä ?
Ylimieliset nuoret naiset !!!!!!
12
2147
Vastaukset
- .------------
Ei kaikki ole, paskan seasta pitää vaan etsiä helmiä, tsemppiä nuori mies!!!!!!
- vaan17
musta tuntuu lähes samalta tällä hetkellä. joten en kyllä tiedä missä vika itses vai naises
- Niinne
Ei ne naiset teitä sitten paljoa arvosta. Haluaa vaan että on kokoajan joku, ja sitten kun löytääkin sen minkä halua ja saa, niin heippa vaan sinä aiempi.
Tyhmää touhua minusta. - mikey'¨''
Joo ite oon kans tuota ihmetelly.Menipä sitte uus vuosi pilalle ku jäi tyttöystävä rysän päältä kiinni ku se nuoli toista jätkää.Alko pikkusen keittää nii laiton sitte pisteen sille jutulle.Ei tuommoset tytöt kiinnosta
- omfggg9876
turha jätkien sanoo että muijat vaihtaa aina parempiin! itellä kolmesti käyny niin että jätkä vaihtaa "parempaan" muijaan ja tiedän kyllä tapauksia, joissa muija on vaihtanu parempaan jätkään. että ihan yhtä paskoja ollaan.
:(
mutta juu tsemppiä. eti tyttö ja selvitä sen todellinen luonne ennen ku rupeet säätää mtn :)
- Herrahattuöä
...On helvetin oikein teille katkerille nörteille.
- ettää......
Oot jokko helvetin kusipää tai ruma... Tai sitte Sä vää liikut väärässä seurassa ja tutustut aina väärii muijjiin!
- uutena vuotena sua
voivoi.
urputa yksinäs.
et osaa edes toimia ja kaapata naistas. - Nimeni
Jos aletaan yleistää niin yleistetään oikein kunnolla, niin miehissä kuin naisissakin, aivan joka ikisellä on huonoja puolia.
Jotkut pettää, jotkut ei. Aivan niinkuin joillakin on tummat hiukset ja toisilla vaaleat, on pitkiä ja on lyhyitä.
Ihmisiä on kaikenlaisia jos vain jaksaisitte huomioida muutkin kuin nämä joihin "yleensä tulee törmättyä". Tutustukaa, jutelkaa, miettikää vasta sitten tuleeko enemmästä jotain vai ei.
Käyttäkää ihmiset päätänne joka teille on annettu. Kyllähän teidän täytyy tajuta etteivät kaikki naiset eivätkä miehetkään ole samanlaisia.- minnnääääääääää
JUURI NÄIINNN!!! APLOODIT EDELLISELLE!! :DDDD
- anonyyminen
minnnääääääääää kirjoitti:
JUURI NÄIINNN!!! APLOODIT EDELLISELLE!! :DDDD
Kiitos vaan kaikille vastaajille, kiva tietää etten ole yksin asian kanssa vaan löytyy muitakin jotka samaa mieltä.
Tosin eihän sitä sovi alkaa yleistään, koska onhan meissä jätkissäkin sitä vikaa ja myös minussa.
Jospa se joskus vielä sattus kohdalle "se oikea"
Eihän mitään väkisellä saa... - piiristä
anonyyminen kirjoitti:
Kiitos vaan kaikille vastaajille, kiva tietää etten ole yksin asian kanssa vaan löytyy muitakin jotka samaa mieltä.
Tosin eihän sitä sovi alkaa yleistään, koska onhan meissä jätkissäkin sitä vikaa ja myös minussa.
Jospa se joskus vielä sattus kohdalle "se oikea"
Eihän mitään väkisellä saa...Ei pahalla mutta etsit selkeesti "vääränlaisia naisia" joita ei kiinnosta asettua on meitä kunnollisiakin onnea etsintään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875