Heippa, onkohan kellää muulla moisia onkelmia?Eli jostain syystä tänään ei lähde kuvat. Siis välitystiedot sanoo että epäonnistu eikä kuvat saavu perille. Vastaanottaminen kyllä onnistuu. Eli onkohan tossa mun puhelimessa vika vai onko syy dna:lla.
Mms viestit ei lähde
5
2022
Vastaukset
- LeenuLii
Onko ongelma useaan eri numeroon ja puhelimeen viestiä lähettäessä?
Ei kai viestiä lähetetty uudenvuoden yönä?
Jos kaikkialle ja aina on vika asetuksissa. Asetukset saa lähettämällä viestin: "asetukset" numeroon 14000. Jos ei edelleenkään toimi tilaa asetukset valmistajalta (saa valmistajan nettisivuilta). Jos sittenkään ei toimi, niin soita aspaan.- hermot menee
Tänään taas toimii ihan normaalisti. Ja ei ole aikasemmin ongelmia ollut multimedia viestien kanssa. Joten oliskohan ollut sitten eilen vielä ruuhkaa kun ei koko päivässä onnistunut mms viestin lähetys. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta.
- outo tapaus
Heippa.Minulla samalaista ongelma,viesti voi ottaa vastaan -mutta ei voi lähettää takaisin.Missä se vika voi olla .
- pian entinen asiakas
Meillä ei toimi kumpikaan, lähtö eikä tulo, ja puhelin on uusi, varmasti DNA:n vika. Eihän niillä toimi mikään muukaan, eivät edes laskuja viitsi lähettää ajoissa.
- 18
DNA:n laskutus on kuulemma sekaisin. Kaikki tietävät sen, jopa postikin, joka joutuu kantamaan pari viikkoa aikaisemmin päivättyjä laskuja viattomille asikkaille eräpäivän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197