AVG-Antispywaren uusi versiohan on nyt AVG-Antivirus. Koneessa on Avast,joten ilmeisesti uutta AVG-tä ei enää voi asentaa. Onko näin? Kiitokset vastauksista!
AVG-Antispyware
5
1168
Vastaukset
- ei kahta
antivirus ohjelmaa päällekkäin
- hieman epäilevä
Kiitos! Hyvää vuoden jatkoa.
- Tuumaileva
Yritin myös saada päivitystä AVGantispy-ohjelmaan ja sain vain herjaa tuplaohjelmasta, vaikka olin poistanut aikaisemman AVG:n. Tästä hämmentyneenä palautin poistamani ohjelman takaisin ja päätin kysyä täältä neuvoa.
Mitä suosittelette? Kannattaako poistaa sekä AVG että AVAST ja ladata tuo AVG 8.... pelkästään vai??
Onko nykyinen Avast ja AVG siis käyttökelvottomia?
Neuvoista kiitollinen.
- tavallinen tallaaja
Menin lataamaan uuden 8.0 version, kun luulin vanhaan vaan tulleen jotain päivityksiä. Kun ohjelma oli ladattu, alkoi kone mennä itsestään kiinni ja auki, kiinni ja auki, siis selvästi saanut jostain viruksen. Virrat sain pois vaan pakottamalla, eikä kone enää aukea ollenkaan. Koneessa on F-securen virustorjunta
Olisko kellään tavalliselle tallaajalle vinkki viitosta?- tuloo
Älä kikkaile. Etenkään, jos maksat tietoturvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286