Kauneushoitoloita ja sää

Matkailijaxx

hei!

tietääkö joku hyviä kosmetologi- ja kauneudenhoitopaikkoja Riikassa? ollaan lähössä Riikaan ens viikolla ja ois kiva käydä etukäteen katsomassa hintoja ym. nettisivuilla. ja sitten vielä siellä asuville: onks siellä tällä hetkellä lunta vai millanen keli? viimeks ku olin uutena vuotena siellä 3v sitten ni oli kauhee loskakeli ni mietin vaan millaset kengät ym. tarvii ottaa mukaan. kiitti avusta!!

10

3485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madam

      Hei,
      Tällä hetkellä ei ole lunta eikä loskaa,juuri nyt aika kuivahko sää,ehkä pari astetta pakkasta.
      Sellaisia tosi hyviä kauneushoitoloita on erittäin vähän,suurin osa kauneushoitoloista ei ole mistään kotoisin ja taso on huono.Pettymisen vaara on suuri.
      Varmistan yhden suht ok paikan nettiosoitteen ja laitan sen tänne perjantain aikana.

    • hoitolaitos

      Ainakin suuremmissa ja paremmissa hotelleissa on omia hoitolaitoksia.
      Sää on tällähetkellä pikkupakkasen puolella, pientä lumisadetta ennustettu ja pakkaset näyttäisivät jatkuvan.

    • katoavaista ;)

      Kauneushoitoloita Riiassa. Uuden keskustan alueella pääkatujen Brivibas, Kr. Valdemara, Marijas, A Caka, Kr Barona, Terbatas varsilla on kauneudenhoitoalan yrityksiä, myös ostoskeskusten yhteydessä on salonkeja.

      • Madam

        Yön aikana on satanut lunta,ei kuitenkaan paljon. Vanhassa kaupungissa suurin osa kaduista on päällystetty nupulakivillä,eli ovat hieman liukkaat.
        Kauneushoitoloita on paljon,mutta laatu ei ole hyvä.
        Esim. permanenttia tai hiustenvärjäystä en suosittele kuin ainoastaan korkeatasoisissa paikoissa,halvalla ei hyvää saa ja hiustenlähtö mahdollista mikäli käytät mitä tahansa paikkaa ja väri voi muuttua heti pesun jälkeen.Paikalliset suosivat myös erikoisia kampauksia jotka sopivat paremmin kauhuelokuviin.
        SAS Radisson hotellissa on alakerrassa kauneushoitola.
        Galerijas Centers ostoskeskuksessa vanhassa kaupungissa löytyy myös Kolonna niminen paikka.


      • jatkuvasti
        Madam kirjoitti:

        Yön aikana on satanut lunta,ei kuitenkaan paljon. Vanhassa kaupungissa suurin osa kaduista on päällystetty nupulakivillä,eli ovat hieman liukkaat.
        Kauneushoitoloita on paljon,mutta laatu ei ole hyvä.
        Esim. permanenttia tai hiustenvärjäystä en suosittele kuin ainoastaan korkeatasoisissa paikoissa,halvalla ei hyvää saa ja hiustenlähtö mahdollista mikäli käytät mitä tahansa paikkaa ja väri voi muuttua heti pesun jälkeen.Paikalliset suosivat myös erikoisia kampauksia jotka sopivat paremmin kauhuelokuviin.
        SAS Radisson hotellissa on alakerrassa kauneushoitola.
        Galerijas Centers ostoskeskuksessa vanhassa kaupungissa löytyy myös Kolonna niminen paikka.

        Olen käynyt jatkuvasti täällä kampaajalla ja tukka on pysynyt päässä.Olen ollut ihan tyytyväinen ja palveltu on. Venjänkieliset ovat parhaita.


      • Madam
        jatkuvasti kirjoitti:

        Olen käynyt jatkuvasti täällä kampaajalla ja tukka on pysynyt päässä.Olen ollut ihan tyytyväinen ja palveltu on. Venjänkieliset ovat parhaita.

        Niinkö,eli olet ollut "ihan" tyytyväinen,eli et kuitenkaan täysin tyytyväinen.
        Vanhassa kaupungissa oli Kaleju ielalla Empire niminen kampaamo ja meikkistudio,se oli erinomainen. Valitettavasti lopetti toimintansa.Nyt löytyy kulman takaa Galerijas Centeriä vastapäätä suht hyvä kampaamo,vastapäätä Villeroy&Boch liikettä kadun toisella puolella lelukaupan vieressä.
        Ja nyt sataa lisää lunta,mikäli pysyy miinuksen puolella ei tule loskaa.....

        PS. Älä missään nimessä käytä niitä Caka ielan ym. kauneushoitoloita ja kauppakeskus Origon,tulet pettymään.Varsinkin kun tulet suomesta ja ymmärtääkseni aiot hemmotella itseäsi kampaajalla ja kauneushoitolassa,eli haluat hyvän lopputuloksen.
        Monissa kampaamoissa ja salongeissa saat "sinnepäin" lopputuloksen,itse olen niin monta kertaa pettynyt ja varsinkaan kun paikallisilla kampaajilla ei ole oikein sitä tyylitajua.....kun olet täällä perillä paikanpäällä niin katso hieman paikallisten hiustyyliä ja mieti haluatko itsellesi samanlaisen.


      • Madam
        Madam kirjoitti:

        Niinkö,eli olet ollut "ihan" tyytyväinen,eli et kuitenkaan täysin tyytyväinen.
        Vanhassa kaupungissa oli Kaleju ielalla Empire niminen kampaamo ja meikkistudio,se oli erinomainen. Valitettavasti lopetti toimintansa.Nyt löytyy kulman takaa Galerijas Centeriä vastapäätä suht hyvä kampaamo,vastapäätä Villeroy&Boch liikettä kadun toisella puolella lelukaupan vieressä.
        Ja nyt sataa lisää lunta,mikäli pysyy miinuksen puolella ei tule loskaa.....

        PS. Älä missään nimessä käytä niitä Caka ielan ym. kauneushoitoloita ja kauppakeskus Origon,tulet pettymään.Varsinkin kun tulet suomesta ja ymmärtääkseni aiot hemmotella itseäsi kampaajalla ja kauneushoitolassa,eli haluat hyvän lopputuloksen.
        Monissa kampaamoissa ja salongeissa saat "sinnepäin" lopputuloksen,itse olen niin monta kertaa pettynyt ja varsinkaan kun paikallisilla kampaajilla ei ole oikein sitä tyylitajua.....kun olet täällä perillä paikanpäällä niin katso hieman paikallisten hiustyyliä ja mieti haluatko itsellesi samanlaisen.

        Tässä osoite Kolonna`aan vanhassa kaupungissa,sijaitsee Galerijas Centrs ostoskeskuksessa joka on siisti paikka ja sijaitsee asiallisella alueella.

        www.kolonnaspa.lv

        Sieltä löytyy tarvittavat tiedot eri hoidoista ja palveluista sekä hinnastot.


      • ihan tyytyväinen
        Madam kirjoitti:

        Tässä osoite Kolonna`aan vanhassa kaupungissa,sijaitsee Galerijas Centrs ostoskeskuksessa joka on siisti paikka ja sijaitsee asiallisella alueella.

        www.kolonnaspa.lv

        Sieltä löytyy tarvittavat tiedot eri hoidoista ja palveluista sekä hinnastot.

        Tule avoimin mielin ilman ennakkoasenteita.Katso paikallisten kampauksia ja nauti.Täällä ollaan rohkeita.Naiset täällä ovat tyylikkäitä ja kantavat itsensä ja vaatteensa upeasti.

        Meilläkin oli ennen Suomessa monsieur Mosse mutta tuli vanhaksi.Mutta silti Suomessakin saa asiantuntevaa palvelua edelleen.


      • Madam
        ihan tyytyväinen kirjoitti:

        Tule avoimin mielin ilman ennakkoasenteita.Katso paikallisten kampauksia ja nauti.Täällä ollaan rohkeita.Naiset täällä ovat tyylikkäitä ja kantavat itsensä ja vaatteensa upeasti.

        Meilläkin oli ennen Suomessa monsieur Mosse mutta tuli vanhaksi.Mutta silti Suomessakin saa asiantuntevaa palvelua edelleen.

        Edellisen viestin kirjoittaja taitaa olla mies....ainakin luulisin niin.Anteeksi jos erehdyn.

        Me naiset katsomme kampauksia,pukeutumista,tyylikkyyttä,upeutta,käytöstä jne hieman eri tavalla kuin miehet ja riippuu tietysti naisen iästä mitä arvostaa.

        Kaikki mikä on kiiltävää ei ole kultaa.
        Kiiltävä minihame,polvipitkät kiiltonahka saappaat,vyötärölle ulottuva keinoturkis bolero,vapaana liehuvat hiukset,tekoripset,kasvokimalle,kävellessä tupakointi,huutaminen eivät välttämättä ole sitä rohkeaa ja upeaa ainakaan naisten mielestä.


      • Riganieki
        Madam kirjoitti:

        Niinkö,eli olet ollut "ihan" tyytyväinen,eli et kuitenkaan täysin tyytyväinen.
        Vanhassa kaupungissa oli Kaleju ielalla Empire niminen kampaamo ja meikkistudio,se oli erinomainen. Valitettavasti lopetti toimintansa.Nyt löytyy kulman takaa Galerijas Centeriä vastapäätä suht hyvä kampaamo,vastapäätä Villeroy&Boch liikettä kadun toisella puolella lelukaupan vieressä.
        Ja nyt sataa lisää lunta,mikäli pysyy miinuksen puolella ei tule loskaa.....

        PS. Älä missään nimessä käytä niitä Caka ielan ym. kauneushoitoloita ja kauppakeskus Origon,tulet pettymään.Varsinkin kun tulet suomesta ja ymmärtääkseni aiot hemmotella itseäsi kampaajalla ja kauneushoitolassa,eli haluat hyvän lopputuloksen.
        Monissa kampaamoissa ja salongeissa saat "sinnepäin" lopputuloksen,itse olen niin monta kertaa pettynyt ja varsinkaan kun paikallisilla kampaajilla ei ole oikein sitä tyylitajua.....kun olet täällä perillä paikanpäällä niin katso hieman paikallisten hiustyyliä ja mieti haluatko itsellesi samanlaisen.

        Itse en sattuneesta syystä käytä kauneushoitoloiden palveluja. Toki varmasti miesasiakkaitakin heillä on. Erittäin hyvä pointti Madam´lta tuo, että kannattaa katsoa paikallista tyyliä ennen kuin ostaa palvelua. Samahan se on eri puolilla Eurooppaa muutenkin.
        Pohjois-Italiassa käydessäni hiustenleikkuussa en oikein tuntenut oloani kotoisaksi. En tiennyt pitikö vaihtaa öljyt vai lyhentää hiuksia.
        Tuo paikallisuus on hyvin yleispätevä muutenkin. Vaateostoksilla, tai vaikkapa Jurmalan huviloissa. Täkäläinen tyyli on usein mautonta suomalaisen silmään. No, osittain lipesin epistolasta..sorry.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe