Kokemuksia hintatasosta:
- Skootteri 125-250cc ?? tai sitten täys verinen
enduro pyörä.
Jos on linkkejä niin ne kiinnostaisi erityisesti kun en itse sattunut löytämään.
Matkakuume senkun kovenee, 2.4 lähtö kahdeksi viikoksi, kunhan eivät menisi perumaan matkaa ihan pikku syistä...
Hyvää uutta vuotta kaikille !
Prätkä Eilatissa
pasi75hki
1
311
Vastaukset
- kotiutunut
Ihan ensin pitää todeta toi sama että kunhan eivät alkaisi peruaan matkoja Eilatiin pikku syistä. Itse matkaan maaliskuussa.
Prätkän vuokrauksestakaan en osaa sanoa. Tiedän vain että fillari (hyvä sellainen) oli 20e/vrk paikkeilla ja auto 170$/vrk ilman kilometri rajoitteita. Oisko ollu 70$/250km. Kait prätkät johonkin siihen väliin..... eikös ollutkin tarkkaa tietoa :)
Hyvää Uutta vuotta myös minulta ja kaikille!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892