mikä ihme siinä on ,kun joidenkin ihmisten pitää aina pilata kaikki sivut pelotteluilla. Miksette anna ihmisten itse päättää ,että mihin kukin haluaa matkustaa. Itse aion matkustaa maaliskuussa israeliin ja nauttia esim. koralleista.
mikä on
4
566
Vastaukset
- kotiutunut
Katsos, ihmisiä on monenlaisia. Toiset voi pelätä ihan oikeasti ja toiset provoilee, niinku täälläkn näkyy sellaista.
Matkustetaan me vain Eilatiin, maaliskuussa minäkin. Nautin auringosta!!!!!!- minnnn
en ymmärrä sellaista pelottelua alkuunkaan, mutta sen tiedän, että se on tietämättömien puhetta. ne jotka eivät tiedä tilanteesta siellä oikeasti yhtään mitään! olen itse seurannut paikallisia tiedotusvälineitä ja ollut maassa vastaavien konfliktien aikaan eikä se ole näkynyt käytännön elämässä siellä ollenkan, paitsi tietysti uutisissa. Hyvää matkaa kaikille teille, jotka sinne lähdette - tulen keväällä perässä!!
- bleisi
minnnn kirjoitti:
en ymmärrä sellaista pelottelua alkuunkaan, mutta sen tiedän, että se on tietämättömien puhetta. ne jotka eivät tiedä tilanteesta siellä oikeasti yhtään mitään! olen itse seurannut paikallisia tiedotusvälineitä ja ollut maassa vastaavien konfliktien aikaan eikä se ole näkynyt käytännön elämässä siellä ollenkan, paitsi tietysti uutisissa. Hyvää matkaa kaikille teille, jotka sinne lähdette - tulen keväällä perässä!!
Hei, en missään nimessä pelottelu mielessä kirjoittanut Gazan tilanteesta ja itsekkin oon lähdössä Israelin kevääseen, mut oon ekakertalainen ja valitettavasti on vain viikon matka, joka on aivan liian lyhyt, mut pääseehän sinne uudestaankin, i hope so.
Lomaa odotellen bleisi - joulu
bleisi kirjoitti:
Hei, en missään nimessä pelottelu mielessä kirjoittanut Gazan tilanteesta ja itsekkin oon lähdössä Israelin kevääseen, mut oon ekakertalainen ja valitettavasti on vain viikon matka, joka on aivan liian lyhyt, mut pääseehän sinne uudestaankin, i hope so.
Lomaa odotellen bleisihei !en mä sua tolla pelottelulla tarkoittanut ,vaan sitä, että joku kirjoittaa ,että israelilaiset on terroristeja. itse oon tosiaan kans menossa vielä tänä keväänä israeliin ja aion nauttii matkasta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812