mikä on

joulu

mikä ihme siinä on ,kun joidenkin ihmisten pitää aina pilata kaikki sivut pelotteluilla. Miksette anna ihmisten itse päättää ,että mihin kukin haluaa matkustaa. Itse aion matkustaa maaliskuussa israeliin ja nauttia esim. koralleista.

4

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiutunut

Katsos, ihmisiä on monenlaisia. Toiset voi pelätä ihan oikeasti ja toiset provoilee, niinku täälläkn näkyy sellaista.
      Matkustetaan me vain Eilatiin, maaliskuussa minäkin. Nautin auringosta!!!!!!

• minnnn

en ymmärrä sellaista pelottelua alkuunkaan, mutta sen tiedän, että se on tietämättömien puhetta. ne jotka eivät tiedä tilanteesta siellä oikeasti yhtään mitään! olen itse seurannut paikallisia tiedotusvälineitä ja ollut maassa vastaavien konfliktien aikaan eikä se ole näkynyt käytännön elämässä siellä ollenkan, paitsi tietysti uutisissa. Hyvää matkaa kaikille teille, jotka sinne lähdette - tulen keväällä perässä!!

• bleisi
        minnnn kirjoitti:

en ymmärrä sellaista pelottelua alkuunkaan, mutta sen tiedän, että se on tietämättömien puhetta. ne jotka eivät tiedä tilanteesta siellä oikeasti yhtään mitään! olen itse seurannut paikallisia tiedotusvälineitä ja ollut maassa vastaavien konfliktien aikaan eikä se ole näkynyt käytännön elämässä siellä ollenkan, paitsi tietysti uutisissa. Hyvää matkaa kaikille teille, jotka sinne lähdette - tulen keväällä perässä!!

Hei, en missään nimessä pelottelu mielessä kirjoittanut Gazan tilanteesta ja itsekkin oon lähdössä Israelin kevääseen, mut oon ekakertalainen ja valitettavasti on vain viikon matka, joka on aivan liian lyhyt, mut pääseehän sinne uudestaankin, i hope so.

Lomaa odotellen bleisi

• joulu
        bleisi kirjoitti:

Hei, en missään nimessä pelottelu mielessä kirjoittanut Gazan tilanteesta ja itsekkin oon lähdössä Israelin kevääseen, mut oon ekakertalainen ja valitettavasti on vain viikon matka, joka on aivan liian lyhyt, mut pääseehän sinne uudestaankin, i hope so.

Lomaa odotellen bleisi

hei !en mä sua tolla pelottelulla tarkoittanut ,vaan sitä, että joku kirjoittaa ,että israelilaiset on terroristeja. itse oon tosiaan kans menossa vielä tänä keväänä israeliin ja aion nauttii matkasta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe