Muokkausohjeita?Laastari pois kasvoilta

liisaiisa

Tietääkö kukaan, saako kasvoilta häivytettyä/hävitettyä ison laastarin pois kasvoilta Photoshopilla? minulla käytössä c4 versio, suomenkielinen.

8

1572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa.

      Minulla menee vain yli hilseen tuollainen "minulla käytössä c4 versio," eikä tiedetä yhtään mitään.
      Siellähän on esim. Clone stamp, jolla voidaan levittää naaman tervettä osaa vaurion päälle.

      Kansalla on liikaa rahaa kykyihin nähden ja niillä joilla taitoa olisi ei ole rahaa työkaluihin.

      • Shiiit............

        Katselin tuossa uudenvuoden ilotulituksia. Raketteihin tuntui olevan rahaa.

        Noh, ihmetellyt tässä kun työkone on vuosimallia 2000 ja softana Corellin seiska. Veres mäkki ja Adoben Creative Suite pitäis laittaa. Alle viidentonnin ei mitenkään selviä. Siis bruttona pitää koittaa tienata tälle vuodelle se kymppitonni kalustoon, makkaraakin ois kiva joskus syödä.

        En minä nyt taidoillani leuhki mitenkään, jotenkin vaan tympii nuot kädettömät warettajat.

        Joo, kloonaaminen, maalaaminen, kaikenmaailman "healin brushit" ja mitä lie punasilmäisyyden poistothan net näyttää olevan useasti hakusessa. Vaikka on toista tonnin prosofta ja kaikki internetin tutoriaalit käytössä....

        =DW=


      • liisaiisa
        Shiiit............ kirjoitti:

        Katselin tuossa uudenvuoden ilotulituksia. Raketteihin tuntui olevan rahaa.

        Noh, ihmetellyt tässä kun työkone on vuosimallia 2000 ja softana Corellin seiska. Veres mäkki ja Adoben Creative Suite pitäis laittaa. Alle viidentonnin ei mitenkään selviä. Siis bruttona pitää koittaa tienata tälle vuodelle se kymppitonni kalustoon, makkaraakin ois kiva joskus syödä.

        En minä nyt taidoillani leuhki mitenkään, jotenkin vaan tympii nuot kädettömät warettajat.

        Joo, kloonaaminen, maalaaminen, kaikenmaailman "healin brushit" ja mitä lie punasilmäisyyden poistothan net näyttää olevan useasti hakusessa. Vaikka on toista tonnin prosofta ja kaikki internetin tutoriaalit käytössä....

        =DW=

        no kylläpäs täällä on porukkaa oikein hyvällä tuulella :) kyllähän minä sen tiedon saan selville muutakin kautta, mutta jos täällä voisi olla joku ystävällinen, joka voisi kertoa miten tuo muokkaus tapahtuu.. en ymmärrä miksi ei voi neuvoa ken osaa :D


      • liisaiisa kirjoitti:

        no kylläpäs täällä on porukkaa oikein hyvällä tuulella :) kyllähän minä sen tiedon saan selville muutakin kautta, mutta jos täällä voisi olla joku ystävällinen, joka voisi kertoa miten tuo muokkaus tapahtuu.. en ymmärrä miksi ei voi neuvoa ken osaa :D

        aika pitkälti samalla lailla ihmeissäni niin kuin tuo aiempikin vastaaja. Vähän niin kuin kysyisit: "Ostin Porschen, kuinka ajan sen portista ulos?" No, takaisin tähän: Clone stamp'illa peität sen laastarin käyttäen mallina lähellä olevaa kasvojen ihoa.


      • liisaiisa
        ThreeMice kirjoitti:

        aika pitkälti samalla lailla ihmeissäni niin kuin tuo aiempikin vastaaja. Vähän niin kuin kysyisit: "Ostin Porschen, kuinka ajan sen portista ulos?" No, takaisin tähän: Clone stamp'illa peität sen laastarin käyttäen mallina lähellä olevaa kasvojen ihoa.

        juu tiedän tosiaan sen et sillä toiminnolla muokataa, en ihan niin porschen omistaja ole ;) mut ku on isompi alue mikä pitäs muokata pois kasvojen kohdalta,mut se tekee aika erikoisesti sitä jälkee enkä tiedä, miks se tekee niin... ehkä en osaa edelleenkäään sitä sit käyttää vaan oikeen.. oletteko muut isojakin kohtia saaneet sillä muokattua siistimmäksi? kyse on ihmisen kasvoista, jossa isot laastarit, ja sit ku alkaa sitä muokkailee sillä kloonaus-jutulla, niin sit se tekee kummallista harmaata jälkee ja vähän mitäkin väriä, vaik oon aluksi valinnu "altilla" sen kasvojen oikean värin...
        Ois vaan aika mielenkiintosta, jos tollasen sais tehtyä jotenkin, mut ehkä se jää haaveeksi. tai sit pitää pyytää joku avuksi joka osaa PAREMMIN ku mä ;)


      • Jaska Perusjaska
        liisaiisa kirjoitti:

        juu tiedän tosiaan sen et sillä toiminnolla muokataa, en ihan niin porschen omistaja ole ;) mut ku on isompi alue mikä pitäs muokata pois kasvojen kohdalta,mut se tekee aika erikoisesti sitä jälkee enkä tiedä, miks se tekee niin... ehkä en osaa edelleenkäään sitä sit käyttää vaan oikeen.. oletteko muut isojakin kohtia saaneet sillä muokattua siistimmäksi? kyse on ihmisen kasvoista, jossa isot laastarit, ja sit ku alkaa sitä muokkailee sillä kloonaus-jutulla, niin sit se tekee kummallista harmaata jälkee ja vähän mitäkin väriä, vaik oon aluksi valinnu "altilla" sen kasvojen oikean värin...
        Ois vaan aika mielenkiintosta, jos tollasen sais tehtyä jotenkin, mut ehkä se jää haaveeksi. tai sit pitää pyytää joku avuksi joka osaa PAREMMIN ku mä ;)

        Just train. :)

        Clone stampin toimintaperiaate on hyvin yksinkertainen. Se kopioi aktiivisen siveltimen asetuksilla pikseleitä siitä kohdasta kuvaa, missä työkalulla alt-klikataan. Sitten kun klikkailet ilman alttia, työkalu ikäänkuin maalaa pikseleitä äsken nappaamastasi kohdasta uuteen paikkaan suhteessa hiiren sijaintiin.

        Kokeile vaikka alt-klikata nenää ja sitten siirrät hiiren pään viereen, painat napin pohjaan ja maalaat vaikka koko pään siihen.

        Sitten täytyy enää ymmärtää, miten tuota voi käyttää hyväksi kuvien korjailussa. Vähän samaan tapaan kuin lääketieteessäkin, otetaan ihoa pakarasta ja siirretään sitä ruhjoutuneen ihon tilalle. Eli toisin sanoen kopioidaan tervettä ihoa esim. laastarin, luomien, ryppyjen, haavojen, finnien, lävistyksien jne. päälle.

        Nopeiten sen saa kun valitsee noin poistettavan kohteen kokoisen siveltimen, alt-klikkaa ihoa sen vieressä ja maalaa sitten kohteen piiloon.

        No mitään hyväähän ei nopeasti tehdä, joten jälkikin on todennäköisesti korkeintaan keskinkertainen.

        Eli kannattaa melko pientä ja pehmeäreunaista sivellintä aluksi pienellä peittävyydellä. Kopioida koko kohteen ympäriltä keskustaan päin, ei pelkästään toisesta reunasta. Lopuksi ehkä kannattaa kopioida esim. ihon tekstuuria jostain muualta ja liittää se korjattuun kohtaan, koska clone stampilla tulee helposti liian pehmeä lopputulos, josta yleensä tunnistaa huonosti manipuloidut kuvat.

        Aina ei pelkkä clone stamp ole pelkästään paras työkalu. Voi esim. kopioida käsin lasso&leikkaa&liimaa-tavalla uudelle tasolle, siirtää poistettavan kohteen päälle, pyyhkiä kumilla ylimääräiset reunat pois ja pehmentää ne, muuttaa sävyjä vastaamaan ympäristöä jne.

        Vaikka tietokoneella ja kuvankäsittelyohjelmilla kaikki tehdäänkin "parilla napin painalluksella", niin todellisuudessa kuvankäsittely on tarkkuutta ja kärsivällisyyttä vaativaa ja välillä ehkä jopa tylsääkin työtä. Ohjelmat ovat vain työkalu. Ei kaikki pysty taloa heti rakentamaan, vaikka vasara lykättäisiinkin kouraan.

        Sama pätee valitettavasti kuvankäsittelyyn. Ja ylipäätänsä elämässä.


      • lataapa________
        Shiiit............ kirjoitti:

        Katselin tuossa uudenvuoden ilotulituksia. Raketteihin tuntui olevan rahaa.

        Noh, ihmetellyt tässä kun työkone on vuosimallia 2000 ja softana Corellin seiska. Veres mäkki ja Adoben Creative Suite pitäis laittaa. Alle viidentonnin ei mitenkään selviä. Siis bruttona pitää koittaa tienata tälle vuodelle se kymppitonni kalustoon, makkaraakin ois kiva joskus syödä.

        En minä nyt taidoillani leuhki mitenkään, jotenkin vaan tympii nuot kädettömät warettajat.

        Joo, kloonaaminen, maalaaminen, kaikenmaailman "healin brushit" ja mitä lie punasilmäisyyden poistothan net näyttää olevan useasti hakusessa. Vaikka on toista tonnin prosofta ja kaikki internetin tutoriaalit käytössä....

        =DW=

        vaikka mininovasta kaikki softat crackit ilmaiseksi nii riittää rahat makkaraan kans!!


    • Ainoy

      Käytä vaikka Patch-työkalua. Ohjeet sen käyttöön löytyy googlettamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe