LOTTO-taikaa tarvitaan

tosissaan 33

oon nyt kokeillut kaikenlaista pikkutaikaa voiton saamiseen ja nyt tarvitaisiin tosi toimivaa!!
Olen visualisoinut ja poltellut kynttilöitä ja rukoillut..suitsukettakin on polteltu..

Mikä toimii ja toimiiko mikään nopeasti?

Joskus muinoin sain voiton aivan vahingossa ja tosi tarpeeseen.Silloin se edellytti rukoilua.
Toisen kerran kokeilin uhria(lintu)ja sekin toimi ja sain hyvät kaupat aikaiseksi.
Onkohan niin ,että mikään hyvä ei toimi nopeasti vaan se vaatii kypsyttelyä??
Onko kokemuksia?

9

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuaan

      Onko lottovoitto arvokkaampi kuin linnun henki?

      • HÖLÖMÖ2

        ja se lintu oli jo valmiiksi vammainen.


      • Jepjep jepujep

      • sekin oli
        Jepjep jepujep kirjoitti:

        ...mutta tässä jotain osviittaa lottomagiaan:

        http://www.crap.fi/archive/6735.thumb2.jpg

        Mutta mutta tosissaan olen liikkellä!!
        Lotto-taiat esiin!!
        Onko joku kokeillut Mustaa Raamattua?


      • Ahmed Ahne
        sekin oli kirjoitti:

        Mutta mutta tosissaan olen liikkellä!!
        Lotto-taiat esiin!!
        Onko joku kokeillut Mustaa Raamattua?

        Tein sieltä jonkun taian kun halusin ettei yksi hanke toteudu. Ei toteutunut, tosin sen saattoi estää silloinen lamakin.

        Mutta periaatteessa niitä taikojen ohjeita voi katsoa vaikka Sudenpentujen käsikirjasta, pääasiahan on että itse uskoo asiaansa eikä se että millaisen loitsun tekee.


      • sama täällä3
        Ahmed Ahne kirjoitti:

        Tein sieltä jonkun taian kun halusin ettei yksi hanke toteudu. Ei toteutunut, tosin sen saattoi estää silloinen lamakin.

        Mutta periaatteessa niitä taikojen ohjeita voi katsoa vaikka Sudenpentujen käsikirjasta, pääasiahan on että itse uskoo asiaansa eikä se että millaisen loitsun tekee.

        taikojen ja loitsujen avulla yritetään saada yhteyttä itsen ulkopuolella oleviin voimiin ja niiden tarkka toteuttaminen on tärkeää.

        Ottakaa kantaa!


      • Ahmed Ahne
        sama täällä3 kirjoitti:

        taikojen ja loitsujen avulla yritetään saada yhteyttä itsen ulkopuolella oleviin voimiin ja niiden tarkka toteuttaminen on tärkeää.

        Ottakaa kantaa!

        Itseni on hyvin vaikea uskoa ulkopuolisiin voimiin. Uskon aina ensisijaisesti kykyyn suggeroida oma itsensä, ja toiseksi kenties kykyyn suggeroida muita ihmisiä tai vaikuttaa heihin esim. telepaattisesti. Ei siihen mitään välikäsiä tarvita. Mutta jos jotain voimia on niin sittenhän on, en sitä sano varmuudella tietäväni tai uskovani etteikö olisi.

        Niiden voimien apuun ruikuttaminen vain liippaa niin läheltä uskontoihin liittyvää jumalien perseen nuolentaa ettei oikein minulle nappaa.


      • sammaaninsekoilu
        Ahmed Ahne kirjoitti:

        Itseni on hyvin vaikea uskoa ulkopuolisiin voimiin. Uskon aina ensisijaisesti kykyyn suggeroida oma itsensä, ja toiseksi kenties kykyyn suggeroida muita ihmisiä tai vaikuttaa heihin esim. telepaattisesti. Ei siihen mitään välikäsiä tarvita. Mutta jos jotain voimia on niin sittenhän on, en sitä sano varmuudella tietäväni tai uskovani etteikö olisi.

        Niiden voimien apuun ruikuttaminen vain liippaa niin läheltä uskontoihin liittyvää jumalien perseen nuolentaa ettei oikein minulle nappaa.

        olen ollut joskus muinoin tilassa jossa ikää
        nkuin menin itseni ulkopuolelle ja sain toteutuneita ennustuksia.
        Olinko se minä itse joka olin ylittänyt oman mieleni rajat vai joku ulkopuolinen voima joka vaikutti minuun?
        Sitä voisi kutsua jo henkikokemukseksi.


    • shamaani-

      4,5,12,17,32,33,38, lisänumeroita et tartte...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe