Vastustamaton kiima

sandman88

- Ota suihin.
- Siis... mitä? Tässä ja nyt?! En mä oikein tiiä...

Joonas katsoi minua selvästi yllättyneenä, mutta hieman innokkaana. Huomasin myös, että koulun wc-huone, jonne olin hänet tuonut, loi ahdistavan olon hänen sisäänsä. Pysyin täysin rauhallisena ja sanoin...

- Sä voit joko ottaa nyt suihin tai sitten unohtaa tän kohtaamisen kokonaan ja lähteä pois.
- Mut... Eihän... Tai siis...

Käskin Joonaksen hiljentyä.

- Sulla on viis sekuntia aikaa.
- Mitä jos...
- Kolme... kaksi... yksi...
- No... odota! Okei!

Joonas, purren hammastaan, katsoi minua varovasti silmiin ja toisti: "okei". Hymyilin vienosti. Silmäilin Joonaksen räikeää ja tiukkaa t-paitaa sekä hänen farkkujaan, jotka eivät olleet piiruakaan vertaa liian löysät. Hän pukeutui kuin huomionkipeät homot usein pukeutuvat. Huomasin, kuinka hänestä paistoi epävarmuus... jota kuitenkin varjosti suurenmoinen intohimo. Hän halusi sitä. Hän oli kaiketi halunnut sitä jo kauan. Ihan sama kenen kanssa, kunhan se vaan tapahtuisi. Ja nyt hän saisi sitä. Mutta hän ei ollut valmis. Se teki hetkestä jännittävän.

- Lukitse ovi.

Joonas teki työtä käskettyä, ja hän alkoi tuntemaan oloaan jotenkin kodikkaammaksi. Lukittuaan oven hän loi viimeisen katseensa silmiini, ikään kuin odottaen jotain, mutta en sanonut mitään. Silloin hän laskeutui nöyrästi polvilleen ja kävi vyön solkeni kimppuun. Tunsin kuumotusta kullissani... sillä olihan tämä minullekin se ensimmäinen kerta näissä merkeissä. Lopulta hän sai vyön auki ja farkkuni nilkkoihini, jolloin hän raotti valkoisia boksereitani ja tutkien seurasi, miten kiven kovan penikseni terska ilmestyi esiin. Viimein hän asetti bokserini kiveksieni alle, ja ihailtuaan täydessä komeudessaan seisonutta kyrpääni hetken aikaa, hän lähestyi kieli pitkällään kohti munaani.

Hän imi minua tasan neljä minuuttia, ja auttoi minua laukeamaan runkkaamalla lastini lavuaariin. Oloni oli kuin seitsemännessä taivaassa. Lopulta pesin käteni, kiitin Joonasta hänen pienestä palveluksestaan ja lähdin takaisin "oikeiden" kavereideni pariin. Sellaisten joiden kanssa kehtaan näyttäytyä. Sellaisten joihin Joonas ei missään tapauksessa lukeutuisi...

Kului viikkoja... ehkä kuukausiakin. En ollut ottanut yhteyttä Joonakseen vessakohtauksen jälkeen, eikä hänkään ollut minua (mitä ilmeisemmin) uskaltanut tavoittaa. Välillä me kuitenkin näimme koulussa, jolloin hän yritti saada minuun jonkinlaista yhteyttä nikkaamalla tai morjestamalla, mutta minä en huomioinut häntä ollenkaan, sillä se olisi herättänyt huomiota, jollaista en toivonut. Aina silloin tällöin katselin kuitenkin Joonaksen tiukkaa peppua ja mietin, millaiselta tuntuisi työntyä sen sisään hänen huutaessa minun nimeäni kuin pieni huora. Se oli se Joonaksen "huorahtava" asenne, joka hänessä minua kiihotti. Hänen ilmeet, eleet ja teot oikein kiljuivat munanhimoa ja alistumisen tarvetta. Sitten koitti perjantai, joka katkaisi kamelin selän.

- Tänä iltanako?
- Joo... tossa kaheksan aikaan.
- Selvä... Mä tuun. Tarviiks mun tuoda jotain mukanani?
- Ei... kunhan tuot ittes.

Hörähdin seksikkäästi läpinäkyvän heittoni jälkeen, jolloin suljin puhelun. Olin viimein ottanut yhteyttä Joonakseen pyytämällä hänet luokseni katsomaan elokuvaa. Meillä Joonas oli käynyt viimeksi joskus aikoja sitten, joten vaikka me emme mitään ystäviä (ainakaan julkisesti) olleet, osasi hän kotiini. Iltaan olin varustautunut 12-packin ja popcornien turvin, vaikka tiesin ettei Joonas mitään ryyppymiehiä olekaan.

Viimein ovikello soi. Tarkistin, että farkkuni olivat tarpeeksi kireällä ja että näytin ja haisin hyvältä. Sitten sytytin pari kynttilää television molemmille puolille ja kävelin ripeästi ovelle. Tervehdimme Joonaksen kanssa normaalisti, vaikka tilanne olikin hieman kiusallinen. Joonas päätti tehdä tunnelmasta rennomman antamalla minulle jonkinlaisen lahjapaketin, mistä yllätyin suuresti. "Eihän sinun olisi tarvinnut mitään tuoda", sanoin jännittyneenä. "No kyllä mun nyt jotain piti, en mä muuten ois kehdannu tulla", vastasi Joonas hymyillen. Avasin paketin, jonka sisällöksi paljastui deodoranttipakkaus. Kiitin Joonasta, ja ohjasin hänet huoneeseeni. Lähdin saman tien hakemaan jääkaapista pari kaljaa (itse olin tässä vaiheessa juonut jo neljä) ja lämmitin samalla myös popcornit, joista Joonas näytti ilahtuvan. Kalja hänelle ei tuntunut aluksi maistuvan, mutta kiusallisen tunnelman takia hän päätti rentoutua ja ottaa kuin ottaa yhden tölkin. Hörpimme kaljaa, juttelimme mukavia ja kuuntelimme musiikia. Koko ajan vältimme kuitenkin puhumasta vessakohtauksesta. Se oli ehkä parempi niin. Lopulta päätin paljastaa minkä leffan olin käynyt vuokraamassa.

- Brokeback Mountain? Senkö sä vuokrasit?
- Juu. Sitä kuulemma kehuttiin loistoleffaks.
- Mä oonkin aina tahtonut kattoa sen. Mut ei oo ollu koskaan ketään kuka ois tahtonu sen mun kans kattoa.

Meinasin tukehtua kaljaani. Naurahdin hermostuneesti, ja pian asetin dvd-levyn soittimeen. Sitten olin suuren kysymyksen edessä... menisinkö istumaan Joonaksen viereen sängylle, vai istuisinko tietokonetuolillani. Viisi alas mennyttä kaljaa, koko ajan karumpaan kiimaan kohonnut kyrpäni ja Joonaksen kireät, beiget farkut sekä ihoa myötäillyt ruskea t-paita saivat minun kuitenkin tekemään valintani nopeasti, ja pian istuinkin sängyllä Joonaksen vieressä noin puolen metrin päässä hänestä. Huonetta valaisi vain kaksi pientä kynttilää ja kahta toisiaan rakastanutta lehmipoikaa kuvannut elokuva.

- *kröhöm*... Heath Ledger on aika hyvä tässä osassa.
- Niinpä. Eikä muutkaan näyttelijät huonoja oo.
- Tota... ottaisikko toisen kaljan?

Joonas taas mietti vähän aikaa, mutta lopulta päätyi sanomaan "joo". Huoneesta poistuessani pystyin tuntemaan, kuinka Joonaksen katse seurasi minun tiukkaa peppuani... ehkä se olikin se syy miksi Joonas sitä kaljaa halusi. Jääkaapilla mietin, että osat tuntuivat vaihtuneen. Enää minä en ollutkaan se dominoiva osapuoli, vaan se huorahtavampi toinen. Vähitellen ajatus siitä, että lipoisin kielelläni Joonaksen terskaa ja ottaisin lopulta hänen peniksen suuhuuni kuin maukkaimman mehujään, sai perhoset jylläämään vatsassani. Myös se, että laskeutuisin kontalleni vastaanottamaan Joonaksen penistä syvälle sisääni, teki polveni löysiksi. Päässäni pyöri ajatuksia siitä, mitä Joonas mietti. Lopulta otin kaljat mukaan ja palasin takaisin huoneeseeni. Tällä kertaa kiinni Joonakseen.

- Tää on eka kerta kun juon Karhua.
- Oikeesti? Mitä sä sitten oot juonut?
- No... joskus oon maistanut Lapin kultaa ja omenasiideriä.
- Ihan totta? En mä sitten ois sulle tyrkyttäny kaljaa, jos oisin tienny.
- Ei se mitään. Tää tekee mut jotenkin rentoutuneeks... ja vapaaks.

Nielaisin. Enää minulla ei ollut sitä vahvaa itsevarmuutta, jota vessakohtauksessa suorastaan pursusin. Toki kittaamillani kaljoillakin oli vaikutusta asiaan, mutta jotenkin tunsin muuttuneen... Tunsin vapautuneen. Vilkaisin Joonasta silmiin ja naurahdin.

- Kyllä mäkin itteni aika vapaaks tunnen.

Pelkäsin, että olin ylittänyt rajan. Se oli turhaa, sillä näin ei ollut tapahtunut. Joonas siemaili rentoutuneena kaljaansa, ja keskityimme taas hetkeksi elokuvan tapahtumiin.

Nielaisin. Joonaksen käsi... se lähestyi minua. Minun reittäni. Mietin, että tästäkö se sitten lähtisi. Jännitin. Suljin silmäni.

- Oonko mä noin ruma?

Avasin silmäni.

- ...Täh?!

Joonas tuijotti minua viekas hymy naamallaan ja vasen käsi täynnä popcorneja. Silloin tajusin, että hänen käsi olikin hapuillut reiteni sijaan popcornikulhoa.

- Ei ku väsytti vaan vähän.
- Ai. Pitäiskö mun lähtee, jos sä haluut nukkua tai jotain?
- Ei, ei! Et sä minnekään oo vielä lähössä. Haen yhen kaljan lisää niin jaksan taas.

Pakotin kasvoni hymyilemään väkinäistä tekohymyä ja kävelin taas jääkaapille Joonakseen pään kääntyessä suuntaani. Tiukan peppuni tasolle, tietenkin. Oloni oli luonnoton. Miten olin muuttunut siitä "huorahtavaa" homoa alistaneesta koviksesta herkkää hetkeä umpisilmin jännittäneeksi, epävarmaksi pojaksi? Otin kaljan jääkaapista, vedin syvään henkeä ja palasin sitten takaisin huoneeseen, jossa menin taas istumaan Joonaksen vieren. Tajusin kiinnittäväni koko ajan enemmän ja enemmän huomiota Joonaksen ulkonäköön ja elokuvassa näkyneiden miesten ulkonäköihin. Kiima oli ottanut minusta otteen.

- Tota hei, viittisikkö pistää hetkeks paussille?
- Joo, tietty.
- Mun täytyy käydä kusella.

Päätin ottaa Joonaksen aseman. Katselin, kun hän nousi sängystä ja käveli kohti vessaa. Katseeni pidin koko ajan hänen tiukassa pepussaan kiinni, ja auttamatta aloin miettimään sitä, mitä hän vessassa teki. Kuvittelin mielessäni, kun hän vetää vetoketjun alas ja ottaa varmastikin kovaksi muuttuneen kalunsa esiin. Päättelin, että hänen oli pakko ajatella minua ja minun tiukkaa persettäni. Ehkä hän jopa hieroi munaansa. Otin rennomman asennon sängyllä, asetin oikean käteni sisäreidelleni ja odotin Joonaksen paluuta. Lopulta hän tuli takaisin ja huomasin heti, kuinka hän kiinnitti huomiota rentoutuneeseen asentooni ja sisäreidelläni maanneeseen käteeni. Pistin leffan taas pyörimään ja tarjosin Joonakselle popcornikulhon.

Aika pysähtyi. Tuijotimme toisiamme silmiin. Epävarmuus oli muuttunut itsevarmuudeksi. Raotimme suitamme hieman... ja sitten lähestyimme toisiamme sentin sekunnissa, kunnes lopulta olimme toisissamme kiinni. Nyt molempien suut aukenivat, ja työnsimme kielemme toistemme suihin. Meitä punotti. Nielaisimme samaan aikaan. Sitten ratsu lähti täysin käsistä ja me aloimme kiihkeästi suutelemaan joka osaa kasvoistamme. Märkiä osumia painautui niin huulille kuin poskillekin, ja ennen kuin oikeastaan älysin mitään, seisoin polvillani Joonaksen edessä siten, että molemmat polveni olivat hänen reisien ulkopuolella. Työnsin taas kieleni Joonaksen kurkkuun, kunnes lopetin hetkeksi ja aloimme molemmat hymyilemään. Hymyillessämme asetin käteni hitaasti Joonaksen polvelle, josta lähdin varovasti nousemaan ylös. Käteni oli hänen reiden kohdalla. Suutelimme taas, ja silloin kouraisin Joonaksen kiven kovaa kalua hänen farkkujen läpi. Kouraisin sitä samalla tavalla vielä monta kertaa, kunnes päätin riisua t-paitani paljastaen treenatun vatsani. Joonas teki samoin, ja silloin työnsin huuleni hänen nännille. Jatkoin painamallani huuleni kiinni Joonaksen vatsaan, kunnes viimein avasin hänen vyön ja laskin hänen farkut nilkkoihin. Vedin hampaillani hänen bokserit tieltä pois, ja sitten kävin hänen kiimaisen kullin kimppuun. Ensimmäinen nuolaisu tuntui uskomattomalta. Pidin mausta. Asetin koko suuni Joonaksen kalun ympärille ja aloitin rauhallisesti imemään hänen munaansa aina välillä imien myös hänen kiveksiään. Mieleni teki käydä myös hänen persereiällä, mutta päätin kuitenkin jättää sen väliin.

Nyt oli minun vuoro nauttia. Joonas laski farkkuni alas, otti munan suuhuni ja alkoi imemään sitä paljon paremmin kuin viime kerralla. Jokainen sekuntti tuntui taivaalliselta. Tunsin, kuinka Joonas nuolaisi vähän terskalleni ilmestynyttä spermaa, ja sen jälkeen me suutelimme.

Oli aamu. Heräsin sängystäni yksin. Muistelin viime illan tapahtumia, ja nopeasti mieleeni tulikin kaikki. Olimme edenneet persepanemiseen asti, molemmat. Muistan kun käskin Joonaksen asettua kontilleen ja työnnyin kovalla voimalla hänen sisäänsä. Muistan myös sen, kun Joonas käski minun asettua kontilleni ja nostin tiukan perseeni pystyyn kuin pieni avuton huora. Otin jokaisen työnnön vastaan kiimasta huutaen ja käskin Joonaksen panna minua nopeammin. Kaikki oli päättynyt siihen, että Joonas oli käskystäni lauennut perseeseeni.

Nyt tunteeni olivat ristiriitaiset. Toisaalta kaikki tuntui hienolta, mutta toisaalta tunsin niin, etten enää koskaan tahtoisi nähdä Joonasta tai muistella koko asiaa.

Mutta voi että sitä hetkeä, kun tunsin kiimani taas kiusaavan kulliani.

5

10635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockrockrock

      SAA... TANAN HOMOT

    • homomiehillä

      "Kiima on useimmilla nisäkäsnaarailla esiintyvä ilmiö, jolloin eläin on tilassa, jossa munasolun hedelmöittyminen on mahdollista. Kiima-aikana eläin on seksuaalisesti aktiivinen."

      Kummalla teistä homomiehistä oli niitä munasoluja?

      • ei hän

        niillä ole kummallakaan. kaappiin takas ja lukko kiinni


    • Oletko kirjoittanut muuta? Olisi aivan ihanaa lukea vaikka heistä lisää.. Loppuosan "itse asiaan pääsemisen" lukisin alkuosan tyylisellä rauhallisella ja tarkalla kuvailulla ;)

    • mies71gt

      Mä tykkäsin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe