Elikäs.. Saldoa skypetilillä 10e, soitetut puhelut arvolta 0.06e, niin pitääkö tuo maksaa jotenkin vai veloitetaanko suoraa tosta tilistä? ku toi 6senttiä on siellä puheluhistoria kohdassa.
Miten puhelu "maksetaan"?
4
1118
Vastaukset
- ..soitellaan..
Kyllä se kuluu sieltä tililtä suoraan maksut mitä soittelet, ei tarvitse erikseen mitään maksella.
- hexx
saldo edelleen 10e. Ja tuo 6sentin puhelu historiassa, koska menee saldosta?
- ..soitellaan...
hexx kirjoitti:
saldo edelleen 10e. Ja tuo 6sentin puhelu historiassa, koska menee saldosta?
..jaahas, sitäpä en osaa kertoa koska menee, vai meneekö koskaan, parempi tietysti niin.
Mutta kyllä se saldo pienenee kun lanka/kännypuheluja soittelet. - Skypen käyttäjä jatkuvasti.
..soitellaan... kirjoitti:
..jaahas, sitäpä en osaa kertoa koska menee, vai meneekö koskaan, parempi tietysti niin.
Mutta kyllä se saldo pienenee kun lanka/kännypuheluja soittelet.Skypellä soittaessani suomalaisiin "lankapuh" n:o vaikka ei puheluun vastakaan? tätä on tapahtunut tänään viimeksi n. 60senttiä saldo väheni ja samoin aiemminkin tässä talven kuluessa olen havainnut saman asian, elikä alkaako laskutus heti kun yrittää soittaa ja onko ihan sama yhdistyykö puhelu tai ei??
Olen kirjoittanut tästä "Skypen asiakas" alveluunkin mutta ei sieltä miitän vastausta ole tullut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703