flirttailua

outsiideri

Lauantai aamu oli hiljainen.Vakuutusyhtiön suuri aula oli autio lukuunottamatta vartijaa.Vartija oli tumma kolmenkympin jo ohittanut mies.Valkoinen paita ja mustat housut,kaulassa viirukas solmio.-helvetin typerä univormu,mut niinhä ne on kaikki,mietti vartija,tapio öhmann
Samaa paskaa eri paketis kaikki vartiofirmat,olihan niitä nähty.
Tapsa oli kolmatta vuotta töissä kyseisessä liikkeessä,lähinnä hän teki respapaikkoja tai portteja.Nyt hänelle oli taas annettu vakuutusyhtiön valvomovuoro.-tää mesta ei oo sinänsä hassumpi,kunhan saa aikansa kulumaan.Heinäkuisena lauantaina ei viikonloppuna ollut töissä edes niitä innokkaimpia
ylityöntekijöitä
tapsa seisoi vahtimestarin tiskin takana ja katseli ulos .vastapäätä oli puisto joka oli vielä näihin aikoihin tyhjä.Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta.-kyllä sinne kohta tulee auringonottajia ja nuorisoa kaljaa kittamaan,samapa se ei se mulle kuulu,kunhan eivät tuu kuseskeleen tuohon oven eteen.
-no onneksi siivooja tulee kohta,saa jutella jonkun kanssa,jos se olis se seksikäs sini,niin päivä olis pelastettu.pahimmas tapaukses tulee se itsekseen höpisijä tai sitte se hinttipoika.
tapsa muisteli siniä,siivoojatyttöä joka oli aloittanut vasta pari viikkoa sitten Nuori,nätti ja millainen vartalo.Rinnat niin ylväät mutta ei onneksi lihava,huomasi tapsa hyräilevänsä leevin tunnettua kappaletta.ei,lihava ei sini ollut,mutta hänellä oli kauniit isot rinnat ja kiinteät muodokkaat pakarat.
Tapsan ajatukset keskeytyivät ulko-oven avautuessa.Sini käveli tavanomaiseen reippaaseen tyyliinsä tiskiä kohti
-huomenta tapsa,sini huikkasi
Tytöllä oli tänään tiukka valkoinen toppi ja jonkinlaiset lyhyet urheiluhousut jotka paljastivat pitkän matkaa ruskettunutta reittä.
-huomenta.tulikko taas pyörällä?-joo,on niin ihana ilma mut hiki tuli,tekis mieli mennä heti uimaan,mutta kai se täytyy vaan alottaa,että ehtii sitten salille kahdeksi.
-käyt sä jossain punttisalilla?tapsa kysyijoo,eikö se näy päältä,nauroi sini ilkikurisesti ja pullisti rintaansa tiukka t-paita oli räjähtämispisteessa.eikä tapsa voinut olla katselematta noita kiihottavia pallukoita.
Sini huomasi miehen katseen ja kiusoitellen tyttö nosti t-paitansa helmaa ylöspäin -kato vaikka mun sikspäkkii- hmph,tapsa yskähteli ja yritti näyttää viralliseslta-neidillä on oikein hyvin kehittyneet lihakset,todellakin
-oot sitä mieltä vai,sini iski silmää ja laski paidan alas
joo,ehdottomasti.tapsa alkoi tuntea olonsa epätodelliseksi.Hän oli kaksistaan tässä aulassa puolta nuoremman naisen kanssa joka ilmiselvästi yritti iskeä häntä ,taikka ei varmaan niin kunhan vaan kiusaa vanhaa pappaa,miten se vois tällästä ikämiestä haluta,kaunis nuori nainen,sillä riittää varmaan miehiä joka sormelle
No tapsa,mä meen nyt siivoon tuut sä taas jutskaan mun kans sinne kolmoseen ja tyttö kiiruhti puolijuoksua hissille,tapsa katsoi pitkään tytön perään ja ryhdistäytyi sitten ja huusi.hei sini,sä voit tulla duunin jälkeen tonne alakerran punttisalille,mä meen kans treenaan jossain välis,voitas reenaa yhessä,siellä on ilmanen solariumi ja saunakin jos haluut.
tyttö pysähtyi ja mietti hetken.-no joo voin mä tullakin,jos lupaat olla kunnolla.-ainahan mä,vartijan sanaan voi aina luottaa.Tapsa hymyili leveästi,mutta sisimmässään hän oli liekeissä,ja housut tuntuivat ahtailta.
Jäätyään yksin aulaan tapsa tunsi pienen omantunnonpiston sydämessään hän oli naimisissa ja tähän päivään asti hän ei ollut edes ajatellut pettävänsä vaimoaan.Toki hän katseli muita naisia,mutta siihen se oli jäänyt vaikka tässä suuressa vakuutusyhtiössä oli useitakin naisia joiden kanssa oli jonkinlaista silmäpeliä pidetty,mutta siihen se oli jäänyt.
Mutta tämä sini,sen silmissä ja olemuksessa oli jotain,jotain veren vetoa kai,mietti tapsa ei kai se oo pettämsitä jos vähän flirttailee enhän minä aio vaimoani pettää...

0

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        138
        1945
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1908
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1858
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1640
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        62
        1448
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1266
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1163
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1160
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1137
      Aihe