Onko tullut kokeiltua itsellä vehnä 57 % ja kaura 77 %
tietysti on vielä vähän varhaista ja varmaan itävyys
lepoa mutta oudon alhaista
Itävyyksiä
3
916
Vastaukset
- Homeohra
Tuossa edellä kirjoitin ohran punahomeesta. Mulla tuon punahomeisen ohraerän itävyys oli testeisssä 97% ja punahome 98% Notta ainakin tuntuis homeisetkin jyvät itävän.
- JJemmari EP_ltä
Omat tulevat siemenet idätin Ylistaron MTT:llä:
Vehnä/Anniina 94%
Ohrat:
Saana 97%
Minttu 95%
Ja kaikki itävyyset ilman peittausta (nostanee vielä jonkin verran itävyyttä)
Itse jopa yllätyin hyvästä itävyydestä, vaikkakin olihan nuo puitu hyviltä lohkoilta ja kuivattu hellästi siemen mielessä. Samoin kaikki viljelytoimet oli tehty siemen mielessä.
Huhujen mukaan Itä-Suomessa on eniten ongelmia - etenkin kauran itävyydessä.- Muanviljelijä
Belinda kaura itää vain 50%, Anniina vehnä 75% ja Gaute ohra 84%. Näillä kuitenkin kylvän, joskus olen kylvänyt kauraa, jonka itävyys oli 48% (kuivurin tulipalossa kärsinyttä, jolle ei ollut rehuna käyttöä) ja hyvän kasvuston siitä puin.
Jotain joudun ostamaan lisää täydennykseksi, mutta hinnat hirveitä, että vain pakollinen täydennys tulee kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882