Eli en onnistunu tänne lataamaan joten tein tollasen blogin mihin sit kopsasin jutun. käykää lukemas
http://tyttosentarinoita.blogspot.com/
kirjotanko lisää vai jääkö tohon?
Nähdään maanantaina
tyttödjbksdbk
3
10209
Vastaukset
- hank74
Kyllähän tuota lukee, hyvä alustus eikä se kiihoittavinkaan osa jäänyt liian lyhyeksi.
- vautsi Wow
samalla kannalla todellakin,eikun uutta peliin vaan.Tarinaasi oli kiva lukea.
- pöplö
Tuo oli ihan hyvä stoori, ehkä voisit vielä kuvailla enemmän myös naista. Pieniä yksityiskohtia; miten pukeutunut, millainen meikki jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro757445Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3924118Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1562127- 1381894
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu791849Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1411597Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2941312Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata87986Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis99899Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111883