Paljonkohan aikuisen pipoon pitäisi laittaa silmukoita 7-veljestä tai Janne-langasta? Tarkoitus olisi tehdä 2 oikein 2 nurin joustinneuleella.
Paljonko pipoon
4
7854
Vastaukset
- pipopäääää
Seitsemän veljestä-langasta neuloen tulee aikuisen pipo, jos laittaa 30 silmukkaa yhdelle puikolle. Minulla on yksi oikein ja yksi nurin neulottu pipo. Helppoja tehdä. Sitten kun on tarpeeksi pitkä kavennetaan kerroksella 4 krt, vaikkapa...ohjeita on varmasti monenlaisia.
- saan pipon
noilla silmikkamäärillä tehtyä. Mut tuo kavennus tuntuu ohjeissa olevan hyvin erilaisia, millä systeemillä saisi sellaisen sopivan ettei jäisi piipulaksi eikä taas liiankaan nopeasti kapenisi?
- eleanor76
saan pipon kirjoitti:
noilla silmikkamäärillä tehtyä. Mut tuo kavennus tuntuu ohjeissa olevan hyvin erilaisia, millä systeemillä saisi sellaisen sopivan ettei jäisi piipulaksi eikä taas liiankaan nopeasti kapenisi?
"peruspipo" niin varmasti löytyy helppo ohje, missä myös kavennuksista. Katso myös kaspaikka.fi (muistaakseni), siellä hyvät ohjeet
- peruspipon ohje
http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=287
Novitan sivuilta löytyy perustyyppisen pipon ohje, lankana 7veljestä ja mallineuleena 2o2n. Vaikka pipoon on tehty raidat niin eipä niitä ole pakko tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305