missä koneessa mielestänne on hinta laatu suhde kohdalla kun puhutaan noin 25 tonnin monttu koneesta:) pillarilla on ainaki kuulemma hyvä se 966? onko kuormaajalla helppo lastata autoja
pyöräkoneet
10
2737
Vastaukset
- volvomiäs
siinähän ne tuliki jo, säilyttää sentää jollain tapaa hintansa ja voi vaihtaa toiseen merkkiin jos ei miellytä syystä tai toisesta hinnan tippumatta liikaa. doosanit ja muut hilavitkuttimet (itsellä ei niistä kokemusta juurikaan) unohtaisin kokonaan. voi olla halvempia, mutta hyvä ja halpahan pitää ostaa erikseen piste
- volvo l90c
kyllä tuo pillari 950g on ehkä paras kone millä oon ajanut (ei noista isommista kokemusta) ainakin tuohon monttu hommaan. on tuo volvonkin kone ihan asiallinen ainakin pelannut hyvin ja ehkä mukavampi ja tarkempi varsinkin jos tekee trukki piikki työtä. yleensä helppoa on tuo kuormaajalla lastaus. mutta riippuu mitä tekee.(nostopuomityöt,tms) (luulis tuon 966 pillarin olevan parhaita koneita luokassaan?)
- pillarimies
niin kyl966f on paras kone lastaushommiin olen komatsul ja volvol ajanut
- volvo l150c
pillarimies kirjoitti:
niin kyl966f on paras kone lastaushommiin olen komatsul ja volvol ajanut
joo voi olla että pillari on kuormaushommiin paras, jos tekee pelkästään sitä. itsellä volvo kun joutuu tekemään myös nostopuomi- ja piikkihommia. pillarin geometria parempi kuormaukseen mutta muut hommat on vähän niinsunnäin.
- kulutus........
volvo l150c kirjoitti:
joo voi olla että pillari on kuormaushommiin paras, jos tekee pelkästään sitä. itsellä volvo kun joutuu tekemään myös nostopuomi- ja piikkihommia. pillarin geometria parempi kuormaukseen mutta muut hommat on vähän niinsunnäin.
meneekö 966 lastaus hommassa alle 15L/H ja kumpi on taloudellisempi cat komatsu volvo?
- pillarimies
kulutus........ kirjoitti:
meneekö 966 lastaus hommassa alle 15L/H ja kumpi on taloudellisempi cat komatsu volvo?
niin kyl täytyy tunnustaa et volvo menee pienemmällä kulutuksella kun pillari ja kasaan kannossa parempi kiipeämään.komatsu 42o oli kovaruokanen eikä tahtonut öljy putket kestää aina tihku jostain meni kolmessa vuodessa hermot siihen merkkiin
- sitätätä
pillarimies kirjoitti:
niin kyl täytyy tunnustaa et volvo menee pienemmällä kulutuksella kun pillari ja kasaan kannossa parempi kiipeämään.komatsu 42o oli kovaruokanen eikä tahtonut öljy putket kestää aina tihku jostain meni kolmessa vuodessa hermot siihen merkkiin
joo kyllä se volvo taitaa olla ergonomisin ja taloudellisin. ja varsinkin piikkihommissa tp-aisaston edut tulee hyvin esiin mm. näkyvyys ja kauhan kallistus nostoaisoja liikotettaessa on hyvin vähäistä toisin kuin z-aisastossa.
- koneala team
pillarimies kirjoitti:
niin kyl966f on paras kone lastaushommiin olen komatsul ja volvol ajanut
pyöräkoneiten kingi on 944,a caterpillar ja 950 G
- vrj
Moro!
Elä ihmeessä osta 966 pillaria hiekkamontulle, aivan liian pieni. Osta vähintään 972H.
Nim: ajan työseni 966H:ta & 972H:ta.- murskailija
Meillä 972G-00 käytössä, menee penkkaan paremmin kuin Volvo (180c-97) Molemmissa menee kauhassa keskimäärin 10-11 tonnia (suurennettu kauhaa). Volvo parempi trukkihommissa ja ehkä valmiin tavaran lastauksessa. Kulutuksessa ei suuria eroja, kumpikin vie 300-400 litraa / 16 tuntia altakannossa.
17000 tuntia on sellainen pirullinen lukema näissä... Pillarista pitää kunnostaa laatikko ja konekin alkaa jo olla remonttia vailla. Volvot ei taida kestää noinkaan pitkään, ainakaan laatikon osalta.
Joku sanoo että pillarin osat maksaa paljon, pelkkää propagandaa, niin ne maksaa Volvonkin osat.
Laatikkoremontti 20te ja kone 10te.
Minkälainen budjetti koneen hankkijalla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058