IRC-Gallerian tyhmät teinit

Moose

Naurattaa vallan kovasti kun näemmä jotkut pikkuteinixit luulevat että se on "irkkaamista" kun laittaa muutaman teinihoro-kuvan irc-galleria.nettiin ja sitten kommentoi toisten kuvia siellä jee-jee teinix-kielellä.

Eivät raasut edes tiedä mikä on IRC.

35

15381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli

sanos muuta... *huokaa*

• www.rotten.com

• jenni

No mitä sitten?!! mitä sillä on väliä ellei tiedä mikä on mirc historiallisesti tjsp.!
      te otate ton ircin ihan liian tosissaan ku se olis joku perkeleen elämä teille!
      Musta on vaa parempi ettei tiiä tommosesta(ircista) ja laittaa vaik kuvansa galleriaan ihan huvin vuoksi.
      nörtit tosikot finninaamaset datailijat vois vaa painua vittuu sielt galtsust!

• carni

noniin.kuvitellaan että on galleria vain ja ainoastaan miehille.olet nainen->ei asiaa sinne.

sitten on IRC-galleria.et irkkaa->EI ASIAA SINNE.

on niitä muitakin paikkoja missä niitä tissikuvia voi esitellä.ei tarvitse irc-galleriaan tunkea.

• Herne

Tälläisten helmien takia näitäkin ketjuja jaksaa lukea. En muista milloin viimeksi olisi tullut näin loistava juttu vastaan.

• Moose

Eipä taida olla niitä tissejäkään joita esitellä galleriassa :DD

Ihan kuten yksi tuolla sanoi:
        Jos ei irkkaa, ei pidä laittaa kuvaa IRC-galleriaan. Ethän sä laita kuvaasi jonnekin Valmet-galleriaankaan kun et ajele (pillurallia) Valmetilla?

:D

• MelkorkaR

eipä ole kuule finnin finniä naamassa..Irc-galleria on nimensä mukaisesti IRCaajien galleria johon ei semmosilla ole asiaa jotka ei ircaa..muuta kuin tietenki vain katsomaan jos huvittaa..eikös se gallerian etusivullaki lue juuri niin että se on IRCaajia varten ei fake ircaajia varten..on olemassa myös city.fi johon voi pistää oman kuvansa jos haluaa kommentteja ja kommentoida..elippäs menkääs sinne riehuun..

• 2jenni

no enpä usko et täytyy välttämättä ircata jos haluu kuviaa irc-galleriaa pistää. onha ne jotku tosiaa ärsyttäviä kuvia mut ei kai se nyt nii ylettömästi voi haitata ku niitä kuvii pakko katella. kuha ei itte olla sellasii tampioita:D joo mäki lähen täst irkkaa irc-galleriaa xD (thihii)

• juups
        2jenni kirjoitti:

no enpä usko et täytyy välttämättä ircata jos haluu kuviaa irc-galleriaa pistää. onha ne jotku tosiaa ärsyttäviä kuvia mut ei kai se nyt nii ylettömästi voi haitata ku niitä kuvii pakko katella. kuha ei itte olla sellasii tampioita:D joo mäki lähen täst irkkaa irc-galleriaa xD (thihii)

Hyvä idea tuo irc-galleria, mutta siellä on tosiaan näitä teinipelle"galleriairkkaajien" mentäviä aukkoja.. valitettavasti. =(

• Pena

Sä idiootti puhuit "mitä mIRC on historiallisesti" Vitun teini, etkö tajua että mIRC on vaan yksi ohjelma millä IRC:tä käytetään

mene teini kissin chättiin ja pysy poissa ircistä,

Ps. Jos eksyt minun operoimalle kanavalle teinijuttuneisi saat kyllä kickbannia !

tv. Isoja kanavia operoinut kokenut, teineihin/hihhuleihin suuttunut irkkaaja

• jenni
        Pena kirjoitti:

Sä idiootti puhuit "mitä mIRC on historiallisesti" Vitun teini, etkö tajua että mIRC on vaan yksi ohjelma millä IRC:tä käytetään

Ps. Jos eksyt minun operoimalle kanavalle teinijuttuneisi saat kyllä kickbannia !

"tv. Isoja kanavia operoinut kokenut, teineihin/hihhuleihin suuttunut irkkaaja "

sä oot saaälittävä pelle ahhaha teet tosta sun ircccamisesta elämäsi!!
        ISOJA KANAVOITA OPEROINUT WOOOOOOOOOOOU HAHAH

jotai vitu chättiä!! HAHAHA halOOO??? HERÄÄÄ

ja mitä mua vittu kiinnostaa onko mirc joku ohjlema ircistä tjsp. taitaa oikeesti toi irc olla sun koko elämäs, ei sulla hyvin mee
        MENE ULOS, SOSIALISOI , ELÄ

ERAKKO!!!

ja mä en oo mikään pissis!!!!!

• Herne
        jenni kirjoitti:

"tv. Isoja kanavia operoinut kokenut, teineihin/hihhuleihin suuttunut irkkaaja "

ja mitä mua vittu kiinnostaa onko mirc joku ohjlema ircistä tjsp. taitaa oikeesti toi irc olla sun koko elämäs, ei sulla hyvin mee

ERAKKO!!!

Vaikka tuo alkuperäinen viesti ei ehkä paras puolustus IRCkille ollutkaan, se ei silti tarkoita, että olisit jotain muuta kuin pissis p33l0.

Joku (Varmasti fiksu) tyyppi sanoi kerran, että jos ei tiedä asiasta mitään, kannattaa pitää pää kiinni. Suosittelen tätä nyt ihan yleisesti jokaiselle täällä.

Tämä ketju ei ole enää edes hauska...

• minä
        Herne kirjoitti:

Vaikka tuo alkuperäinen viesti ei ehkä paras puolustus IRCkille ollutkaan, se ei silti tarkoita, että olisit jotain muuta kuin pissis p33l0.

Joku (Varmasti fiksu) tyyppi sanoi kerran, että jos ei tiedä asiasta mitään, kannattaa pitää pää kiinni. Suosittelen tätä nyt ihan yleisesti jokaiselle täällä.

Tämä ketju ei ole enää edes hauska...

Mä otan tähän asiaan nyt kantaa täysin ulkopuolisena.Ku en kumpaakaan osapuolta kannata...ensinnäki tämä viesti mistä tämä ketju lähti tuntuu olevan itsekin teini!!!Jos ei osaa asioita muuten ilmasta ku tommosella ärsyttävällä,isottelevalla ininällä,niin laittaisko vähän asianomaista miettimään...

Mut toisaalta ymmärrän,että ärsyttää,jos semmosia häirikköjä liikuskelee,mutta kuka sanoo että ne kaikki olisivat teinejä?

• naru
        Moose kirjoitti:

Jos ei irkkaa, ei pidä laittaa kuvaa IRC-galleriaan. Ethän sä laita kuvaasi jonnekin Valmet-galleriaankaan kun et ajele (pillurallia) Valmetilla?

Niin, että mitähän säkään tisseistä teidät...
        Muuta ku että:kivat katsella...

• Tuomas
        jenni kirjoitti:

ERAKKO!!!

Juuri tuolla tavalla keskiverto teinidorka kirjoittaa..

• tyttönen
        Herne kirjoitti:

Tälläisten helmien takia näitäkin ketjuja jaksaa lukea. En muista milloin viimeksi olisi tullut näin loistava juttu vastaan.

aijjaa=D Nauroin ihan katketakseni ton jälkeen... teinit rulaa!=D

mää oon galleriassa (en tolla nickillä). Oon kyl tyttö, mut mun kuvat ei oo teinixejä, ja mää oikeasti myös irkkaan... mut joo noi galleria irkkaajat ottaa aivoon...

• tosi-irkkaaja

RFC 1459

• joo
        Pena kirjoitti:

ei kyllä vaikuta kauheasti siltä että mitään isoja kanavia operoisit, ihan tosta puhetavasta. "vitun idiootti teinivittu saatana"

• Joo

..Vois painua johki muualle (esim. www.friendster.com) jakamaa niitä kuviaan ja tsättimää :D Toi galleria on tehty nimenomaa niitä varten jotka irkkaa ja ks. henkilöt sitten vaan laittaa kuviaan sinne ja EHKÄ JOSKUS saattaa kommentoida toisten kuvia. Mutta tää on vaan mun mielipide, oikeesti ihan sama vaikka laittasivat videoo "galtsuunsa" :D
        Ps. Homma lähti kusee jo siinä vaiheessa kun Sonera tuli "sponssaa" galleriaa.

• ...
        Moose kirjoitti:

Kerroppas missä sanotaan että ois pakko ircata jotta saa laittaa kuviin irc-GALLERIAAN ?

• My May

*katsoo kaikkia kummissaan* mixi ihmeessä te immeiset tuommoisesta tappelette? Onko jollakin ollu paha päivä vai? mut... jos on paha päivä nii vois vaikka vetästä tietsikan töpselin irti seinästä ettei tarvi tulla tappeleen tänne? hassuja ootte irkkaajat & muut maan päällä tallaajat (mukaan lukee itsensäkin).... antakaa toisten elää ja eläkää ittekki...=)

• jenn A<--

Niin, korvike siis heille, jotka eivät "irkkaa", mutta haluavat kommentoida henkilöiden ulkonäköä tahi itse vastaanottaa kommenttia.
        Näköjään siellä on myös paljon muutakin vastaavaa tekemistä joten : http://www.city.fi --> "yhteisö"-linkki

• Telsu
        jenn A<-- kirjoitti:

Niin, korvike siis heille, jotka eivät "irkkaa", mutta haluavat kommentoida henkilöiden ulkonäköä tahi itse vastaanottaa kommenttia.
        Näköjään siellä on myös paljon muutakin vastaavaa tekemistä joten : http://www.city.fi --> "yhteisö"-linkki

Nimenomaan, Fake-irccaajat, nämä "eiks irc-galleria.net ookkaa ircci?" saisivat painua sinne mistä tulivatkin, veppisätteihin. Tietäkää, ettei mIRC itsessään ole IRC, mIRC on vain Windows-ohjelma, jolla pystyy IRCiin yhdistämään. Myöskin *nix / Solaris / MacOS / Geos / OS2 yms. käyttäjät voivat IRCata, eikä heillä mitn mIRCgreenejä ole.

Onneksi IRC-kanavilla on Operaattorit, voicet ja botit jotka pitävät huolen p33l0ista, mutta.. Galleriaankin voisi jtn tarkistusta, ircaako em. henkilö missään, koittaa integroida..

• surffailija

joo huomasin just, että joku levittelee ircistä kuvia... ei ainakaan omiaan...

• ei_kuvaa_netissä

Tähän on nyt otettu niin paljon kantaa et pakko viel laittaa omansakin. haluun eka mainita etten ole koskaan käyttäny irc:tä ja olen vain tavallinen internetin käyttäjä mutta tiedä kyllä irc:n olemassa olosta ja olen käynyt irc-gallerian sivuilla pari kertaa. En kyllä laittaisi edes kuviani mihinkään vastaavaan. Mutta mitä väliä jos jotkut ns. valeirkkaajat sitten laittavat kuvansa sinne irc-galleriaan??! Ketä se oikeasti haittaa(?), toisaalta sehän on heidän oma asiansa eikä sitä kyllä kukaan pysty varmaan estämäänkään? Mua vaan säälittää se että kun jotkut vähemmän fiksut laittavat kuvansa nettiin. Aika läpinäkyvää.. Toisinsanoen paljastavaa.

• Örvelö

No siis, käytän IRC:iä 24/7, ja kyllä, se on jo useamman vuoden ajan ollut koko elämäni.
        Minulla ei ole kuvaa IRC-galleriassa eikä tule koskaan olemaankaan, mutta silti nuo teinixit alkaa vituttamaan... "Hei tuux niinq irckaamaan mun kaa irc-galleria tai ii2 glientillä pliis??!?!?!?"
        Näitä teinixejä varten on demix-galleria sekä teinix-galleria kehitelty, joten painukoot sinne ja jättäköön irc-gallerian rauhaan.
        IRC-Galleria on tarkoitettu ihmisille jotka käyttävät IRC:iä, tämä lukee jopa irc-gallerian etusivulla.

• killeri

irccaaminen on epäsosiaalisten toukohousujen ainut elämänlanka!!!!

• Vaaleanpunainen marakatti

Minäkin olen kyllästynyt pissisteinixeihin, heistä ERINOMAISEN esimerkin saa katsomalla nickin ^^^Wilzu HUHHUH.

• hjea

Öhöm.. Ei irc-galleria ole enää pelkkä irkkaajien galleria. Irc-gallerian ylläpitäjät on tehneet siitä ihan yleisen "teini-gallerian". Ne rahastaa ihan kybällä kaikella ihkusälöillä ja mun kuva- osioilla.. Että elkääpäs valittako. Se vaan nyt on niin. Kannattas varmaan perustaa oma galleria fanaattisille irkkaajille, kun noin hirveän paljon ärsyttää se että siellä on kuvia muillaki ku thö real irkkaajilla..

Kyllä..

• pikkumukapissis

No salee ! Ei ees oo mikään pikkuteinixien paikka ! haloO!
      Galleria on vaa nuorien tapaamispaikka. Tavallaan. Eikä siel oo mitää horokuvia, ku siel on valvojat !
      Ne kuvat ilmiannetaan ja poistetaan.
      hUUoh!

• ööööödididididd

tuo irc-galleria on kunnon pelle paikka ....
        cami vonkaajien paratiisi....ja mese kivan vonkaajien yleensäkin ym ym

• Secondalissu D=

Hommaa elämä nörtti

• irkkiteinimirc

mutta onpa noilla irkkaajillakin herutuskuvia..

• 452364362q3463464

Onhan se varmaan aika shokeeraavaa että jotkut irkkaa oikeasti ja on laittaneet kuvia galleriaan jo vuosien ajan koska se on IRC-galleria. Tosin tuntuu käyvän aika turhaksi kun kaikki kuolaa vaan facebookia :P

• anskumomo

jaahas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe