Pokerihuone on lude, nettipokerin maailmassa, haiseva ja ällöttävä lude.
tässä
6
597
Vastaukset
- Tade35
se on haiseva ällöttävä loinen.
- Puikk
Edelleen sama tahti, no ennen maa repee kuin huora häpee.
- OikaraiN
Se on kuselle haiseva paskahousu, vedättäjä joka ei rehellistä päivää ole nähnyt.
- 2pyörä
sitä tuttua ja taattua laatua..mihinkäs se siitä :)
- Hkinos
pokerihuone, sehän on junttien perikuva, meillä oli kuuskytluvulla suomessa samanlaisia juntti kokeiluja, eivät pärjänny, puuttui äly, joten pikkasen ootte jäljessä kehityksestä, täällä suomessa oli kuuskyt ja seiskyt luvulla mm. pankki/kultaliikkeiden ryöstöjä ihan omasta takaa, meillä se aika on mennyttä toivottavasti,,,,, teillä lienee vasta tulevaa,,, tasoja on monenlaisia jostainhan se aloitettava,,,jos ei muuta niin pokerihuoneelta,,, ei mee läpi mulle,,, täyttä paskaa koko hoito,,, täyttä paskaa koko hoito,,, täyttä paskaa koko hoito,,,
- ei ollu
hajuakaa kuuskyt luvulla vitu ipana.. LOL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436