Pokerihuone on lude, nettipokerin maailmassa, haiseva ja ällöttävä lude.
tässä
6
592
Vastaukset
- Tade35
se on haiseva ällöttävä loinen.
- Puikk
Edelleen sama tahti, no ennen maa repee kuin huora häpee.
- OikaraiN
Se on kuselle haiseva paskahousu, vedättäjä joka ei rehellistä päivää ole nähnyt.
- 2pyörä
sitä tuttua ja taattua laatua..mihinkäs se siitä :)
- Hkinos
pokerihuone, sehän on junttien perikuva, meillä oli kuuskytluvulla suomessa samanlaisia juntti kokeiluja, eivät pärjänny, puuttui äly, joten pikkasen ootte jäljessä kehityksestä, täällä suomessa oli kuuskyt ja seiskyt luvulla mm. pankki/kultaliikkeiden ryöstöjä ihan omasta takaa, meillä se aika on mennyttä toivottavasti,,,,, teillä lienee vasta tulevaa,,, tasoja on monenlaisia jostainhan se aloitettava,,,jos ei muuta niin pokerihuoneelta,,, ei mee läpi mulle,,, täyttä paskaa koko hoito,,, täyttä paskaa koko hoito,,, täyttä paskaa koko hoito,,,
- ei ollu
hajuakaa kuuskyt luvulla vitu ipana.. LOL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412079Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?64901Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760