Mitkä rodut sopivat agilityyn? Siis pikku koira rodut?
Olen suunnitellut sellaisen koiran ostoa mikä sopisi agilityyn. Ei kilpailu tasolle että harrastelisin vain..
Mitkä rodut..
6
480
Vastaukset
- Otterhound
Melkein minkä tahansa rodun kanssa voi harrastaa agilitya. Sinun kannattaa nyt tehdä itse oma rotuvalintasi, sillä kaikki tietysti yllyttävät sinua hankkimaan semmoisen rodun, joka heillä itsellään on. Agilitya voi harrastaa vaikka beaglen tai chihuahuan kanssa. Mistä rodusta sinä eniten pidät, se sinun kannattaa hankkia, ei varmasti kieltäydy agilitysta.
T: Otterhound - .............
Jackrusselinterrieri on pieni mutta erittäin vilkas ja soveltuu hyvin agilityyn. Se on myös seurallinen ja viihtyy hyvin kaikkien koirien ja ihmisten kanssa.
- sopii hyvin
Pikkuinen apinanaama griffon on hyvä myös agissa. Oppii helposti, luonnetta löytyy ja haluaa miellyttää omistajaansa.
Itselläni on griffon, todella tyytyväinen olen ollut rotuvalintaani.
Lisätietoja griffoneista löytyy Suomen Griffonyhdistyksen sivuilta http://griffonyhdistys.com/ - mintttuuuliii
sopii hyvin kirjoitti:
Pikkuinen apinanaama griffon on hyvä myös agissa. Oppii helposti, luonnetta löytyy ja haluaa miellyttää omistajaansa.
Itselläni on griffon, todella tyytyväinen olen ollut rotuvalintaani.
Lisätietoja griffoneista löytyy Suomen Griffonyhdistyksen sivuilta http://griffonyhdistys.com/Myös kääpiöpinseri sopii vallanmainiosti agilityyn, energinen ja pieni koira.
- ja rakenteeltaan oikeat
Esim. ranskanbulldoggia en varsinkaan kilpailumielessä agilitykoiraksi ottaisi,
vaikka varsin vilkas ja iloinen vesseli onkin.
Ei vaan ole kovin helppo koulutettava.
Käy katsomassa agilitykisoja niin näet mitä siellä radoilla liikkuu. Samalla voit kysellä ihmisiltä heidän koiriensa ominaisuuksista ja tehdä valinnan itsellesi sopivista roduista. - Hilla
Silkkiterrieri sopii hyvin agilityyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417