Olen Soneran asiakas ja minulla on myös tietokone. Olen ymmärtänyt nuorison jutuista, että tietsikalla voi myös lähettää tekstiviestejä (ehkä lukeakin niitä?). Kuinkahan minä onnistuisin siinä? Saisinko yksinkertaiset, helpot ohjeet. Olen jo kirjautunut johonkin MobilePlazaan, kun katselin Soneran sivuja.
Kiitos etukäteen!
Tekstiviestin lähetys tietokoneelta
12
2544
Vastaukset
- jukka
moi jee mä sain mopokortin T.Jukka
- kazaa
En ymmärrä kysymystäsi.
The End - RiPo
tietskarilla voi kirjoittaa tekstiviestejä ja siirtää ne sopivalla ohjelmalla datakaapelia pitkin kännykkään. Kännykkä toimii viestien lähettäjänä,ei tietokone. Kokeilin itse Siemensillä ja s25@once!-ohjelmalla viestien lähetystä. Kävi näin, että sama viesi lähti kymmenen kertaa peräkkäin.En tiedä,mikä meni pieleen, mutta lopetin kokeilun. Ohjelmia on olemassa varmaan useimmille kännykkämerkeille, joten jos kiinnostusta riittää, ei kun kokeilemaan!
- RiPo
edelliseen: Ymmärsin että haluat käyttää tähän hommeliin myös kännykkää.Mistä lie sellainen käsitys tullut.
Kyllähän tietskarilla on ainakin joskus voinut tekstareita lähettää ja vieläpä ilmaiseksi. Nyt en ole ainakaan itse ko.palveluihin törmännyt. Ehkäpä joku osaa neuvoa paremmin;-) - apa
moi! mul on saldi kii:(
joten hyvinhän mulla menee...olin TAAS chatis mut eipä siellä oo valoa enää kun lähdit!
mulla on nyt sitten oikein oma maili osotekkin.
T.aPa
ps.tuleekohan tää ees perille...pps..olin taas kattomassa sun kuvaa;) - mie
voi lähettää tekstareita hintaan 0,12/0,15 e kpl. Klikkaat sinne viestikeskukseen ja voila siellä niitä pääsee kirjoittamaan. Ja kun luet ohjeita ja surffailet sieltä löytyy kaikke kivaa.
- Happi
Niin että kirjaudu sonera.net:iin ja mene viestikeskukseen ja sieltä voit niitä lähettää. Mutta jos haluat lähettää ilmaisia ni sun pitää rekisteröityä www.1rstwap.com:iin.
- Mummeli
Itse käytän näitä:
http://www.1rstwap.com/
http://www.sonera.net/
Minulla on Soneran liittymä ja olen kirjautunut käyttäjäksi molempiin.Helppo naputella tekstit suoraan tietsikkaan.Vastausviestit tulevat kännykkään. 1rst wapilla ilmaisia viestejä 15 kpl/vko ja Soneran vakioviestit (ehkä 1000/kk) ja remmiviestit 0,05e/kpl tarjousaikana.- kokeilen
Täytyypä joskus oikein ajan kanssa - ja sanakirjan kera - perehtyä, tuo 1rstwap saattas olla mielenkiintoinen. Harmi että on "lontoonmurteella", joka taito minulta pahasti ruosteessa. Kiitos vaan ohjeista!
- WiIIe
Ei nuo toimi.
- kone10reitin
Mulla toimii niin, että avaan reitittimen ( huawei 10 koneelle) ja kirjoitan sieltä.
Reititttimessä on oma sim (Telia) jossa oma numero ja sieltä voi lukea ja lähettää, sekä helppo kirjoitella. Puhelimessa ja reittimessä rajattomat yhteydet, mutta koneelta lähetetty maksaa hiukan, Skype tietokoneella taas on kivaja puhelimessa Whatsupp.
Reititin maksoi 80-100 € ja yhteys jotain 20€kk ja siinä WIFI yhteydet jokaiselle laitteelle vaikka voisin puhelimesta saada WIFI jaon koneelle, mutta tuo ratkaisu miellyttää enemmän eikä tartte arvailla onko saldot loppumassa.. - uut
Kysymys jätetty 2003 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078