Tekstiviestin lähetys tietokoneelta

Mut miten ?

Olen Soneran asiakas ja minulla on myös tietokone. Olen ymmärtänyt nuorison jutuista, että tietsikalla voi myös lähettää tekstiviestejä (ehkä lukeakin niitä?). Kuinkahan minä onnistuisin siinä? Saisinko yksinkertaiset, helpot ohjeet. Olen jo kirjautunut johonkin MobilePlazaan, kun katselin Soneran sivuja.
Kiitos etukäteen!

12

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

moi jee mä sain mopokortin T.Jukka

• kazaa

En ymmärrä kysymystäsi.

The End

• RiPo

tietskarilla voi kirjoittaa tekstiviestejä ja siirtää ne sopivalla ohjelmalla datakaapelia pitkin kännykkään. Kännykkä toimii viestien lähettäjänä,ei tietokone. Kokeilin itse Siemensillä ja s25@once!-ohjelmalla viestien lähetystä. Kävi näin, että sama viesi lähti kymmenen kertaa peräkkäin.En tiedä,mikä meni pieleen, mutta lopetin kokeilun. Ohjelmia on olemassa varmaan useimmille kännykkämerkeille, joten jos kiinnostusta riittää, ei kun kokeilemaan!

• RiPo

edelliseen: Ymmärsin että haluat käyttää tähän hommeliin myös kännykkää.Mistä lie sellainen käsitys tullut.
      Kyllähän tietskarilla on ainakin joskus voinut tekstareita lähettää ja vieläpä ilmaiseksi. Nyt en ole ainakaan itse ko.palveluihin törmännyt. Ehkäpä joku osaa neuvoa paremmin;-)

• apa

moi! mul on saldi kii:(
      joten hyvinhän mulla menee...olin TAAS chatis mut eipä siellä oo valoa enää kun lähdit!
      mulla on nyt sitten oikein oma maili osotekkin.
      T.aPa
      ps.tuleekohan tää ees perille...pps..olin taas kattomassa sun kuvaa;)

• mie

voi lähettää tekstareita hintaan 0,12/0,15 e kpl. Klikkaat sinne viestikeskukseen ja voila siellä niitä pääsee kirjoittamaan. Ja kun luet ohjeita ja surffailet sieltä löytyy kaikke kivaa.

• Happi

Niin että kirjaudu sonera.net:iin ja mene viestikeskukseen ja sieltä voit niitä lähettää. Mutta jos haluat lähettää ilmaisia ni sun pitää rekisteröityä www.1rstwap.com:iin.

• Mummeli

Itse käytän näitä:
      http://www.1rstwap.com/
      http://www.sonera.net/
      Minulla on Soneran liittymä ja olen kirjautunut käyttäjäksi molempiin.Helppo naputella tekstit suoraan tietsikkaan.Vastausviestit tulevat kännykkään. 1rst wapilla ilmaisia viestejä 15 kpl/vko ja Soneran vakioviestit (ehkä 1000/kk) ja remmiviestit 0,05e/kpl tarjousaikana.

• kokeilen

Täytyypä joskus oikein ajan kanssa - ja sanakirjan kera - perehtyä, tuo 1rstwap saattas olla mielenkiintoinen. Harmi että on "lontoonmurteella", joka taito minulta pahasti ruosteessa. Kiitos vaan ohjeista!

• WiIIe

Ei nuo toimi.

• kone10reitin

Mulla toimii niin, että avaan reitittimen ( huawei 10 koneelle) ja kirjoitan sieltä.
      Reititttimessä on oma sim (Telia) jossa oma numero ja sieltä voi lukea ja lähettää, sekä helppo kirjoitella. Puhelimessa ja reittimessä rajattomat yhteydet, mutta koneelta lähetetty maksaa hiukan, Skype tietokoneella taas on kivaja puhelimessa Whatsupp.
      Reititin maksoi 80-100 € ja yhteys jotain 20€kk ja siinä WIFI yhteydet jokaiselle laitteelle vaikka voisin puhelimesta saada WIFI jaon koneelle, mutta tuo ratkaisu miellyttää enemmän eikä tartte arvailla onko saldot loppumassa..

• uut

Kysymys jätetty 2003 !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      199
      2248
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      783
    Aihe