Aprilia SX 50cc kannattava ostos?

Mukimestari

Joo eli oisin kohta mopoo ostamassa ja aprilia ois aika hyvä koska se on niin matala. Ite oon aika lyhyt 155cm :P Eli oisko tommo apila hyvä mopo? Tyyppi vikoja? Onko millasta jos säilyttää vakiona ku oon kuullu et on helvetin laiska kiihtyy ja kulkee?

Ite ku en viritä. Huiput vakiona? Kiihtyvyys? Kaikkee saatte kertoo.

62

20241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lsdfkshsfd

      Todella hyvä ostos. Tyyppi vioiksi väitetään yleensä sähköt, jos ei pidä huolta, mutta minulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa koskaan ollutkaan vaikka kaikki valot ja vilkut olen itse vaihdellut ja tuunaillut.

      Kaikkihan moperit on laiskoja vakiona ja tietty huiput on sen 45-48, eli ei eroa mitenkään muihin vakio mopoihin.

      Tästä saa helposti kiihtyvyyttä lisää kun katkaiset holkin sieltä ihan juuresta ja poraat pari lisä reikää siihen. Nopeus ei nouse oikeestaan yhtään mutta kiihtyvyys nousee mukavasti :)

      Lisää hyvää tietoo saa http://www.motot.net/wiki/Mopomallien_hyviä_ja_huonoja_puolia

    • rgtyshtyrhy

      UUsia "Derbilioita" en suosittele ostamaan samat viat kun derbeissä, mutta 2000-2003 Apriliat on laatu tavaraa jos vaan jostain hyvin huolletun löytää halval.

    • mopotesti
    • -mopomies-

      Mulla menee vakiona 51 mittariin, eikä mitää vikaa ollu ja on jo yli 10tonnii ajettu, et on aika järkevä ostos.

    • OISKO NÄIN?

      Itekkii oon ostamas varmaan aprilia sx:n ja kaipailisin paljon noit tietoja ja kokemuksia niistä? Mut jos jotkut kuitenkii haukkuu et on hidas vakiona jotai vikoja, ni eiks kuitenkii kaikki vakiomopot oo iha yhtä hitaita ( ainakii pitäs olla) ja sitte ni kyl kaikissa mopoissa tulee jotain vikoja olemaan jos pitkää ajaa tai ei huolla ajallaa... Vai mitä mieltä ootte?!??!

      • Anonyymi

        Kyllä jos haluu ostaa niin suosittelen


    • ateistipaska

      itel on aprilia sx 2010 ja vittumainen on... 1200 km ajettuna tuli sähkövika ja muutenki käynnistyy aika satunnaisesti, syksyinen 15 celsiuksen aamu, eikä lähe vittu käyntii ryypylläkää...

      • starttaa ku keiju

        vaiha tulpat!!:)


    • sadnoob

      mulla itellä on aprilia sx 50 ja oli muuten helvetin huono ostos... ei kulje mihinkää eikä kiihy en oo ajanu ku sen 1k km ja meinaa sammuu tasaselle!!! en suosittele kenellekkää tota aprilia sx 2011!!!

      • Aprilian omistaja

        Itellä o 2013 vuode aprilia kulkee noin 56 mittarin mukaa vakiona mutta aika laiska kiihtyy.
        Muuten kyllä ihan hyvä ostos ja aina lähtee ekalla käyntii :)


      • unsadnoob

        jäljessä tulen mutta mulla aprilia sx50 vm.2011 ja kulkee tasasella gps:ään sen 55-56 ja ei oo ikinä ollu vikoja


      • Anonyymi

        Ookkos vittu huoltanu, ootko kenties yrittänyt etsiä vikaa? kato mäntä myös. Teeppä se ennenku tuut haukkumaan vitun nisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkos vittu huoltanu, ootko kenties yrittänyt etsiä vikaa? kato mäntä myös. Teeppä se ennenku tuut haukkumaan vitun nisti

        Asian tuntija äänessä .


    • jontec

      mulla oli myös aikoinaan aprilia rx10 ja oli helvetin lasika vakiona, mutta kun otin pillikurin pois ja vaihoin suuttimen niin oli helvetin hyvä. Ei ollu vikoja ja tehojakin oli kulki sen 60-78, mutta jos haluaa tiputtaa nopeuttaa laittakaa raskaamat rattaat silloin vauhti tippuu huomattomasti eli suosittelen apriliaa.

      • MullaOnLasikaAprilia

        mikä vitun lasika????


      • Homo361
        MullaOnLasikaAprilia kirjoitti:

        mikä vitun lasika????

        Vitun jonne


    • jonne7

      mauto on se juttu

      • MautotOnPaskoja

        eikä oo


      • menkkapillu

        HYI :DDDDDDDDDDD


      • mautotonihantäyttäpaskaa

        Hyi mitää saatanan mautoja. Mautot sais painua vittuun;)


    • vittu mikä paska

      voin sanoo e mielummi joku muu itellä täys susi koko laitesähköt toimii millonhaluaa akku täynnä mittariin ei tuu virtaa käynnistyspolkime jousi irtoo omia aikojaan j.nesteet ei kierrä kaiken pitäs olla oikein . en sitte tiiä saattaa olla etä kun siin oli 70 airsali kii nii se raiskas koneen paskaks mut kyll nykyset "vakio " mopot menee iha hyvi kaveri pränikkä derbi menee 101 % vakiona 55kmh ja jaksaa tasasella vetää 2 pääl mut ylämäkeen loppuu vetokesken vaikka yksin ajaa

      • sxape

        Eli ku on 24kk takuuta ja viittii ja on rahaa huoltaa eikö nuo s-ongelmat muka korjaannu ???? mikä on muu ongelmana ku huolimaton käyttö?


    • mrzakeinc

      Vituu se Aprilia RX 2014 vakio on tāysin paska ( ainaki mull )

      0-50km/h : 20-30 sec
      max speed : 45km/h ( ryyppy pāāllā niin kulkee sitā 50-53 km/h )
      tankki : kesālla riittā ihan tarpeeksi N. 200 km talvela hyva jos 140 km

      ej jaksa ees 1kõsellā vetāā keula

      voitte katto videot miten ajelen. www.youtube.com/mrzakeinc

      Muistakaa ettā se o tāysin vakio.

      • vakioonlaiska

        vittuku se on vakio ni ei sen ole vittu tarkotus keulia saatánan autisti se perkele on vakio VAKIO eli pitäis mennä 45-55 ja olla niin jumalattoman laiska


      • mrzakeinc
        vakioonlaiska kirjoitti:

        vittuku se on vakio ni ei sen ole vittu tarkotus keulia saatánan autisti se perkele on vakio VAKIO eli pitäis mennä 45-55 ja olla niin jumalattoman laiska

        Totta


      • VitunKeulanVetäjä

        mä yleensä keulin enkä vedä sitä keulaa


      • Homo361

        Ei kannata osta yli 2010 vuoden apikkaa uskokaa jo.. ittellä 2007 kuljee hyvi..


      • Anonyymi

        Eri mopo kuin kysyttiin, vaan ei ilmeisestikkään ole ihan täysin säädöissä, jos ryyppy päällä toimii paremmin..


    • hemee

      Täällä on just näitä vitun dumboja jotka ei ymmärrä mistään mitään. Suosittelen ostamaan Aprilia SX 50 2007-8. Toiminnaltaan parasta mitä rahalla saa ja jos joku sitä miettii että kulkeeko noi mihinkään suuntaa ja mitä vauhtia niin ei, vakio mopot ei yleensäkkään mene kun just sen 50 ja risat. Sama se sitten lukeeko katteissa aprilia vai rieju. Aprilia 2007 on vitun tyylikäs, toiminnaltaan top 3 vähintään ja kulkemaan pistäminen on miltein sama prosessi joka mopossa. 5/5 suosittelen

    • apikkamies

      Aprilia sx 2009, helevetin hyvä! Putkesta otettu kaikki paskat pois, kulkee noin 65 ja lähtee ku homo vitusta vakioväleillä :*

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Apikkaz

      Itel on aprilia sx 50 2016 ja on nii perkelee hyvä vakiona kulkee suoral 50-55 ja alamäkee 70, ylämäkee 35-40 mutta virittää aion kuiteski ku muitte mielestä hirvee laiska

    • Viriä

      Itel kulkee viri apikka 65 km/h suoral kepeesti ja ylämäkee 50-55km/h ja alamäkee itel huiput 83km/h

    • Eiviritys

      Tosi viisaita olette. Kyseesähän on siis mopo, eikä moottoripyörä eli virittäminen taatusti rikkoo sen MOPON. Kai teidän on viisainta venaa siihen asti, kun saatte ihan oikean moottoripyörän. Vakiona varmasti toimii kuten pitääkin.

      • Pelle22

        Tulee myöhässä vastaus jos joku näit viel lukee nii ne tehää vittu kuristettuna Suomeen ja kun ottaa ne Paskat pois nii sit se on vasta '' vakio'' et ei se riko mitää ku ne on just tarkoitettu niille nopeuksille kans


      • Keoff

        Miten se sen mopon rikkoo? Jos ei säädä seosta liian laihalle. Amerikassa näitä myydään jopa 8,9kw teholla. Suomessa ne on tukittu joka kautta. ensin kaasuttimessa levy joka on osittain reijitetty ja pakoputksessa kuristimet ja 74 numeron suutin. Kun ajat 1500 km niin pakoaukko on puoliksi tukkeessa, ja voudut puulastalla ja imurilla puhdistamaan sen. Käyppä katsomassa Wikipediasta miten ja millaiseen tehoon pyörä on suunniteltu. Ota vaikka Google ja kirjoita Aprilia SX 50 USA. Joko heräät? Nämä kuristukset rikkovat ja karstaavat nimen omaan sen moottorin, koska se ei saa käydä kuin on suunniteltu


      • nääin

        Se on kyllä totta että kurit tukkii koneen nopeammin, mutta mopossa sitä ei kyllä tule huomaamaan. Toiseksi amerikassa ei kyllä 50cc apikoita myydä eikä varsinkaan 9kw tehosina. Yli 10hp vaaditaan jo parempaa putkea ja osaavaa viilauskättä tai isompaa pyttyä. Kurittomassa derbissä on sen 4-6 heppaa.


    • Jutustelija1

      Ihan hyvä ostos varmasti, mutta ota nyt hyvä mies ne kuristukset kaikki pois sekä laita sen jälkeen säätöihin ja vaihda välit. Kuristusten kanssa ajamisesta pitäisi joutua vankilaan, niin väärin se on.


      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • apikka987

      ite suosittelen apikka kun itellä on vuosimallina 2015 ja kulkee sen 55

      • apikka9878

        on vakio


      • Jutustelija1

        Aprilian mittarit tuppaa huijaamaan rankasti, oikeasti moposi menee about 45-48 todellista. Kureitta ja säädöissään oikein välitettynä saat siitä reilut 60 todellista....

        Kurittomana ihan ok laite.


    • mopojonne69

      paljonko tollanen aprillia sx 50 limited edition 2017 malli kulkee vakiona?

      • Jutustelija1

        Kureilla menee about 45km/h todellista.

        Kurit pois mutta vakio väleillä ja säädöissään menee noin 55km/h

        Kurit pois ja säädöissään sekä välitettynä kuittaa tyyliin 65km/h todellista.


      • Kdkzlsl

        Juu tota oma apikka kulkee sen 78 pelkällä kurin poistolla (viilattu holkkikin pois) ja 95 suutin kiinni. Vakioväleillä 11-53


      • Apikkakulkee

        munki apikka kulkee sen 75 ja oon vaa ottanu yhen kurin pois, 100 suutin kiinni ja neula vaihettu. Välit 11-60.


      • Puhutpaskaa
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kureilla menee about 45km/h todellista.

        Kurit pois mutta vakio väleillä ja säädöissään menee noin 55km/h

        Kurit pois ja säädöissään sekä välitettynä kuittaa tyyliin 65km/h todellista.

        Vitut! Itella aprilia sx50


      • Kukkahattutätiperkele

        Niii jäi keske siis itellä kulkee aprilia 2017 limited edition 75 suoralla


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kureilla menee about 45km/h todellista.

        Kurit pois mutta vakio väleillä ja säädöissään menee noin 55km/h

        Kurit pois ja säädöissään sekä välitettynä kuittaa tyyliin 65km/h todellista.

        Mulla just toi sama mopo, jossa tekniikkana on vakio-osat ilman kureja. Eli kuriton putki, kaasarista reikälevy pois ja lisäksi isompi pääsuutin. Välejä on vähän pidennetty vakiosta ja gepsiin ajaa tasaisellakin sen 80km/h.


    • Autoilija1349384

      Vitun penikka oota ees ensin että kivekset laskeutuu...

    • apriliavihaaja

      älä osta tommosta kuraa, leipoo joka mäkeen

      • Jutustelija1

        Ei leivo kun on öljyä ja ajaa niin kuin pitää.


    • ApriliaOnPaskaJaSeksikäs

      Itte hommasin aprilia sx 2008 800€ Korjauksiin menny nytten vähän yli 4000€ kokoajan menee paskaks!

      • Anonyymi

        Miksi vitussa ostat mopon 800 sadalla ja käytät tonneja korjaukseen


    • Iskäviritti6969

      Oma Apikka kulkee 81 kurit poissa kunnon tulta sylkevä putki kiinni

    • ihmeaprilia

      muutama vuos myöhässä mutta mun aprilia 2016 otettu kureja pois ja pistetty isompaa eturatasta jne.. en oo oikeen varma mitä vanha omistaja tehny sano et osa kureist otettu pois mut menee 12-53 väleil noin 80 ja 12-62 sen 70 ja kuulostaa ihan vakio imurilta, vakioputkikin on ja sillensä mutta pirun tyytyväinen oon!

      • Jutustelija1

        Kun kurit ja rajoitteet on pois niin homma toimii. (Kunhan on säädöissään) - Ja sinulla siis näin on.


    • Anonyymi

      En ole itse kokeillut mutta luulisin että sisään ajon jälkeen ehkä 50-60kmh

    • ostin aprilia sx 50 plääplää vedin sitte 89kmh huiput ja noh mitäs sitte mäntä sano ittensä irti joten voin sanoa että jos ajat kuin minä osta saatana auto suoraa ni jää nää turhat rahakäytöt pois ne ketkä sanoo sähkövikaa tyyppi viaks voi suaraa lutkuttaa mun oikeeta itse tyyppi vika on kannen vuoto ja paska alkuperäinen mäntä!

    • Anonyymi

      Millanen hankinta aprillia sx2014 ilman kureja olisi

    • Anonyymi

      Pojalle ostin 2007 mallin. Kaikki sytytyspuolen sähköt uusin ja sen jälkeen toimii hemmetin hyvin. Luotettava peli.

    • Anonyymi

      Onko aprilia sx 50 2013 hyvä ostos jos on joku 155cm pitkä ja onko vikoja yms??

      • Anonyymi

        Aisaatana välillä ei lähe käyntiin sit millään vaikka kuinka ehjä ja huollettu olisi ja sit toisens päivänä lähtee ...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe